Posts by Tim

Hallo iedereen,

Ik bied vier maal gratis hosting aan. Dit gebeurd echter wel allemaal via Sitedeals.

Dus indien nodig of interesse of meer details:
    Klik hier

Alles gaat via daar, hier vragen heeft geen zin!

Ik zou beginnen met het leren van de basis van SQL. Aangezien je het totaal fout doet.

Wordt gewoon iets als

PHP
    mysql_query("INSERT INTO tabel (colum1,column2) VALUES('value1','value2')");

Er staat nergens vermeld dat het dataverkeer wordt vergeleken met andere gebruikers (FUP). DIe quote hierboven zegt allers hierover in de AV.

En dan een reactie op Tieske. Indien ze dit doen, zijn ze daartoe wel gemachtigd? Want in de AV staat dat het unmetered en dus ook unlimited is.

Citaat

Op alle diensten van ****, met uitzondering van virtuele servers met beperkt dataverkeer, geldt geen datalimiet, het dataverkeer is unmetered op een 100Mbit/s switchport.

Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden op de site van een host waar ik mogelijk een hosting wil afnemen.

Echter staat op de site wel een datalimiet. (dataverkeer)
    Nu heb ik daar een mederwerker gesproken via de online helpdesk die zegt dat ik de website moet volgen.

Nu, zover ik weet heerst de algemene voorwaarden over zo'n uitspraak aangezien ik deze moet accepteren voordat ik een hosting kan nemen.

Nu is mijn vraag, stel dat ik een gewone hosting afneem. Heb ik recht op die unmetered dataverkeer en wat als ik over mijn datalimiet heenga?

Citaat van Willem

Ik zelf gebruik eigenlijk Firefox, chrome en internet Explorer.

Internet Explorer gebruik ik maar voor 1 ding en dat zijn mobiele aansluitingen te doen sommige providers werkt niet in andere internet browsers.:(.

Verder gebruik ik voor de rest alleen maar Firefox en chrome.

Wanneer kies je de één. Wanneer de ander?

Ik gebruik FireFox indien ik volledig anoniem wil blijven en mogelijk voor developement.

IE gebruik ik voor mijn mail (werkt niet met chrome).

Ik gebruik normaal Chrome Plus.

Opera gebruik ik soms voor auto refresh.

Safari???

Maxthon???

Ik gebruik alle browsers om te kijken hoe een site eruit ziet.

Citaat van markitje

Oke ik zal even een demo aanmaken en in het topic zetten ;)
    duurt even wegens hosting problemen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.09.11 11:19:20:
    Voorbeeld staat erbij!

PHP
    $table = 'users';
    $username 'login';
    $functie = 'function';
    $profile = 'profile';
    $query = mysql_query("SELECT ".$username.",".$functie.",".$profile." FROM ".$table." WHERE admin='1'");
    echo '<table><tr><td>naam</td><td>functie</td><td>over mij</td></tr>';
    while($info = mysql_fetch_assoc($query))
    echo '<tr><td>'.$info[$username].'</td><td>'.$info['function'].'</td><td>'.$info[$functie].'</td><td>'.$info[$profile].'</td></tr>';
    }
    echo '</table>';
    Citaat van gofie

ik heb die script gekregen van iemand en dat stond er maar volgens mij klotp het niet

de script werkt verder perfect naar paar dingen zelf aanpassen maar alleen de tijd limiet klopt niet

Doe is wat ik zeg ;)
    Je hebt twee streepjes voor php op je profiel, zou dus makkelijk moeten lukken.