Posts by Tim

Bedankt voor de reacties!

Ik kan hieruit opmaken dat het bij SZ lang duurt en dat er problemen kunnen voorkomen maar ze managen het wel?
    En bij VPSslim/hostslim is het het tegenovergestelde of zie ik dat verkeerd?

Iemand anders nog andere aanbevelingen?

[offtopic]Wat is er mis met de titel?
    Reccomendations == aanbevelingen. Host tag erbij betekend aanbevelingen voor een host?[/offtopic]

Citaat van jgdonleach

Ik heb vroeger bij sz-hosting.eu een vps gehad, erg goede service.

Ik zie dat je je bericht hebt gewijzigd, kun je het verschil uitleggen tussen je edit?

Hallo,

Ik zoek een VPS of een resellerhosting. Het liefste een VPS die voor mij gemanaged wordt aangezien ik wel wat weet, maar niet veel van Linux servers.

Welke hosters raden jullie aan?
    Ik zit momenteen te twijfelen tussen Versio zijn VPS en reseller (expert).
    Zelf zit ik momenteel bij Deziweb met het pakket Zakelijk 1.

Wat ik ongeveer zoek is 200+ GB dataverkeer en minimaal 20 GB harde schijf. Liefste meer harde schijf.

Het max wat ik wil uitgeven is ongeveer 175 euro per jaar.

Voor hosters die hier zitten, aanbiedingen graag per PM.

Citaat van jgdonleach

Dat de tekst langzaam minder word en dat er dan even niks staat en bij de volgende de tekst langzaam weer voller word.

Opacity wijzigen?
    Eerste frame doe je 100%, ander frame 0% opacity. Zeg je dat hij at stukje soepel moet laten verlopen, en voila.

Ik vraag me af wat erger is. Een patenten strijd of kinderen die zeggen dat het ene merk beter is dan de ander hier op het forum.

Veel patenten van apple zijn eigenlijk gebasseerd op ideeën van anderen mensen waar zij gewoon geen patent op hebben gezet. Slim van Apple. Eerlijk is het niet. Zelfde geld natuurlijk voor Samsung (heb ik begrepen). Heb geen idee wat nou eigenlijk hetzelfde is.

Vind deze topics ook nogal nutteloos. Vind het geen nieuws en ook helemaal niks met webmasters te maken hebben.

Host: Deziweb
    Cijfer: 8/10

Zeer goede support, maar lag er een tijdje een aantal keer eruit door een DOS attack bij één van hun servers, erg irritant.

Citaat van Linkforsoad

6:30? :) dan zit je niet heel ver weg. Hiero 9:45P (Scranton, PA)

Achja, slechts een paar duizend kilometers he?
    Of begrijp ik dat je even langs komt?:P

Ik zit in de west kust (caliornia).

Als je het lokaal wilt draaien (op je eigen pc) heb je iets vergelijkbaars als XAMP nodig. Zo niet, dan zie je het inderdaad als kladblog.

http://www.minecraft.net/play.jsp
    Offline spelen :)

Voor je bureaublad kan je bijv. de WOM client downloaden (Google even).

Legaal adventure mode offline spelen zonder te betalen kan niet. Ook niet offline saven dacht ik (weet ik niet zeker) in de alpha versie.

Verder staat dit in de verkeerde categorie.

L.Groot Edit: verplaatst naar de request categorie