Posts by Tim

Hallo,

Heb je wel mijn berichtje gelezen? En niet enkel maar het stukje code veranderd? Want het oplossen is zeer en zeer simpel, als je weet waarom het fout is. En dat heb ik zojuist uitgelegd. Verder heeft het zeer veel zin om een php error te googlen.

Bekijk nu eerst de link voordat je verder vraagt:
    http://lmgtfy.com/?q=Warning+s…-+headers+already+sent+by

http://lmgtfy.com/?q=Warning+C…-+headers+already+sent+by

Volgens de regelgeving moet je namelijk volgens mij ook eerst gebruik hebben gemaakt via Google en de zoek optie hier. Wat dus niet gedaan is.

PHP
    if(!isset($_GET["name"])){ 
            header("Location: " . $base . "index.php"); 
            die(); 
        }

Bovenin plaatsen.

Overigens mag er best wel wat Google onderzoek gedaan worden en onderzoek op dit forum. Is de zoveelste keer dat deze fout voorkomt.

Betekend dat er een header wordt verstuurd nadat er html geprint werd. Er wordt dus een header verstuurd nadat alle headers verzameld en verstuurd zijn. Moet aan het begin van het document voor enige output. Geld ook voor sessie's en cookie's.

Citaat van macgyver

het is wel raar dat ze hem zo in zee hebben gegooid zonder ook maar iets van bewijs (h)

Dat van de zee is een zeer en zeer slimme zet en zeer goed over nagedacht. Doordat hij in de zee is gegooid kan men hem moeilijk op een specifieke locatie herdenken.

Zou hij dus in een graf hebben gelegen zouden daar veel mensen kunnen komen herdenken. Wat haatgevoelens kan opwekken als de mensen daar elkaar ontmoeten. Dat kan weer ernstige gevolgen van dien hebben.

Verder valt het me zeer op dat er buitensporig veel offtopic wordt gepraat bij zoiets serieus. Dat snap ik niet echt helemaal...

Het heeft al nut als je het thema mafia omzet in iets anders.

Ikzelf ben bezig meet een Text based game met een ander thema. Daarbij zullen onder andere javascript game elementen in terug komen. Mogelijk ga ik ook nog flash spellen maken.

Dat zijn de manieren om iedergeval jezelf te onderscheiden van die mafia spellen.

Hallo,

Deze komt niet van shutterstock. Ik heb hem via een connectie gekocht.

Ook zijn de dingen bij shutterstock niet uniek en ontvang je daar niet alle rechten. Wat dus nu wel het geval is.

Hallo,

Ik bied hierbij een unieke mafia cartoon aan die enkel ik in mijn bezit heb.

Bij de verkoop overhandig ik alle rechten. Hierbij wordt een .ai en een .psd bestand mee geleverd. Dit betekend dat hij oneindig groot kan worden.

Ik ben overigens niet de ontwerper van deze cartoon.

Start bod: 50 euro.
    Opbieden met: 1 euro.
    Buy now: 75 euro of 1.5x het laatste bod.
    Veiling eindigt: 72 uur na het laatste bod.

Biedingen onder het startbod worden genegeerd.

Betaal methodes:
    Overschrijving of via Targetpay zijn iDeal Download.

De Cartoon:
    http://gamesig.net/Maffia.jpg

@Ismail,
    Ja, ik denk dat dat een stuk beter is. Ongeveer hetzelfde dus als Maffialords. Echter is er het probleem dat dan alsnog er misbruik van gemaakt kan worden. Bij maffialords hangt het dus af van een persoonlijk opinie van een crewlid. Ik vind zelf dat het daar niet vanaf moet hangen. Bij Ismail's idee, waar wou je die ranken op baseren?

[offtopic] kurt,
    Ik beperk hier mijn gesprek het de kern van het gesprek namelijk de mogelijk om een topic te sluiten. Het verschil is is dat ik dieper in ga op jouw redeneringen dan enig ander lid. Dat maakt het er niet meer offtopic op. Zoals nu kan ik zeggen. Hoezo is het rommel? Waarop basseer je dat. Echter is het ditmaal over iets offtopics.[/offtopic]

Citaat van kurt

Dat ze dit er maar in doen, leden die er dan tegen zijn moeten het maar niet gebruiken en leden die er gebruik willen van maken hebben dan de kans om hun topic te sluiten. Crew kan dan nog indien ze willen pm sturen om meer info en indien niet goed topic verwijderen.
    Als je een forum wilt van een beetje niveau dan moet dit er inkomen want nu is het alleen maar geklaag en gezeur in een topic.

En alweer is het moeilijk leesbaar. Althans, naar mijn eigen inzicht.

En het gaat er niet om over het niet willen of wel willen gebruiken. Het gaat erom dat mensen het kunnen misbruiken.

Citaat

Als je een forum wilt van een beetje niveau dan moet dit er inkomen want nu is het alleen maar geklaag en gezeur in een topic.

Hierin zitten 2 fouten. Allereerst wordt er gezegd "alleen maar geklaag en gezeur". Weer zo'n overdrijf geval om indruk te maken. Het is hier niet enkel geklaag en gezeur (naar mijn mening). Dat betekend dus dat het een mening is, en geen feit. Terwijl jij het als een feit opschrijft.

Verder zeg je dat een forum met beetje niveau dat heeft. Kun je dat onderbouwen? Hoezo heeft een forum met een beetje niveau die optie? En kom gelieve niet weer aan met "ja maar dat forum heeft het ook" want dat is weer beroep op de autoriteit.

