Posts by Tim

Citaat van Stadioworld

Hij werkt niet :(

Volg eens een php tutorial :)

Want wij weten niet hoe jouw structuur eruit ziet.

De layout verkleurt bij iedereen. Het is enkel een gif dat zich telkens herhaald. Het is dus gewoon geduld hebben.

Het is echter te doen in 5 minuten in Photoshop...

Desalniettemin een leuk idee :)

Ik heb wel een leuke uitdaging voor je :)

Vereist php en jquery en html kennis.

Voor GameSig ben ik van plan om een preview knop te maken. Als op preview knop geklikt wordt dan:
    Zonder de pagina te herladen moet er een image verschijnen in een divje. Image moet gemaakt zijn via php omdat uit een externe achtergrond kan bestaan en verschillende opties die gekozen worden via een form op dezelfde pagina.

Via jquery zal dus een request gedaan worden en dan moet er dus via via php het plaatje gemaakt worden maar dat plaatje moet ook weer verschijnen.

Dit kan ook natuurlijk ook met een iframe, maar dat is nou niet echt bepaald elegant.

Groeten,
    Tim

Grappig hoe een moderator berichten verwijderd maar het topic niet sluit.

Ik zal het daarom even herhalen.

Zonder kvk is het niet toegestaan om een hosting aan te bieden. De TS heeft geen kvk. Daarom is het illegaal. Volgens mij doet CP niet aan illegale praktijken, of toch wel...?

Ik vind het er wel mooi uitzien. Zou alleen denk ik beetje irritant worden voor computers met hetzelfde resolutie als ik. Wordt dan wel een kleine layout (1920 x 1080)
    Dus een pattern of iets dergelijks zou leuk zijn.

Citaat van insaneflame

Heb jij dit gemaakt?
    Echt geniaal gewoon! ik ken veel sites die 1 tracker voor 1 game hebben maar jij hebt er al 5.
    Ga je meer games toevoegen? en misschien ook de xbox 360?

Het is zelf gemaakt.

Momenteel maar 5 games. Ze komen van hetzelfde bedrijf.

Als ik API ontvang van andere games kan ik deze ook toevoegen.

Maar eerst wil ik het allemaal wat beter maken, vandaar dat ik om tips vraag :cheer:

Citaat van MaffiaLords
    PHP
    $blokkadeSQL == mysql_query("SELECT * FROM blokkades WHERE `cheater`='".$cheater."'") or die(mysql_error()); 
    $blokkade == mysql_num_rows($blokkadeSQL);

Dat zou ook niet werken. Dubbele ==jes ;)
    Probeer dit en je merkt de fout vanzelf wel? :P
    In tabel Blokkades bestaat cheater waarschijnlijk niet..

Had laatst nog een site gemaakt. Zal constant in ontwikkeling zijn.

Met de site kan je een signature maken waarop de statistieken van een account van een bepaald spel komen te staan. Deze worden elke dag ge-update indien er op het account is gespeeld.

http://www.gamesig.net

Wat op de planning staat:
    - Paar kleine bugs eruit halen
    - Preview button
    - Edit optie maken.

Meningen? Feedback?

PHP
    $blokkade = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `blokkades` WHERE `cheater`='".$cheater."'"));

Als dat niet werkt bestaat of blokkades niet of cheater bestaat niet.