Dit hoort bij Request? :\
En al beetje Google geprobeerd, eerste paar hits leveren al volgens mij voldoende op:
Dit hoort bij Request? :\
En al beetje Google geprobeerd, eerste paar hits leveren al volgens mij voldoende op:
Citaat van pekelterrorIk dacht dat de leden geen beloning mochten krijgen, iedereen maar 1 email van het spel mocht krijgen (per week/maand), en afmeldmogelijkheid om de email nooit weer te ontvangen.
Dus opzich zou je elk msn invite systeem kunnen gebruiken, zolang iemand ze inbox er maar niet door volgespamt word.
Over de laatste alinea, in de mail moeten ze worden doorverwezen naar een afmeld pagina.
Met javascript wijs je een variabele 30 toe. Ook zet je 30 in een speciaal divje met een unieke id. Dan zet je een timer in de javascript die elke seconde een functie aanroept. Functie zorgt ervoor dat de variabele -= 1 wordt en dat het divje up-gedate wordt naar de nieuwe variabele.
Hoort overigens bij JS thuis.
Betekent dat je een "dupicate", een dubbele, record in de database wilt doen. Wat betekent, er is al een record dat precies hetzelfde is voor een bepaalde column. Dat moet je even uitzetten of je moet iets uniek gaan maken.
CitaatUPDATE INTO
Ik zou maar gauw een streepje weghalen bij SQL op je profiel.
Moet natuurlijk INSERT INTO worden.
Ik dacht dat zoiets ook simpel in de css opgelost kon worden. Weet het enkel niet meer uit mijn hoofd. Moet je even opzoeken.
Even nog snel, als je het maakt via een tutorial van phpeasystep raad ik het je heel erg af! De codering daar op de website ziet er niet uit!
Een pdf maak ik zelf niet zomaar open. Je zou dus het vertrouwen van deze persoon al moeten hebben.
Wat je ook kunt doen is linken naar een pagina (met een hash GET) waarbij de persoon het tabel online kan bekijken?
Verder zou je het ook nog als plaatje kunnen toevoegen, maar daar get hetzelfde voor als bij de pdf.
Je moet wel in de headers meegeven dat je HTML wilt gebruiken bij de mail.
Gefeliciteerd! Nu natuurlijk niet de aandacht laten verslappen omdat jullie de proefperiode hebben doorstaan!
Download een apache server. XAMP of EasyPHP bijvoorbeeld.
Hangt er vanaf wat je site aanbied. Als dit iets unieks is of iets wat ze mogelijk zouden willen blijven ze mogelijk wel. Een mafia spel is niet uniek dus verdwijnen ze vaak snel.
Een aanmelding kan weken duren. Wanneer je het geldbedrag van een uitbetaling bereikt voor de eerste keer krijg je een brief thuisgestuurd met een code die je moet invullen.
Processor mag minder.
RAM mag naar 1GB indien XP.
Harde schijf mag slechter worden (minder RPM)
Videokaart mag harstikke slecht zijn.
Dit als een persoon de computer moet gebruiken.
Waarom? Excel, Word en een browser moeten altijd even opstarten. Voor dat ene momentje hoef je niet speciaal een betere processor te hebben. RAM omdat Word, Excel en een browser niet veel RAM vragen.
Harde schrijf spreekt helemaal voor zich hoop ik. En zeker de videokaart. Ik neem aan dat ze geen spelletjes zullen spelen daar of videobewerking doen etc.
Hallo,
Kent iemand http://www.dotblock.com of heeft er ervaringen mee?
Of iemand die er iets over kan zeggen?
http://cssglobe.com/post/1695/…mage-preview-using-jquery
2 minuten lang Google kan nooit kwaad:cheer:
Zoals ik zei, zoek eens hier op CP. Is al eens eerder gevraagd. Ik heb er zelfs antwoord op gegeven.