Posts by Tim

Dankjewel aan die debug methode ben ik nog noot eerder tegengekomen di soort advies daar hou ik van :P

EDIT:
    Het levert dit op:

PHP
    1383149390<=13831554251383141230<=1383155425

Hallo,

Dan klopt de if statement. Maar zijn de tijden schijnbaar niet goed. Moet je kijken waarom de tijden verkeerde staan.

Mvg,
    Tim

Dat heb ik gedaan er zit al een 24 uur check in enzo.
    Mijn code is fatsoenlijk op js/jquery na omdat ik deze talen nu eigelijk voor de eerste keer gebruik(buiten dropdowns) Wes gaat mij nog een paar functies uitleggen en leren hoe ik dit beter kan schrijven.

Hij had me ook gezegd dat ik moest zoeken naar een call functie voor jquery op google.
    Toen kwam ik dus uit op de jquery site.
    De eenigste vraag die ik nu heb is:
    Ik heb mijn ajax call al maar hoe zet ik er een post in?

Hallo,

Zie de zeer goede en uitgebreide documentatie:
    http://api.jquery.com/jQuery.ajax/

Beetje zoekwerk mag ook, Menno. Het is namelijk vaker zo dat je eigen inzet voor je eigen dingen vaak nogal laag is vanuit mijn oogpunt en dat je dingen door anderen wilt laten oplossen. In dat geval, of leer de taal goed (nee, dit kun je namelijk nog niet goed) of huur iemand in.

Mvg,
    Tim

Dankejwel ik pas mijn code nog op het einde aan omdat ik mijn code eerst werkende wil hebben.
    Ik laat wel een uniekecode aanmaken en deze laat ik controleren nus is alleen mijn vraag hoe kan ik die code meesturen naar lol.php?

Hallo,

Je doet toch een POST of GET via ajax? Stuur die via één van die twee methodes mee.

Mvg,
    Tim

Alle indexen die er moeten zijn die zijn er op nieuw geupload geen andere resultaat

Ik zag door dat ik dus over me dataverkeer van 2000MB heen zat bij dat domeinnaam Suspended Yes staan die heb ik nu weer op NO gezet dat kan komen door dat ik dus over het data verkeer heen zat van de 2000 MB

Mvg Terr0r

Hallo,

Dus er is een index.html of index.php aanwezig in de root folder?
    Kun je anders een screenshot laten zien van je root folder.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Bij te weinig dataverkeer geeft hij iets anders aan. Temminste, van wat ik heb gezien.
    Maar zoals ik al zei, waarschijnlijk kan hij je index niet vinden. Kijk daar eens naar.

Mvg,
    Tim

Okee en wat moet of kan ik daar aan veranderen zo dat het wel weer werkt ?

Het is wel raar zo van het ene op het andere moment bam weg heel vreemd vind ik

Hallo,

Dan moet je een index bestand toevoegen.
    Standaard opent Apache index.html of index.php in je root folder.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dit doe je door lol.php te beveiligen.
    Dat hij onder andere enkel refferers via jouw domein pakt (Google maar voor hoe).
    Misschien een sessie er aan binden.
    Dat enkel ajax calls werken (zie Google voor hoe).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Wil je geluid via je videokaart naar iets anders sturen, dan zal dit via je displaypoort moeten. Je kan van display naar HDMI gaan met behoud van geluid.
    Verder kan je natuurlijk vanuit je MB en/of audiokaart ook nog geluid doorsturen.

Mvg,
    Tim

Dat kan wel tim,
    Want heb er al eens geluid door gedaan,

Hallo,

http://www.cnet.com.au/does-dv…ll-as-video-339270821.htm
    http://www.ehow.com/info_84430…-hdmi-transfer-audio.html
    http://askville.amazon.com/DVI…ewer.do?requestId=2513771

Citaat

DVI connection doesn't transfer audio, just video.

Citaat

DVI only carries video signals and not audio.

Citaat

No, DVI cable only carry digital video signal. No Audio.

Denk dat ik nu toch duidelijk ben in het feit dat dit fysiek gezien simpelweg niet kan.
    Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar het geluid ging niet via de DVI kabel.

Zoals ik al zei, dat zal via een displaypoort moeten of een HDMI. Maar geen DVI.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Deze draait standaard inderdaad bij DirectAdmin. Deze had ik ook uitgeschakeld, omdat ik dacht idd DNS niet nodig te hebben.

Maar het lijkt dat deze setting overuled werd door DA zelf. Om zoals ik vermoed wat L.Groot zegt, dat dit nodig is bij meedere IP's.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Vaak heb ik dat ik mijn eigen site niet meer kan bereiken en dat deze een timeout geeft.
    Nu heb ik eindelijk gevonden in de logs wat er is. Enkel, met deze logs weet ik nog niet waarom dit gebeurd en hoe ik dit kan verkomen.

Code
    Oct 23 12:58:03 server ntpd[1351]: Deleting interface #5 eth0, 149.210.136.49#123, interface stats: received=417, sent=417, dropped=0, active_time=86396 secs
    Oct 23 12:58:03 server ntpd[1351]: Deleting interface #6 eth0:0, 149.210.136.102#123, interface stats: received=0, sent=0, dropped=0, active_time=86396 secs
    Oct 23 12:58:04 server NET[21362]: /sbin/dhclient-script : updated /etc/resolv.conf
    Oct 23 12:58:04 server dhclient[1066]: bound to 149.210.136.49 -- renewal in 43054 seconds.
    Oct 23 12:58:05 server ntpd[1351]: Listening on interface #7 eth0, 149.210.136.49#123 Enabled
    WINDOW=16384 RES=0x00 SYN URGP=0 
    Oct 23 12:59:01 server named[1779]: no longer listening on 149.210.136.102#53

Het gaat om het IP 149.210.136.102.

NTPD is iets wat ervoor zorgt dat de tijd op mijn server synchroon loopt met de atoomtijd.
    Named is de service die zorgt voor DNS.
    Een reboot doet het probleem oplossen. Voor het moment.

Ikzelf heb her vermoeden dat dit het probleem is:
    http://help.directadmin.com/item.php?id=136

Maar ik snap de gedachtengang niet echt. Ik kan dan dus klakkeloos dat gaan proberen en zien. Maar ik begrijp het liever.

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en waarom? En hoe (goed!) op te lossen.

Mvg,
    Tim