Posts by Tim

Hallo,

Ik heb onlangs een fansite up-gedate die ik beheer. Is allemaal open source met wat kleine modificaties door mijzelf.

Ik zou graag jullie mening willen horen en dingen die beter kunnen.

Link: Argo Union online fansite

Logo wordt nog aan gewerkt.

Citaat

"Website Under Review"

Gratis hosting en gratis domein. Vind het er niet echt betrouwbaar uitzien. Hoe weet ik dat ik iets nuttigs krijg?

Ik zou de vlag van België omzetten naar de vlag van Nederland.

Elke game layout die ik check ziet er niet goed uit in mijn browser/resolutie.

Footer is niet te lezen.

Zeker nieuwe layouts nemen.

Dat blauwe vakje met demo ziet er erg amateuristisch uit vergeleken met de rest. Demo button wordt ook niet goed weergeven.

Ik zou de login button stylen als ik jou was.

Geen iFrame gebruiken voor de registratie. Zeker niet via een ander domein.

Registratie matcht totaal niet met de layout.

Links bij de registratie werken niet.

Algemene voowaarden zien er klein uit. Niks vergeten?

Bij algemene voorwaarden en wie zijn wij ben je opeens bij home.

Wie zijn wij zou ik verplaatsen naar home als ik jou was.

Ik zou een andere kleur font nemen voor 'online' in de ledenlijst als ik jou was.

Citaat van Patrick

@brokentrack, waarom de where tussen haakjes doen als je:

PHP
    SELECT *
    FROM users
    WHERE vermoord != 1
    ORDER BY id

dan werkt hij toch ook gewoon? of zit hier een reden achter?

Was enkel om duidelijk te maken wat ik bedoelde. Verder zijn ze nutteloos.

Citaat van zwpgangster

Ik ga dit reporten, iemand belagelijk maken omdat hij niet zo'n goede grammatica heeft? beetje stom!!

Hallo,

[offtopic]Ik probeer niemand belachelijk te maken. Ik maak enkel duidelijk dat ik totaal niks van zijn post snapte. Vooral dankzij zijn grammatica. Daarom verzocht ik hem om de post te herschrijven zodat ik kon helpen. Is het raar om te vragen wat er daadwerkelijk staat indien het berichtje zeer onduidelijk is voor de lezer (in dit geval ik).[/offtopic]

Verder raad ik de TS aan om de Radeon HD 5750 van ATI te nemen. Is goedkoper en beter.
    Edit: of de Radeon HD 5770 van ATI.

Citaat van zwpgangster

Leg hem dan ook uit wat hij moet doen, hij snapt het denk ik niet!

Als hij bezig is met het "verbeteren" dan neem ik toch aan dat hij de basis van php/sql begrijpt.

PHP
    mysql_query("SELECT * FROM users (WHERE vermoord!='1') ORDER BY id");

Waarschijnlijk is het zoiets. En dan is dat tussen haakjes wat hij moet toevoegen.

Als hij helemaal niet in de lijst moet voorkomen zul je de query moeten aanpassen... Niet de code die de opmaak doet. Met de code die je net hebt gegeven kunnen we enkel de naam weghalen. meer niet.

Citaat van jgdonleach

Is tot 15 mei niet wat lang? De meeste mensen hebben dit topic toch wel gelezen en dan toch wel gereageert.

Ben het er hier mee eens.

Je wilt natuurlijk iemand actief als crewlid. Als iemand er meer dan een week erover doet om te reageren zou ik al denken "hmmm, is deze persoon wel geschikt".
    Ik zou dit zelf al denken bij drie dagen.

Ik weet niet veel van netwerken en servers af. Maar ik weet dat het mogelijk is om op plekken DDoS protected hosting af te nemen. Dat is dus ook nog is een mogelijkheid.

Citaat van SlamFM

@brokenTrack

Deze reactie slaat dus op ons, uitermate irritant dus wij verdedigen ons zelf zodat ons onschuld duidelijk blijft.

Daarom vraag ik om te stoppen met beschuldigen ;)

Gaat er nu om wat er aan gedaan kan worden.

We houden hiet hier toch nog wel gezellig? :) We gaan hier niemand lopen beschuldigen. Dat kan onder smaad vallen.

Ging erover dat CP offline was en waarom. Dat is nu duidelijk.

Echter blijft CP dus offline gaan. Wat kan daar aan gedaan worden is dus de vraag.