Posts by Tim

Yoichi, nog nooit een probleem mee gehad, na ??n jaar :)

Overigens, hoe is de harde schijf er aan toe? En al naar de ELCOs gekeken? :)

Indien deze bol staan, zou ik eigenlijk al een nieuwe pc nemen indien er niks sterks in zit.

Citaat

Een keer herinstalleren en het gaat ***

Ik weet nou niet of dit nou positief of negatief is. Gewoon formuleren lijkt me dus handig.

Over je Minecraft problee, oplossing staat er letterlijk in:

Citaat

Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
    This can usually be fixed by updating the video card drivers.

Updaten en mogelijk OpenGL downloaden, wat dat ook moge zijn.

Bij het opstarten, moet je is kijken welke programma's je opstart. Bij een herinstalltie, zorg ervoor dat je je schijf formateerd (maak eerst een backup). Ook is er een handig trucje om het afsluiten te versnellen door iets in het register aan te passen. Namelijk de afsluitijd van programma's.

Citaat

Cannot find HTML element of type "INPUT:RADIO" with attribute(s) "ID:16&&VALUE:16"

Wat is daar onduidelijk aan?

Een vertrek van een crewlid zal in de meeste gevallen geen directe impact hebben op de SEO prestaties. Wat dat betreft zal CP waarschijnlijk hetzelfde presteren. Dat er minder leden komen ligt denk ik minder aan het "moderating" team, maar meer aan de developing team en hoger.

Maar het is wel jammer dat er een crewlid weggaat. Dat betekent minder support. Ik ken joshua niet goed dus heb geen idee.

Maar ik vind het wel raar dit alles zoals ik het nu lees. Blijkbaar is er veel aan de hand maar er wordt gedaan alsof er niks is, althans, dat is wat ik nu zo zie.

@h4xor, het is niet zo dat alles zakelijk is. Ik doe het veel dingen namelijk gratis. Het is meer zo dat mensen wel erg lui zijn en zelf niet eens op zoek gaan.

Edit reactie, final comment van K.Rens:
    Joshua heeft van ons de kans gekregen om op een correcte manier uit het team te stappen.
    Als hij nu begint te preaten over 'Heil' en 'Yes sir' te praten, vind ik dit persoonlijk nog maar eens kinderachtig en zeer onvolwassen van hem.

@ gewone leden: sorry dat jullie dit moeten zien.
    We luisteren wel degelijk naar onze crewleden.

Hoe weet je dat ik in Amerika alles erbij krijg? Kost dat meer?

Nee, dit is niet school die dit aanraad. Dit zijn mijn eige keuzes. Ze stimuleren echter wel om naar het buitenland te gaan en voor mijn studie eignelijk in het specifiek Finland. Ik mag stage lopen waar ik wil, zolang het natuurlijk met mijn studie te maken heeft.

Bedankt voor de reacties! India zal het helaas niet worden, die spreken geen native English.

@Josh, wat bedoel je met een "fout" bedrijf?

Mibbit is een gratis web client voor een IRC server. Gratis.
    Je maakt dus gebruik van een IRC server. Je kan je eigen IRC server maken of er één gebruiken.

Verder moet je op hun site kijken, dan kan je een widget of zoiets maken. Er is geen echte installatie.

Hallo iedereen,

Op het moment doe ik het 2de jaar van informatica. Volgend jaar moet ik stage doen. Dit wil ik in het buitenland doen. En om nog specifieker te zijn, in Amerika, Engeland of Ierland.

Ik doe de richting "Software Engineer" aka programmeur. Reden dat ik in die landen en dus buitenland stage wil doen is dat ik mijn Engelse vaardigheden wil verhogen tot "native English".

Ik weet enkel dus niet in welk land ik stage wil doen. Of ik dit zelf ga regelen of via een bureau (kan gratis, kan betaald).

Weten jullie wat mogelijk "beter" is? Wat raden jullie aan? Ervaringen?

Of je kwaliteit hebt hangt maar net van je hosting en registrar af...

Staat je nameservers wel goed ingestelt? Staan de IPs wel goed ingesteld?

Normaal vul je geen domein in bij DNS, enkel bij de nameservers.

Over 1.
    Indien je een fout wilt onderdrukken is dit heel handig!
    Soms wil je geen error laten zien of een vriendelijkere error laten zien!

Citaat van binkkie

? weetnie wat dat is maar gaat over iets anders...

Dat gaat over dat wat ik zei waarvan jij de phpcode wou weten.