Verder zou je je ook kunnen afvragen wat de definitie is van "een forum met niveau".

Citaat van kurt

@ Tim Ik heb al meerdere malen gedaan om een topic te sluiten nog nooit met resultaat en dan nog ook crew is er niet 24/24 moet je dan wachten tot er een lid online is en als hij dan goesting zal hebben om het te sluiten!!!!

Dat heeft meer met de crew te maken dan met het idee vermoed ik.

Citaat van kurt

@ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew, en als jullie zelf al zeggen da er misbruik van gemaat wordt waarom neem je dan geen stappen en ban ze van je server zo hou je de kleuters die alleen maar komen zeiken uit je fora.

Had een topic voor verkoop layout er is daar veel ophef over ook staat het topic op slot door willem en hij vroeg me om bewijs da heb ik gisteren geleverd NA 1 dag nog steeds niest terug gekregen en topic sluiten door crew ik heb al paar keer gedaan maar nog nooit hebben ze topic gesloten, ik kan er alleen maar over zeggen dat de crew hier op cp (niet iedereen) ferm ondermaats is en het niet waardig is de naam crew te dragen. Ban wie ban moet hebben zo simpel is het al maak je 1000 regels en kom niet af in topic van deze dat nu nog oftopic gaat Ban dat is dikke bulshit zie dat meerdere keren staan hier neem meteen stappen want anders komt er toch niets meer van hier.
    Topic
    http://www.criminalspoint.com/…/12813/Maffia-layout.html

Kurt, zou je gelieve eerst kunnen leren gebruik te maken van interpunctie en alinea's? Was nogal vervelend om te lezen op de manier hoe het er nu staat.

Citaat

@ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew

Wat maakt het uit dat andere fora dat doen? Zoals ik heb gezegd is dat een drogreden aangezien er beroep wordt gedaan op de autoriteit. Een argument hier tegen is zeer simpel aangezien dat gewoon in het Nederlands boek stond op school. En dat is namelijk: Dat "iedereen" (lees: alle 5 miljard mensen) het doet betekend nog niet dat het goed is of goed zal werken.

De rest van het verhaal is pure kritiek die niet in dit topic hoort aangezien het geen relatie hiermee heeft. Verder vind ik het zeer opvallend dat je het woord "kleuter" gebruikt terwijl ik vind dat jijzelf nogal onvolwassen reageert hier.

Mij lijkt het slim om zo te houden. Zodat als er gezegd is; zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Indien je op een topic geen reactie wil kan je dus een simpel berichtje sturen.

Edit:
    Voor het geval je de "iedereen" relatie niet snapt. Er wordt gezegd dat "bijna alle" fora dat doen. Dat duidt erop dat meneer "bijna alle" fora kent. Dus al die (ruwe gok: miljard) fora die online staat kent meneer blijkbaar.

Citaat van Willem

Ik ben tegen,

Reden waarom: Dit omdat er veel misbruik van gemaakt kan worden zoals koen al zij.

Ik sluit mij hierbij aan.

Edit:
    Mijn zegje:
    Allereerst kan je CP neit vergelijken met iets anders. Het is niet hetzelfde. Andere community en andere website. Andere stijl. Het is dus ook een drogreden om dat als argument te gebruiken aangezien er beroep wordt gedaan op de autoriteit.

Verder denk ik dat het niet bij deze community zal passen aangezien ik zoals eerder gezegd is misbruik verwacht. Precies zoals Koen zei.

Hallo,

Gelieve on-topic te blijven.
    De layouts van Rudolf zijn de soort layouts die ik zoek. Echter zijn die wel boven mijn budget. Bovendien zijn die layouts hun prijs wel waard.

Verder is de layout van Kurt nog een voorbeeld van wat ik dus niet wil.

Probleem 1:
    Inderdaad doen wat Ismail123 zei, maar zonder een variabele te vullen.

PHP
    mysql_close($conn);

Het ziet eruit dat het in een function zit dus zou je mogelijk

PHP
    global $conn;

Bovenin de functie doen.

Zie ook wel:
    http://php.net/manual/en/function.mysql-close.php

Probleem 2:
    Zoals uitgelegd is moet een header als eerste gedaan worden. De header moet dus gewijzigd worden in php voordat er html verschijnt. Headers hoeven dus helemaal niet bovenin. Het moet enkel voordat er een output in de browser is komen. Dit in verband met dat de browser eerst de headers opvraagt/verstuurd en dan pas de output ervan opvraagd.

Sorry, maar dat is wat ik bedoel met een amateuristische layout. Komt misschien een beetje beledigend over maar bedankt voor het voorbeeld.

Ik hoop dat het niet overkomt want ik ben wel blij met de reactie.

Edit: voor de volgende persoon: ook graag een prijs vermelden!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een maffia layout. Heb je iets liggen wat nog niet verkocht is? Plaats het in deze topic met je vraagprijs!

Mijn budget hou ik anoniem aangezien ikzelf niet weet wat ik eraan uit zou willen geven. Elke prijsklasse mag geplaatst worden.

Wat ik zoek:
    Een in-game maffia layout. Ik hou absoluut niet van amateuristische layouts. Ik ben iemand die graag van de moderne layouts houdt. Layouts waarbij moderne technieken als jQuery mooie dingen gemaakt kunnen worden. Ook zie ik graag een tweezijdig menu of iets anders unieks.

Indien iemand het op maat kan maken is ook goed. Maar dan zou ik de portfolio graag willen bekijken.