Wat is een charactersysteem?
Posts by Tim
-
-
Ik ontvang nog steeds een error als ik het via hier bezoek. Misschien even fixen?
Verder, klopt het dat u dit doet als affliatie of iets dergelijks bij 000webhost?
-
Wat maakt het uit? Je kan het toch ook vertalen?
En Targetpay is ook in het engels. Pay.com (dacht ik) is ook in het Engels.
-
-
Open phpmyadmin en bewerk de tabel?
Ook vind ik het niet echt duidelijk met wat je nu bedoeld.
-
Je kan een simpele captcha maken dmv. de GD library. Overgens maken veel captcha system daar gebruik van. Kijk daarom of deze GD library gebruikt kan worden.
-
Citaat van MrMees
Even vraagje tussendoor:
Is het beter om OOP te leren door middel van een framework, of kan je beter normaal beginnen?
Ik heb OOP namelijk wel eens gebruikt, maar wil het nu toch verder leren.
Ik zou zelf denk ik eerder de basis kennis van OOP leren.
Waarom static? Waarom private public (of bijv. bij Java protected). Hoeveel methodes per klasse? Wanneer een klasse maken voor iets? Is de methode niet te groot? Misschien verdelen onder twee methodes.Denk dat het handiger is om zulke dingen eerst te leren. En dan pas een framework. Ikzelf heb overigens nog nooit met een framework gewerkt. Ben er op het moment mee bezig.
-
Citaat van macgyver
nou nog nooit van gehoord wat kan je er mee?(h)
Heb je het topic doorgelezen? -
-
Voorbeelden van je werken?
-
Hi there,
As mentioned this site is focused on the Dutch community. As far as I know it does not support the English language.
Furthermore, you might find that what you seek here:
http://www.criminalspoint.com/db/downloads/13.htmlTry to use the CTRL+F function in your browser. Search for "OS".If you do this you will find what you need for certain. I won't forward you directly as there are multiple versions of the source. So check those out as it might be the case that for those the link isn't broken.
However, as mentioned above the source is in Dutch. So you will need to translate everything. As you do not master the Dutch language you will not be able to translate it. So I discourage you to download it.
Certainly as creating your own source will be considerably better in many ways.
On a side note. English isn't your native language right?
-
Wat heeft dat met php te maken?
En bedoel je misschien een gradient? Of dat de kleuren automatisch veranderen?
-
-
Je ziet het verkeerd
Beide werken even goed. Behalve dat bij de 2e de 0 nog meetelt. Maar als het 0 is betekend het dat er nog geen account is. Dus maak het voor het script niet uit. -
Indien je woorden/namen gebruikt die gereserveerd zijn. Zoals OR, AND, SELECT...
-
-
Citaat van ZiraXPHP
$query= mysql_fetch_assoc(mysql_query("Select ip,COUNT(*) AS ammount from Users where ip='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'")); if($query['ammount'] >= 5){ die("Er zijn al 5 accounts geregistreerd op deze website."); }
Met zoiets als bovenstaand, zal het je geheid lukken, ik ga niet alles voorkauwen.. het kan ook nog simpeler. maar dan maak ik het jou te gemakkelijk, je moet er ook van leren namelijk.
Heb de code veranderd naar wat mijn mening netter is -
-
Tel je hoeveel accounts er in de database zijn met dat IP... Als dat vijf of hoger is kan je geen account aanmaken...
-
Wat is het profijt hiervan als ik dit ga doen?
Groeten,
Tim