Posts by Tim

PHP
    Naam: Tim van den belt | mask | PureMusic  
    Functie: Admin / hulp-admin (heb geen zin om altijd te programmeren)
    Ervaring: Admin geweest op verschijdene sites. ICT student. Webmaster van verscheidene websites.
    Motivatie: Heb al een tijd niet op een community beheerd. Ik zou dat graag weer willen doen.
    SN: Ja, ik spreek StandaardNederlands. Wat voorheen ABN was.
    PHP: Ja.

Ikzelf heb wel één voorwaarde. Ik ben geen fan van een standaard source die slecht in mekaar zit. Het moet wel wat hebben.

Citaat van SkyNet

Haha grappig. De tijd dat ik daar moderator was heb ik volgens mij het idee gegeven van die optionele knoppen.

Ik kan je nu ook vertellen dat de admin / beheerder chat er nu geheel anders uit ziet, in ieder geval met andere knoppen en functies.

Onzin, tuurlijk is het aanpasbaar.
    Geen orginele file meer? Decompile hem. Encrypted? Decrypt het.

Citaat van jgdonleach

Vind de reset nog voor of na de verkoop plaats?

@brokentrack hoe weet jij dat er maar 1 over blijft?

Ik sta op de derde plek.
    Terwijl ik al zeker een week eigenlijk niks meer doe.

Tip: lees hun forum, daar zie je de reactie van de spelers.

Citaat van metount

Over de geldigheid van het domein en de hosting staat nu in het topic vermeld. De webhosting komt van flexwebhosting.nl.

De keuze of er moderators achter blijven is geheel uw eigen keus.

Er blijft maar één moderator over.

Vind dit al oud nieuws voor de ICT wereld.
    Er zijn als ik me niet vergis ondertussen al nieuwe technieken ontwikkeld.

Citaat van sloosmedia

Idd zal ik dit doen door middel van een wordpress blog ?
    Of juist via een HTML template.

#seovraag

Wordpress is niet meer dan een systeem dat goed aan SEO denkt. SEO staat los van Wordpress behalve dus dat Wordpress veel SEO zorgen uit handen neemt.

Doe dit niet.
    Je slaat dan 1.000 op wat gelijk staat aan één komma nul nul nul. Terwijl je duizend moet hebben.

Gewoon number_format gebruiken, is niet zo moeilijk/belastend.

Citaat van wdka

easy game dacht ik ;D(h)
    en nou niet de moraal ridders gaan uit hangen(c), shell koopt ook mensen om in Nigeria:piraat: mag jij ook wel jezelf je eigen prijsvraag laten winnen:piraat:

Beetje creatief zijn als je weinig budget hebt(a)

Vooral niet naar deze persoon luisteren. Om heel simpel zijn argument onderuit te halen (aangezien hij een drogreden gebruikt):
    Dat iemand anders het doet betekent niet dat jij hij het ook mag doen.

Dat zij fout bezig zijn(indien dat zo is) betekent nog niet dat jij dat ook moet doen.

Als iemand anders iemand vermoord betekent nog niet dat jij dat ook mag doen.

Zoals Jipping al zei M.O.M. reclame en SEO. MOM werkt vooral goed bij websites waar wat over te praten valt. Bij Iets als een basing website kan je er niet veel aan doen behalve een goeie service te maken en mogelijk een uniek tintje/serivce. Wat dus vooral helpt is SEO ervaar ik zelf. Een zeer belangerijk iets bij SEO is het zorgen voor backlinks.

Citaat van K.Rens

Beveiliging.
    Iets in dat topic wordt geblokkeerd door de server. ;)
    Wordt gefixed in de v5, gaan we nu niet meer wijzigingen voor aanbrengen.

Dus hoe moeten wij het topic bekijken?

Citaat van Guitar

Ik heb nu OSVendetta geüpload maar hij geeft een database error :S

Als je dat probleem niet weet op te lossen zou ik nog even wachten met het debuggen van een source.

Verder kies voor source: Eigen creatie.
    Waarom zou je een source nemen? Het is zowel beter voor het eindproduct als het leren dat je niet een criminals source neemt.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een zeer goedkope Windows server.

Enigste wat het moet kunnen is mIRC (klikje) 24/7 kunnen draaien. Ik hoef enkel soms enkele dingen te wijzigen in de applicatie.

Hoeveel dataverkeer er nodig is weet ik niet. Heeft weinig ruimte nodig. Hoeveel RAM weet ik niet.

Reden is dat ik een "bot" wil hebben. Ik heb namelijk enkele scripts gemaakt voor mIRC.

Wie kan mij dit bieden of weet waar ik terrecht kan?

Edit:
    Of weet iemand anders een Linux IRC client die scripting ondersteunt met daarbij sockets?