Posts by Tim

Een username en wachtwoord is al genoeg.
    Denk aan dingen zoals Paypal.

De standaard config van crime spellen heeft uit mijn hoofd geen of enkele includes. Daar wordt alles in de config zelf gedaan. Dingen die op elke pagina moeten gebeuren of vaak worden gebruikt worden in de config gezet.

Ik ben nu bezig met het maken van een soort "mini framework" dmv OOP.

Tot zover include ik deze bestanden als "config":
    database.php
    template.php
    variables.php
    security.php
    initialize.php

En dan komt er nog zeker weten een session.php klasse.

Ik hoop dat dat een idee geeft van wat handig zou zijn voor in een config.

Allereerst is het zeer vervelend dat je gebruik maakt van adf.ly.

Verder lijkt met me slim om een algemene voorwaarden op te stellen en een checkbox met dat de persoon akkoord gaat met deze voorwaarden. Zo niet dan is deze persoon volgens mij niet aansprakelijk. Verder moet je opletten dat deze voorwaarden goed zijn opgemaakt. Een kleine fout kan deze voorwaarden nietig verklaren.

Verder moet je voor het vastleggen van een IP misschien een disclaimer maken. Maar dat weet ik niet zeker.

edit:
    Ik zou ook even kijken als ik jou was of Twitter dit wel toestaat!

Ik weet niks van een vliegtuig. Dus ik kan daar niks over zeggen. Wel kan ik zeggen dat het degelijk mogelijk is dat alle mensen een vliegtuig crash overleven... Zeer mogelijk zelfs.

Vergeet niet dat zo'n interview ook media is. Dat hoeft dus ook niet waar te zijn. Het zijn twee groepen media die tegen elkaar strijden. Welke kan je vertrouwen en welke niet? :)

Citaat van zwpgangster

Grappig

Hallo,

Dit was geen grap. Eerst hit levert al een achttal sources op.
    Zelf een beetje zoekwerk doen kan nooit kwaad.

Ik raad frames ten zeerste af! Het zorgt niet alleen al voor layout problemen en gebruiksvriendelijkheid issues. Het is ook nog is zeer en zeer slecht voor SEO!

Die foto ziet er wel heel erg bewerkt uit. Slecht gedaan.

Verder, wie zegt dat hij al 10 jaar lang is vermist? Misschien wisten ze dat allang. En wat dan nog? Eens moet de eerste keer zijn.
    Wie zegt dat hij met pensioen ging?
    Misschien was hijzelf ongewapend maar de mensen in de omgeving niet?
    Die foto is al uitgelegd. Dit omdat mensen haatgevoelens kunnen krijgen zodra ze de foto zien. Verder heb ik in de vorige topic (waarom 2 topics?) uitgelegd over dat zeemansgraf.

Hallo,

Facebook heeft een kleine tutorial hoe je gebruik kan maken van hun API wat betreft registreren.

Normaal registreren zonder enige controle/verificatie over de waardes lukt prima. Maar zodra ik dmv. een ajax request (jquery/json) enkele waardes wil verifieren dan werkt het niet meer en voert het geen post meer uit zodra je op registreren klikt. Het lukt ook niet indien ik direct de code van Facebook kopieer (natuurlijk wel dingen aangepast zoals de app code).

Het betreft de Async validation:
    http://developers.facebook.com…ns/registration/advanced/

Wie o wie weet hoe dit komt en/of hoe op te lossen?

Enigste wat ik zie is dat pagina.php eruit gehaald wordt. Wat betekend dat hij de index past.

Overigens bevat mijn vorige post een fout. Volgens mij kan je ook via javascript de link bewerken, maar dat weet ik niet zeker.

Dat gaat via Htacces. Ik snap enkel niet waarom je dat zou doen. Zo kom je enkel in de index terrecht.

Ik gebruik de nieuwste versie van Windows Live Mail die meekomt met Windows Essentials. Gebruik het uurlijks al niet halfuurlijks. Heb er geen enkel probleem mee.