Posts by Tim
-
-
Citaat van F.Ajeti
Nu krijg ik niks te zien.:S
Is het wel de goede sessie? Jij zou moeten weten hoe je achter de ID van de ingelogd persoon moet komen. Dat ID moet je plaatsen bij die sessie. -
-
Niet altijd. Hij verplaatst zich vaak erg raar en soms hakkerig.
Ik gebruik Google Chrome.
-
Ziet er nogal haperig uit hiero
Wel leuk gedaan!
-
Citaat van michaelbeers
Persoonlijk vind ik het beste om te gebruiken Adobe Illustrator omdat dit programma vectoren ipv pixels/bitmaps ondersteund het enige nadeel is is dat je er goed mee moet leren werken want de fx-effecten zijn heel minimaal dus een groot deel moet je zelf maken met maskers etc.
Ik raad ten zeerste af om Illustrator te gebruiken voor webdesign. Waarom? Het zal het slicen er zeker niet makkelijker op maken en weinig slicers ondersteunen zo iets. Er hebben meer mensen Photoshop dan Illustrator. Verder hoeft een website niet oneindig vergroot te worden en kan je bepaalde effecten niet maken in illustrator.Over Fireworks weet ik niet veel en zal ik dus ook niet veel kunnen vertellen. Echter van wat ik zover heb gelezen en begrepen op het internet vinden webdesigners Fireworks fijner dan Photoshop.
-
En niet te vergeten, is het wel compactabel met de Operating System?
-
Ik snap niet waarom dat van likes verboden zijn. Zou je daar iets meer uitleg over kunnen geven?
-
Citaat van herenveen
voor de activatie link uit te schakelen
moet je bij je inc.register.php$activatiecode = rand(1, 99999999);
vervangen door
$activatiecode = rand(0, 0);dan kunnen ze meteen inloggen als ze zich ge registreert hebben.
Oftewel:
Maar dan kan je beter in de database deze standaard op 0 laten zetten en het uit de query halen. Of nog beter, deze uit de database verwijderen en de scripts aanpassen. -
Om wat voor project gaat het?
-
http://www.wolframalpha.com/input/?i=2%28x-3%292%2B5%3D13
Edit:
als je nog hulp nodig hebt, ik heb net mijn Wiskunde afgerond op mijn studie. De basic skill althans. Dat is dus veel wiskunde B van de middelbare school. -
Ik vind deze layout niet opvallen als je kijkt naar de 1000en crime spellen die er zijn met hun layouts!
-
eentopspel.nl
-
-
Dat van de achtergronden is altijd het geval, dat moet je voortaan van te vore voorkomen. Ook zie ik telkens hetzelfde soort type achtergrond terug. Tijd voor verandering?
-
Een zeer bekende maar niet gratis:
http://www.ioncube.com/sa_encoder.php -
Ik heb er ééntje te koop voor je met domein
PM maar als je meer info wilt, dan zet ik het weer online.
Is niet netjes gescript maar wel door mij gemaakt. -
Sorry, was even weg
-
Let op de achtergrond! Met mijn resolutie kan het er minder uit komen te zien!
-
Ik wil wel weer af en toe helpen maar zoals je weet ben ik druk bezig:P Als je snel een zin moet kan je me op msn aanspreken.