Posts by Tim
-
-
-
-
Wij hebben een leuk en simpel idee wat zover ons weten nog niet bestaat.
Ik zit in SE104. In onze team zitten 2 mensen van SNE, 1 van ITM, en nog één van SE.
En bedankt voor de tip ivm de link.
-
Hallo,
Op school hebben wij nu een project waarbij we een website applicatie moeten ontwikkelen. Voordat wij deze mogen ontwikkelen moeten wij eerst wat marketing onderzoek hebben gedaan.
Wij willen met ons project de moeilijkheidsgraad van het downloaden omlaag brengen en er voor zorgen dat u overal wat kan downloaden via uw mobiel.Wij hebben daarom een enquête gemaakt. Ik zou het daarom op prijs stellen als u dit zou willen invullen voor ons.
Dit is puur en alleen voor ons project.
Klik hier voor de enquête! -
Gebruik hoe dan ook geen iframe!
-
1024 x 768 of zoiets lijkt mij. Waarom? Dat is het kleinste resolutie die ook het meest wordt gebruikt. Zijn natuurlijk enkele die kleiner zijn. Maar die aantallen zijn zo klein...
Het beste is om het in 1920 x 1080 te doen zodat je dan ook denkt aan de grotere resoluties. Zodat je bijv. een pattern kan maken of iets dergelijks.
-
-
-
Citaat van max1991
stelletje knuppels.
i7 is altijd beter dan een i5, in ELK opzicht.
Dit is ONGELOFELIJK fout.Allereerst zegt een benchmark andere dingen. Ten tweede zijn al die cores nog niet eens nuttig aangezien ze nog niet gebruikt worden in bijna alle gevallen.
Een single core kan zelfs krachtiger zijn dan een i7.
-
Citaat van F.Ajeti
Je kan ook f5 blokkeren in je script?
Kan je niet. F5 is gewoon de pagina opnieuw laden. Of je moet voorkomen dat een pagina herladen kan worden... -
Dat kan je maken met CSS3 als ik mij niet vergis en images die deels transparant zijn. Basing dus.
-
Heb je het over basen? Je bent nogal onduidelijk naar mijn mening.
-
http://lmgtfy.com/?q=random+query+mysql
Mijn eerste hit:
http://www.desilva.biz/mysql/random.htmlOftewel, "ik kom er nog niet helemaal uit" is een beetje onzin. Check die pagina. Daar zou je al genoeg aan moeten hebben.
-
google is: RAND(*) mysql of random query of iets in die richting.
Je kan ook doen: $id = rand(1,$aantalspelers); WHERE ID='".$id."' -
Citaat van Daan1987
En bij mollie heb je dan kamer van koophandel nodig voor wallie, ideal of de telefoon?
PS: De telefoon werkte, maar als de leden belle krijgen ze geen credits. Hoe kan dat?
Bij mollie heb je ook kvk nodig voor iDeal.
Waarom ze het niet krijgen: omdat er een fout in het script zit. Lijkt me logisch he? Laat er wat php kennis op los om de fout te zoeken zou ik zeggen. -
Ik raad je aan om het niet in een tabel te doen.
-
-
Voor 100 per maand mag je mijne wel huren.
-
Citaat van Killingdevil
Vind het altijd jammer dat er zoveel mensen zijn die iets zeggen maar dat niet onderbouwen...
Ik heb er geen benchmark op los gelaten, maar denk dat de i7 beter is als de genoemde i5.
Weliswaar heeft de i5 een hogere kloksnelheid heeft, maar de genoemde i7 (en ik dacht al i7's) heeft een zogenaamde turbo boost waardoor de kloksnelheid tijdelijk kan oplopen tot 2.93 Ghz.
En 4 cores en 8 threads, dat wil je toch gewoon? :p
I5 heeft ook een boost.Verder hangt het er vanaf... die multi threads en multi cores kunnen handig zijn. Moet enkel de software het wel gebruiken. Wat op het moment in de meeste gevallen nog niet zo is. Maar mogelijk wel in de toekomst...
Verder doen sommige i5 processors het beter dan de i7. Zie hier:
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html