Posts by Tim

Allereerst geloof ik niet dat er een hacker is. Want hij hackt je pc in vier dagen als jouw website niet beveiligd is?

Ruikt bij mij naar een smoesje. Zeker als je zegt dat je al aangifte hebt gedaan en de politie niks doet. Want zover ik weet nemen ze hacken zwaar op.

En wat is je meer lief? Mij inhuren of dat je pc "gehackt" wordt?

[offtopic]Kan natuurlijk geen garantie geven over beveiliging, een hacker kan altijd hacken.[/offtopic]

Het is beter om een goed werkende contact script te hebben dan een valid contact script.

W3 Valid heeft eigenlijk geen betekenis...
    Verder zeg je leuk XHTML valid, maar niet welk type? (strict,tans, frame)

Citaat van RDMNL2010

Wat voor features heb je nodig bij PHP scripting/

Goeie zoek functie, auto opmaak, kunnen zien wat binnen welke brackets zit, uiterlijk, gebruiksgemak, mogelijk voor andere talen, subversion

Heb ik voor nu genoeg genoemt?

Binnenkort heb ik een site waar je gratis een chat kan aanmaken :)
    Verder wil jij een soort gastenboek neem ik aan?

Citaat van RDMNL2010

En waarom raad je notepad++ af?

Programma is erg basic. Heeft niet de features die de andere programma's hebben.

Uit het lijstje dat ik gaf raad ik toch echt notepad ++ het meeste af :)
    Neem dan beter Netbeans, gebruik ik zelf voor school.

Citaat van Jasper

Zouden jullie misschien tips kunnen geven hoe deze dan wel goed beveiligd kan worden?

htmlspecialchars

Citaat van thomisback

PB gestuurd.
    Still looking...
    Budget is rond de 50.

Grappenmaker.

Een echt unieke source maken kost al gauw 1000-2000 euro, exclusief layout.
    En dan lijkt het nog deels op andere spellen. En heb je niet flash dingen enzo.

Citaat van Tieske

En een langer ip.. is inderdaad ietswat onhandiger.. als je een aantal cijfers extra invullen nu echt onhandig vindt. (okay je zult 10 sec een aantal nummers meer moeten onthouden...)

IP: 255.255.255.255
    IPv6: 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334

Zal wel iets meer dan 10 sec zijn:)
    Gelukkig bestaat de copy paste.

Ik raad je ten strengste af om dit te gebruiken. Het is al uitgelegd waarom.

Het is zelfs zo, dat als ik vanuit school dan naar jouw site zal gaan, dat deze mogelijk wordt geblokkeerd aangezien het wordt gezien als proxy.

Wat je beter kan doen is op het internet een dienst of database vinden met een "blacklist". Oftewel, een verzameling van IP's van proxy's. Dat is denk ik de beste manier. Zo mis je geen bezoekers.

Citaat van Patrick

als je nu toch begint met slicen zou ik beginnen zoals brokentrack het zegt gelijkt met html5 aan de gang, leer je gelijk de toekomst taal :P

HTML5 is nog geen standaard en wordt nog niet ondersteund in alle browsers. Net zoals CSS3.
    Taal van de toekomst? Tegen de tijd dat HTML5 standaard is is er wel weer HTML6 ofzo. Ik raad je dus af om de functionele eisen in gewone HTML te doen en de niet functionele met HTML5.

Citaat van Tieske

Okay dat is dan al een bruikbare tip,
    Maar hoe dien ik dan te beginnen met mijn slicing om te zetten in een DIV?
    aangezien ik hier zelf echt totaal geen ervaring mee heb.

Heb tot op heden de layouts aangeleverd gekregen, en hier kleine dingen in veranderd.
    Of gekocht/gratis templates gebruikt, en hier vervolgens het content gedeelte van ingevuld zonder echt de layout aan te passen.

Ik ben zelf ook zeer slecht in basing, daarom laat ik het doen.
    Maar een tip zover ik zelf weet:

<wrapper>
    <header>
    <header>
    <left menu>
    </left menu>
    <content>
    </content>
    <right menu></right menu>
    </footer>
    </wrapper>

En in een menu of wat dan ook maak je weer divs voor andere dingen die je erin wilt.

26 dagen nog...
    Ik neem aan dat er een automatische verlenging in zit... die da nog betaald moest worden, anders was het geen 30 euro. Maand van te vore moet je altijd opgeven dat je niet meer wilt, anders wordt hij verlengt.

Ik DENK dat dat de reden is.

Shortcode gebruiken is een slechte gewoonte, doe dit niet.

Citaat

Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.

Vind dit nu wel een beetje te ver gaan...