Hallo,
Newtimes , ik logde in me hosting account .. zie ik dat ik een facature moest betalen wegens > http://www.nedermems.nl
* administratie kosten voor afstuiten dienst. (met waarschuwing. *
geen idee wat het is ....
Zulke acties mogen enkel en alleen wanneer deze duidelijk zijn gemaakt. Als het gaat om administratieve redenen bij het opstarten van jouw hosting, dan moest dat duidelijk zijn gemaakt voordat je deze afsloot.
Ze kunnen niet met plotselinge kosten komen waarvan jij niks wist.
Was dit vermeld, dan is het wettelijk correct.
Beste deze diens is volbracht door M.Martens
Hij heeft uw Host afgesloten omdat uw nedermems tegen de grondwet ingaat.
Als ik mij niet vergis ben jij verplicht pas te handelen nadat justitie jou dit heeft opgedragen of via een take down notice. Uit eigen motiviatie of die van een ander die er geen belang bij heeft mag niet.
Nu is het zo dat de klant vergoeding kan eisen indien je dus op ongegronde redenen dit hebt gedaan. Je moet dus nu zeker zijn dat dit tegen de grondwet is. Zorg er dus ook voor specifiek tegen welke wet precies. In detail.
Ik kan nu al vertellen dat UGHost slecht met zijn klanten omgaat. Dat deze mogelijk in strijd gaat met zijn eigen voorwaarden. En dat de klant kosten kan verhalen bij de hosting. En dat de hosting geen benul heeft van welke juridische acties deze uitvoert.
Tevens maakt het niet uit dat M.Martens deze actie heeft uitgevoerd... UGHost is en blijft verantwoordelijk.
@TS, overleg dit (kosteloos) met een advocaat en je kan mogelijk een rechtzaak starten die je geheid wint.
Maar, omdat er niks te zien valt een slotje 
Mvg,
Tim