Spyware/malware? Scannen dus. Check ook of je een plugin in je browser hebt.
Posts by Tim
-
-
Waarom pak je dan niet gewoon gelijk een nieuwe layout? Een gratis layout desnoods.
-
Citaat van iSilverStar
Wat je in de database hebt is de time() functie. Als ik me niet vergis zijn dat secondes.
En dan nog eens iets heel belangrijks;Je bent hier pas lid, je opent in 1 dag 2 topic's met de vraag als we het voor jou willen oplossen. Je kan niet even langskomen en dan weer weggaan. Zo gaat niemand je helpen.
Bovendien is de informatie zo goed als nihiel. Wat is er fout? Hoe hoort het te zijn? Heb je al geGoogled? -
Zolang je de schijf niet hebt geformarteerd of partitie hebt verwijderd en eroverheen hebt geschreven kan je het waarschijnlijk nog recoveren. Valt genoeg over te vinden via Google. Soms haalt het niet alles terug. Ik zou morgen mogenlijk een naam kunnen geven aangezien wij op mijn werk dit met regelmaat doen.
-
Ik zag volgens mij een download link in het menu. Weet het niet zeker, kan het even niet zo snel vinden. Deze zat dacht ik tussen "artikelen" en "links".
-
-
-
Probeer eens de % operator.
-
Demo account?
-
-
Ik denk dat het verstandig is om eerst een beetje de basis van php en sql te leren anders kan je hier blijven doorvragen
-
Er is geen beste. Het is puur wat je fijner vind.
Overigens, alle sources zijn slecht. Probeer het zelf te maken, is veel beter
-
FrankY:
Tuurlijk kan het goedkoper, je kan bij wijze van spreken er ééntje kopen voor 100 euro. Dit is overigens een "game" pc.@Danger, muis heb ik al
En idd, nieuwste van het nieuwste gaat moeilijk worden. Daarom wil ik hier vele jaren mee doen.
Web, toekomst en prestaties. 2 videokaarten betekent dat ik jaren lang alle games zonder problemen op de hoogste stand moet kunnen spelen. Ook het laden van dingen zal dus sneller moeten gaan. Voor 24GB RAM geld ongeveer hetzelfde. Ik zit soms wel aan het limiet van mijn 4 GB RAM. Dit zal het dus voorlopig voorkomen. Ik verwacht hier de komende tijd nooit RAM tekort te komen.
-
-
Hallo,
Mogelijk ben ik van plan om eens een desktop aan te schaffen. Ik werk nu al jaren met een laptop, en deze zal ik ook blijven gebruiken I.V.M. school.
Maar ik denk dat ik nu toch graag een desktop wil aangezien deze namelijk een flink stuk sterker kunnen zijn dan laptops.
Nu denk ik eraan om dit te kopen:
http://tweakers.net/gallery/42…h_id=210424#tab:wenslijstVideokaarten:
2x EVGA GeForce GTX 570 HD 2560MB € 339,- (totaal: 678)
Harde schijven:
Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 1TB 7200 RPM € 65,99
OCZ Vertex Plus SATA II 2.5" SSD 120GB € 110,49
Monitor:
LG W2453V-PF € 197,90
Behuizing:
Cooler Master HAF X € 149
Koeling:
Corsair Hydro Series H80 € 82,60
Processor:
Intel Core i7 2600K Boxed€ 259,90
Optic Drive:
Sony Optiarc BD-5300S Blu-ray Disc Writer Zwart € 82,95
Voeding:
Cooler Master Silent Pro M850 € 114,90
Intern geheugen:
Kingston HyperX KHX1600C9D3T1BK6/24GX (4x 6GB @ 1600 mhz DDR3) € 167,56
Cardreader:
Raidsonic Icy Box IB-864-B € 23,56
Moederboord:
Asus Maximus IV Extreme-Z € 303,45
Toetsenboord:
Razer Lycosa Mirror € 69,95
Windows 7 Home Premium € 84,91Totaal:
€ 2.391,16Mis ik iets? Of is er iets wat jullie anders zouden doen?
-
Citaat van F.Ajeti
Bij mij geeft ie geen error;)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.10.11 12:11:19:PB verstuurd :cheer:
Omdat jij error reporting niet op het hoogste niveau aan hebt. -
Mogelijk, ja. Legaal? Nee.
-
> 2011-09-12 18:13:25
> 2011-10-14 19:37:10 -
Hoe kan het dat ik in 2 minuten Google wel kan vinden dat dit waarschijnlijk over een virus gaat aangezien ik resultaten tezien krijg van scanes die het als onveilig zien en jij dit niet kan vinden?
Overigens, scan de map eens met goeie software, dan weet je mogelijk veel meer.
-
Citaat van h4x0r666
heb je wel gelezen wat er allemaal staat? volgens mij niet...^o)
Heb je gedaan wat ik zei?