Posts by Tim

Als je de mail functie gebruikt vergeet niet de headers goed in te stellen. Dat maakt namelijk best wel wat uit. Maak de afzender ook iets zoals [email protected] en niet de mail van de persoon die zich registreert.

[offtopic] Webbasing, wat maakt het uit dat hij een bugged source heeft? Hij kan tenminste programmeren. Hij ken tenminste de basis. Wat je moet kunnen voordat je een crime spel opricht. Wat bijna niemand kan hier.[/offtopic]

Ik zou voor de I5 gaan. Echter is de I7 in zijn totaliteit beter. Ik zelf heb ook een I7. Maar dat is dus eigenlijk een miskoop. Allereerst verbruikt een I7 meer stroom en dat is bij een laptop belangrijk. Verder is er bijna geen programma die meer dan 2 cores gebruikt. Dus dan kunnen de 2 cores van de I5 meer kracht leveren dan 2 cores van een I7.

Ikzelf vind dus dat wat je meer betaalt voor een I7 het niet waard. Vind de kwaliteit/prijs verhouding niet goed.

Ik denk niet dat je veel zal bereiken.

Je ISP (Internet Service Provider) logt waarschijnlijk ook wat jij allemaal bezoekt en download. Dit mogen ze gewoon doen. Hetzelfde geld voor scholen vermoed ik. Zoals gezegd is ben je akkoord gegaan met de voorwaarden.

Verder, moet je maar een Informatica opleiding doen haha! 6.5 mb/s (megabyte). En via je eigen laptop.

Ben al bezig met het herinstalleren van Windows. Deze is succesvol verlopen met ??n format (via de installatie). Ga nu contact opnemen met een helpdesk aangezien mijn videokaart etc. ge?nstalleerd moet worden.

edit: windows opnieuw installeren, heb gehoord dat als je connectie hebt met internet tijdens de installatie dat alle drivers automtisch gedaan worden.

Hallo,

Ik ben admin op Criminalsloco.eu. Ik ken de site dus en ook de eigenaar Mike. De source waar over gesproken wordt is zoals gezegd is illegaal en mag dus niet gebruikt worden. Is ook niet opgebouwd vanaf Criminals rood.

Personen die die source gebruiken kunnen een fikse boete verwachten.

Citaat van RDMNL2010

Gewoon normale format doen( niet de snelle format) Daarna je windows installeren.. Weet niet of je een recovery schijf hebt? maar dan word alles gewoon netjes terug geinstalleerd.

Mocht je alleen een windows 7 dvd hebben dan installeert windows waarschijnlijk wel de meeste drivers voor je alleen soms de bijbehordende programma's niet. Deze kun je dan zelf op de site van de fabrikant van het product vinden.

Fabrikant is falliet. Heb enkel de windows 7 dvd.

Bedankt voor het advies!

Hallo,

Op het moment ben ik bezig met mijn bestanden aan het overzetten van mijn laptop op de externe harde schijf via Ubuntu.

In Windows wilt hij niet meer (goed) opstarten. Ik denk dus dat er wat mis is met Windows zelf. Herstelpunten vind die niet (zijn 100% zeker aanwezig). Ik ga daarom Windows opnieuw instaleren. Ik weet dat ik via de dvd ook Windows kan herstellen maar ik ga voor her installatie omdat ik dan weer een schone laptop heb en dan zeker weet dat alles werkt.

Maar nu is dus mijn vraag... Is het slim om voordat ik Windows ga installeren om de harde schijf te formatteren (meermaals?). En op welke manier(er zijn dacht ik meerdere formatteer mogelijkheden). Want hoe zit het met bijv. de standaard programma's? Ik heb bijvoorbeeld een programma voor mijn fingerscanner. Ik draai Ubuntu via een usb stick.