Posts by Tim

Citaat van NielsB

Via deze elseif: elseif (!in_array ($_COOKIE['taal'], $aTalen))

checkt hij toch echt of hij in de array staat hoor ;)
    dus probeer jij grappig maar te doen.

Probeer niet grappig te doen, ik heb eroverheen gelezen ;)
    Exuses.

Als ik naar script.php?kiezen=1&taalkeuze=grappig ga bijv. Dan pakt hij dus includes/grappig.php. Volgens mij kan je dan dus wel wat ongein uithalen...

Ja, en dan is de link script.php?kiezen=1&taalkeuze=taal

Echter is je script trouwens niet veilig.

Ipv een POST een GET gebruiken? Dan kan je een link gebruiken en heb je geen formulier nodig.

Citaat van Malik

Maar ik snap ff niet waar ik in een Maffiagame OO zou kunnen gebruiken. Volgens mij zijn alle scripts weer anders?

Dan denk ik dat je eerst de denkwijze moet kennen en/of begrijpen van OO ;)

Voor een gesprek over OO, check:
    http://www.criminalspoint.com/…3/Wie-gebruikt-er-al.html

NielsB,
    Ik heb include mapje, daar komen alle algemene dingen in en dingen enkele dingen die altijd ge-include worden.
    Verder heb ik een model en view. View wordt aangeroepen en roept op basis van de input (GET, POST, SESSION, etc) functies aan in de model. Die voert hij uit. Al die gegevens worden bewaard en uiteindelijk wordt de uitput functie aangeroepen van de view die dus de content geeft. Het is niet een echte framework maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen.

@Malik:
    Je kan een functie maken om te checken of er wel een onderwerp is. Of er een bericht is. Of de persoon wel bestaat.
    En bijvoorbeeld dat van of de persoon wel bestaat kan je wel weer ergens anders gebruiken in een ander script. Hoef je het niet opnieuw te typen. Scheelt code en dus performance en ruimte en tijd.

De online leden buiten de braquets halen? (of je die die {} dingne ook schrijft)

Ik heb het via Java geleerd.

Ikzelf heb dus wat ik zelf noem een "mini-framework" gemaakt. Ik hoef enkel 2 bestanden aan te maken per pagina. één bestand met 2 functies die erin moeten. En de rest gaat vanzelf. Het scheelt dus werk, het is overzichtelijk, en goed herbruikbaar en aanpasbaar.

Dat is dus onder andere het nut van OOP.

Citaat van herenveen

je kan inloggen met hetzelfde account wat je voor Criminalspoint gebruikt. tenminste dat lukte bij mij wel.

Werkt niet bij mij.

Ik krijg overigens een '1' in beeld te zien (zonder quotes) bij een foutieve login. Hoort daar denk ik niet.

Zijn er nog ook daadwerkelijke biedingen ipv een gesprek over de caroon of over zichtbaarheid ervan? :)

Alle vragen zijn neem ik aan beantwoord.

Citaat van Kurene

miscchien inkomsten erbij zetten ?

klikkertje

Los van de inkomsten is het een goed domein. Ik ontvang veel bezoekers via de zoekmachine Google. Echter heb ik geen zin om wat met de website te doen dus laat ik het zo. Heb al zeker een halfjaar lang niks veranderd.

Gemaakt met Wordpress. Maar zoals ik zei, had dingen moeten aanpassen. Standaard template is daar niet voor bedoeld noch mooi.

Template is gedownload.

Citaat van herenveen

ik vind hem heel mooi.

alleen die header waar staat ARGO UN
    is een beetje slecht leesbaar, en er N is maar voor de helft

Dat is het logo waar dus nog gewerkt aan wordt. Moet ff wat aanpassen en logo wordt nog iets aangepast!