Posts by Tim

Hallo,

Ten eerste, ik heb je topic verplaats naar de juiste categorie.
    Ten tweede, verwacht niet dat iemand een database zomaar tevoorschijn kan toveren.

We weten niet wat je gebruikt. We hebben op het moment geen bron bestanden. Verder klopt je vraag niet, mogelijk wegens het gebruik aan kennis.
    Je zoekt verder geen script maar een database.
    Je vraag is onduidelijk door al die regels tekst. Als je de tekst goed had gelezen wist je wat er was.
    "error: Table ... doesn't exist", ik neem aan dat je weet wat dit betekent.

Topic gaat zoiezo op slot totdat je je start post in orde hebt.

Mvg,
    Tim

Zeer zeker niet! In vergelijking met de default stijl is het gewoon een slechte recolor... (Dit is te zien aan het pagineren)
    Alle elementen zijn EXACT hetzelfde namelijk.

Stijl: Zelfde als de default bijna
    Banner/Logo: Slechte afwerking + verhoudingen kloppen niet ten opzichte van de tekst van het logo
    Algemene punten: Slecht afgewerkt, voldoet niet aan de corporate identity
    Geschatte waarde: 75 euro max.

Hallo,

Zelf denk ik ook zoiets.
    Dit is niet puur en alleen een layout zoals sommige misschien denken.

Maar vergeet niet, het gaat hier om een systeem.

Zou overigens nooit deze layout gebruiken.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het was niet de bedoeling dat je zijn code enkel zou kopiëren en zou plakken.
    Hij maakte een opzet van hoe het waarschijnlijk moet in jouw systeem. En dat je dit zelf verder moet uitwerken/aanpassen.

De verschillen die je laat zien zijn miniem en niet echt anders. Systeem-wise.

Probeer misschien even iets meer PHP code te kloppen en aan te passen. Vooral de queries.

Maar bovenal, begrijp het. Ik persoonlijk krijg het gevoel dat je wat "kliederd" en niet weet wat je doet. Je kopieert code en kijkt er niet eens naar. En zodra het niet werkt gooi je het weg. Zover ik kan zien.
    Kijk onder andere naar hoe je DB in mekaar zit. Welke relaties. Wat voor actie moet je uitvoeren om de juiste dingen te selecteren. Hoe vertaal je dit in myql en phpcode.

Mvg,
    Tim

Citaat

Ik heb geen code aangepast

Ik dacht dat ik dit zo kon kopieren en plakken foutje van mijn kant dus

Citaat

Ik heb maar even de tijd genomen om even iets te fixen, ik heb geen idee hoe architectuur inmekaar zit maar dit zal genoeg zijn om te kunnen doen wat het moet doen voor jou. Misschien zit er ergens een kleine fout ( namelijk de code niet getest. )

Beantwoord dat je vraag?
    Tevens zie ik met jouw code niet dat zijn code gebruikt is.

Neem je de moeite wel? Of lukte het niet? Zo nee, wat niet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Ik dacht dat ik het topic op slot had gedaan. Blijkt niet het geval te zijn.

Op slot omdat link niet meer werkt.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Newtimes , ik logde in me hosting account .. zie ik dat ik een facature moest betalen wegens > http://www.nedermems.nl
    * administratie kosten voor afstuiten dienst. (met waarschuwing. *

geen idee wat het is ....

Zulke acties mogen enkel en alleen wanneer deze duidelijk zijn gemaakt. Als het gaat om administratieve redenen bij het opstarten van jouw hosting, dan moest dat duidelijk zijn gemaakt voordat je deze afsloot.

Ze kunnen niet met plotselinge kosten komen waarvan jij niks wist.

Was dit vermeld, dan is het wettelijk correct.

Beste deze diens is volbracht door M.Martens
    Hij heeft uw Host afgesloten omdat uw nedermems tegen de grondwet ingaat.

Als ik mij niet vergis ben jij verplicht pas te handelen nadat justitie jou dit heeft opgedragen of via een take down notice. Uit eigen motiviatie of die van een ander die er geen belang bij heeft mag niet.
    Nu is het zo dat de klant vergoeding kan eisen indien je dus op ongegronde redenen dit hebt gedaan. Je moet dus nu zeker zijn dat dit tegen de grondwet is. Zorg er dus ook voor specifiek tegen welke wet precies. In detail.

Ik kan nu al vertellen dat UGHost slecht met zijn klanten omgaat. Dat deze mogelijk in strijd gaat met zijn eigen voorwaarden. En dat de klant kosten kan verhalen bij de hosting. En dat de hosting geen benul heeft van welke juridische acties deze uitvoert.

Tevens maakt het niet uit dat M.Martens deze actie heeft uitgevoerd... UGHost is en blijft verantwoordelijk.

@TS, overleg dit (kosteloos) met een advocaat en je kan mogelijk een rechtzaak starten die je geheid wint.

Maar, omdat er niks te zien valt een slotje :)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Graag zie ik bewijzen dat deze legaal zijn per PM.
    Reden hiertoe is dat je in het verleden pogingen hebt gedaan om dingen te verkopen welke illegaal waren. Dus om onze leden van een illegale verkoop te behoeden voer ik deze actie uit.

Edit:
    Na een check bleek dat ze niet verkocht mochten worden.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Gebruiksvriendelijker, nee. Heb je er last van? Ikzelf absoluut niet.
    Wat is programmeer vriendelijk? Kan jij beter programmeren op een W7 dan een XP? Of een mac dan Windows? Of Ubuntu dan mac?
    Neem Windows 8 indien dat ondersteunt wordt. Betere prestaties :)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dit lijkt ook niet eens enigszins op de gegeven voorbeelden ;)

Mvg,
    Tim

Sql injections zijn heus niet het enige dat je wilt testen ;) Ik denk dat je inderdaad best gewoon je link hier post zodat iedereen het kan proberen.

Ik heb ooit een presentatie gevolgd over OWASP ZAP
    https://www.owasp.org/index.ph…_Zed_Attack_Proxy_Project

misschien moet je dat eens bekijken? :)

Hallo,

Interessant, bedankt!

@TS, heb je zoals vermeld prepared statements gebruikt MET(!!!) bindParam methodes, dan is een SQL injectie niet mogelijk. Let wel op, werk je met prepared en zonder bindParam, dan is dit nog wel mogelijk.

Mvg,
    Tim