Posts by Tim
-
-
Gebruik mysql_fetch_assoc()!
-
Ik raad links aan zoals:
http://www.domein.ext/categorie/naam-categorie/Veel beter en mooier! Via htacces doe je dit en kan je er een GET van maken zoals je boven kunt zien!
Overigens, de slice wordt niet goed weergeven bij mij.
-
-
-
-
Citaat van Maviose
Ja, informaticabeheer laatste jaar in België, jij ?
Ikzelf zit niet meer op het middelbaar. Heb vorig jaar de HAVO afgerond met Informatica in het pakket. Ik doe nu zoals je bij mijn naam kan lezen de studie Informatica.Overigens waarschuw ik iedereen met wiskunde B! Ikzelf had vorig jaar daar een drie voor tijdens het CSE!
-
Niet vergeten dat je dan ook waarschijnlijk scholen blokeerd en buitenlanders.
Edit: volgens mij is deze manier ook zeer traag en werkt niet altijd!
-
-
Zucht.
Dit betekend dat je de klasse opnieuw defineert. Oftewel dat doe je in een ander bestand of je include dit bestand twee keer.
-
Heb je al de error gegoogled?
Namelijk: Fatal error: Cannot redeclare classWant als je dat namelijk gedaan had kon je zo lezen wat het probleem veroorzaakt en daarom zou je het ook kunnen oplossen.
Want het heeft namelijk niks met dit script te maken
Gaat enkel over dit script.
-
-
Je moet openinviter goed includen. Blijkbaar is een bestand niet ge-include.
-
-
Citaat van jgdonleach
Meer zijn er niet, u kunt wel zelf een shoutcast stream aanschaffen en buma stemra betalen, kost je wel 100 p/m minimaal
Bumra alleen al kost denk ik zo'n 100 p/m. Maar indien je dus ook voor anderen wilt streamen zal er denk ik bwel 500 erbij op moeten tellen per maand ivm de bandbreedte en uploadsnelheid. -
Oftewel, download dit:
http://openinviter.com/ -
Ctt uploaden is absoluut niet veilig.
Verder moet je er een afmeld systeem inbouwen want anders is deze wettelijk verboden. -
-
Citaat van NielsB
nou de manier hoe jij het doet kan ook gewoon wanneer je dit in een loop gooit waar je alle gebruikers op haalt. Alleen zal het niet leuk zijn voor je load van je site dus wat je kan doen is het even offline op een local webserver te doen en daarna weer opnieuw op je site te gooien?
Verder zorg er voor dat je login etc wel allemaal zo ingesteld zijn dat je die md5 md5 checks erbij heb?
Of je laat alle gebruikers zelf een keer inloggen waardoor ze wachtwoord moeten veranderen en deze wordt dan weer opgeslagen met md5 md5.
Denk dat dat laatste het fijnste werkt. Enkel is er natuurlijk weer het nadeel dat je het niet bij alle gebruikers gebeurd.
Wat je ook kan doen is:PHP
Toon Meer<?php $select = mysql_query("SELECT wachtwoord FROM gebruikers WHERE ban='0'"); $i = 0; while($gebruiker = mysql_fetch_assoc($select)) { switch($i) { case 25: sleep(3); $i = 0; break; default: $i++; break; } mysql_query("UPDATE gebruikers SET wachtwoord='". md5(md5($gebruikers['wachtwoord'])) ."'"); } ?>
Hierbij heb ik enkel gekeken naar de load van je server. -