Posts by Tim

Bedankt, maar het lukt niet,

ik heb het net geprobeerd maar er komt niet te staan welke positie ik ben van de 605 leden.
    Hopend weten jullie het.

met vriendelijke groeten,
    Kevin

Hallo,

Dan doe je iets verkeerds want dit zijn wel de methodes van hoe het moet.

Welke query gebruik je precies? Wat krijg je?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Topic gaat op slot.

Terr0r, laatste waarschuwing. Pas je gedrag per direct aan.

- Alles moet naar jouw wens. Jouw wil is wet.
    - Er is constant wat met je Nederlands.
    - Termen gebruiken die niet geduld worden.
    - Provocerend, opzettelijk of niet, gedrag.
    - Geen respect voor anderen.

Elk volgende topic die je maakt moet eerst door mij gecontroleerd en toegestaan worden. Hierbij wil ik het concept zien van je topic zoals je die wilt plaatsen.
    Ben je tegen deze beslissing? Neem dan contact met mij op of stap naar één van de beheerders.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zojuist heb ik de gratis volgers mogen ontvangen. Was even weg en ben zo net teruggekomen. Heb ze netjes ontvangen. Zijn enkel geen echte volgers en de accounts zijn leeg op de avatar en about me na.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Om er voor te zorgen dat de leden weten waar ze aan beginnen;
    Wat heb jij te bieden als partner? Aangezien ik sterk vermoed dat men deze vraag graag beantwoord heeft eer ze met je in zee gaan.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Ik heb op mijn wordpress website een facebook login plugin gedownload en daar moest ik dus op http://www.facebook.com/developers aanmelden om mijn api gegevens te krijgen.
    Dat heb ik allemaal gedaan en heb mijn api gegevens gekregen.
    Dus ik heb de api codes in de plugin gevoerd alleen dan krijg ik de volgende error:
    Returned error: curl response =400 ,Facebook response={"error":{"message":"Unsupported get request.","type":"GraphMethodException","code":100}}

Weet iemand wat ik fout doe?

Hallo,

Kijk eens bij de support van de plugin. Welke plugin? Kijk eens welke request de plugin doet naar Facebook. Want blijkbaar is er wat mis met de request die de plugin doet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Vroeger was Dreamweaver simpelweg één van de weinige grote IDE's. Dit is inmiddels veranderd. Nu is Dreamweaver gewoon één van.
    Je kunt nu net zo goed Netbeans of IntelliJ of iets anders nemen. Elk heeft zijn voordeel, maar ze de basis principe komt grotendeels overeen bij allen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Is er iemand met verstand van fotografie? Ik zit namelijk te twijfelen om een set te kopen aangezien ik in de toekomst foto's wil maken van goede kwaliteit (artistieke richting).

Ik wou dit als body nemen samen met deze lens.

Waarom?
    Zover ik heb rondgekeken heeft deze body de beste prijs/kwaliteit verhouding met de rest. Niet goodkoop, maar zeker niet duur maar toch een goede sensor en heeft als extra plus meerder focuspunten (wat meer in duurdere body's zitten zover ik zag).

Ik wou graag een lens waarmee ik zowel goed kan inzoomen als dichtbij foto's maken. Ik kom dan uit om een zoom van 18-200. Een mogelijkheid zou zijn om twee lenzen te nemen, maar dat wordt denk ik te duur. Verder vrees ik dat ik in mijn prijsklasse geen andere diafragma krijg.

Alvast bedankt voor je reactie!

Mvg,
    Tim

Mijn bin staat er maar ongeveer 100euro vind ik het ook goed.

Hallo,

Dat beantwoord niet de vraag; wat wil je er voor hebben?
    Als je er min. 100 Euro voor wilt hebben, waarom stel je de veiling daar dan ook niet op in?

Topic gaat op slot, alles blijft aangepast worden.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Enkele reacties verwijderd. Indien je denkt dat de verkoop illegaal is of dat er fraude in het spel zit, gebruik de rapporteer functie. Zonder onderbouwing kan er niet gehandeld worden.

Gofie, wanneer eindigt de veiling? Want zeggen "wanneer ik het hoog genoeg vind" is niet echt iets waar mensen op kunnen bouwen. Kun je het bedrag opgeven van wat jij hoog genoeg vind?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Ook al zeg jij dat het in orde is, het systeem zegt van niet. En het systeem heeft toch echt wel gelijk. Kijk waar de error optreed en ga dan aan de hand daar van stappen terug tot je het oorzaak hebt gevonden.

Welk bestand je mist, moet je even kijken de error en de bijbehorende code.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Er gaat een slot op dit topic om onnodige discussies te voorkomen. De TS is geholpen, indien hij meer antwoorden wenst kan hij me een PM sturen om het topic opnieuw te openen.

Als we het over hulp geven vs. Google gaan hebben. Wil daar ook graag mijn mening over kwijt.
    Indien er dingen worden gevraagd die binnen 3 sec via Google te vinden zijn ben ik ook zeer geneigd om een lmgtfy links te geven. Dit omdat de persoon blijkbaar zelf niet eens moeite doet. Maar indien dit niet het geval is, indien het op het huidige niveau van de persoon niet eenvoudig te begrijpen is ben ik uiteraard bereid te helpen.

Mvg,
    Tim