Layout ontwerp maak je over het algemeen in Photoshop (CS5), dat is de standaard.
Verder maak je aan de hand van het ontwerp de layout met HTML en CSS, programmeer talen.
Programmeren kan je al met kladblog, DreamWeaver (CS5) of notepad++.
Layout ontwerp maak je over het algemeen in Photoshop (CS5), dat is de standaard.
Verder maak je aan de hand van het ontwerp de layout met HTML en CSS, programmeer talen.
Programmeren kan je al met kladblog, DreamWeaver (CS5) of notepad++.
Soort VPS?
Als je een VPS wilt draaien op die pc moet je Virtual Machine software hebben. Zoals VMware en Virtualbox.
Dat staat volledig los van de SSH protocol wat voor een verbinding kan zorgen tussen de twee clients waarmee de één de ander kan beheren.
Heb je al eens gegoogled?
Kan zijn dat de mp4 zijn eigen flash player gebruikt of een andere versie. Dat dus enkel bepaalde soorten spellen werken die speciaal daarvoor gemaakt moeten worden of mogelijk zoals Mijnten zei even converen.
Is dit een design for anno 2011 of anno 2005?
Indien 2005 dan vind ik hem wel passend.
Indien 2011, zou je misschien wat moeten verdiepen in web 2.0 en de stijl die erbij hoort. Hoeft natuurlijk niet web 2.0 te worden, maar het mag wel een beetje met de tijd mee gaan
Ik had dacht ik al antwoord gegeve?
Citaat4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.
En niet eens een eigen domein?
Ik zie bij de code van F.Ajeti niet hoe de admins eruit worden gefilterd.
[offtopic]Verder zijn "noch" en "interpunctie" normale Nederlandse woorden. Mogelijk is er in het Duits ook een word "noch", maar in het Nederlands zit deze er iedergeval. En interpunctie staat voor punten, komma's en vraagtekens.
En wat is dat voor kinderachtig gedrag? Wat heeft "noob" hier mee te maken?[/offtopic]
Je hebt:
CitaatFROM users
Doe daarachter:
CitaatWHERE admin!='1'
Natuurlijk wel volgens jouw database. Kan dus level != 255 zijn of iets anders.
[offtopic]@F.Ajeti, wat is het dan wel? Zover ik zie zit er noch een grammaticale fout noch een spellingsfout in. En al helemaal geen interpunctie fout.[/offtopic]
Kan het in fatsoenlijk Nederlands gevraagd worden? Ik snap nu wel dat er iets mis is met de top 5 maar niet wat.
[offtopic]Geen interpunctie, onnodig hoofdletergebruik en geen goedlopende / grammaticaal correcte zinnen.[/offtopic]
Als je een ID gaat versturen moet je je foto verbergen en papiertje over je BSN doen. Enkel overheidsinstanties en je werkgever hebben de bevoegdheid om deze te weten.
Ik krijg HIER mooie resultaten.
Woelmuis script?
Al gegoogled?
Allereerst mag een ID maar één keer voorkomen. Ten tweede, wat is er nou anders aan het javascriptje? Want die pakt nog steeds alle <a> tags. Ook al voeg je een klasse toe bij de andere links.
Wat heb je dan precies geprobeerd? Want dan denk ik dat je het fout hebt geprobeerd
De links die moeten linken met een class voorzien en ipv de tag te pakken pak je de klasse.
Citaat van L.GrootDat script is wel zo onveilig en brak als Banditi. Ik raad je aan om die inputs te beveiligen en vooral de code te herschrijven. Het center object gebruiken we al 5 jaar niet meer, bij een img moet altijd een title worden meegegeven en beter is ook een alt en uiteraard een border=0 (voor FireFox). Ook de <b> tag is eigenlijk ouderwets maar kan er nog net mee door. Voor toekomstgericht zou ik <span style="font-weight: bold;"></span> gebruiken. Het kost meer typewerk maar dit is wel toekomstgerichter dan die <b> tag die in komende browsers zou kunnen verdwijnen.
Dan de mysql query's, waarom gebruik iedereen anno 2011 nog steeds een backtick (`)?
Ik vindt het aardig en attent van je dat je een script deelt, echter zou ik je website nog maar eens nakijken voor deze straks gehackt word.
Zou je dit script tevens ook even bij de SCRIPT categorie op CriminalsPoint willen plaatsen?
Bij voorbaat dank!
Bij img verwar je de alt met de title. Alt moet altijd opgegeven worden, title hoeft niet.
Citaat7 Best Free Twitter Tools to Unfollow Non-Followers
CitaatTop 5 Best and Free Twitter Unfollow Tools | TechnoZeast
Blijkbaar niet op mijn linkje geklikt?
Iets zoals wat ik heb? http://www.gamesig.net?
Indien ja:
Dat gaat via inderdaad het GD library. Gegevens worden via een xml "feed" opgehaald en in de database gezet.
Indien het statistieken bevat raad ik je aan om bijv. de signatures dagelijks up te daten en niet live te houden aangezien dat ongelofelijk veel load veroorzaakt.