Volgens je profiel ken je toch 4/5 van alle php kennis?
Posts by Tim
-
-
Citaat van iMootje
Ewa zoek voor me k snap niet? k dacht was met modules:S?
-
-
.htcaccess
-
-
Hallo iedereen,
Vandaag wou ik even wat anders gaan doen en dus een PHP quiz maken!
Ik heb mijn eigen kennis erin gestopt, maar deze quiz is verre van af. Ik heb er tot nu to enkel kleine vragen erin gezet.
Maar toch... Ik ben benieuwd hoe jullie dit maken. Indien je een beetje van php weet of logisch nadenkt zou deze quiz erg simpel zijn naar mijn idee, dus doe jullie best!
Vergeet jullie resultaat niet neer te zetten!
-
Citaat van KillingdevilPHP
if(document.getElementById('header').style.backgroundImage !== 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')') { document.getElementById('header').style.backgroundImage = 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')'; }
Verwijder dat stukje code eens. Ik heb het scriptje even door de debugger gehaald, en dat doet mij vermoeden dat dat het probleem is.
Welke debugger als ik vragen mag? -
-
Citaat van Qantus
@BrokenTrack
557,26 KB (570.639 bytes)Toegestaan: (Max 5000kb, 50px*50px)
5000KB ~ 5 MB. -
Waar: Control panel -> avatar
Bug: Eisen kloppen niet.
Uitleg: Probeer deze afbeelding up te loaden, zegt dat het te groot is:
http://i51.tinypic.com/300b6di.jpg -
http://www.youtube.com/watch?v=w12Un2yTGac Chuckie feat. Gregor Salto - What Happens in Vegas (Club Mix)
-
Ik zie geen Java?
En staat in verkeerde categorie!
-
Citaat van mafiabase
en uniek is het schieten ook niet dat heeft mafiaforce ook !
kan je het scripje niet verkopen dan zijn er meer mensen blij(h)
Schiet script was eenmaal verkocht. Helaas heeft deze persoon **** ********* (voorheen, "bu**" hier, nu "cr**") mij en mijn vriend bedrogen en doorverkocht zonder dat dit mocht. Hij heeft het zelfs uitendelijk "open source" gemaakt.Nu zit ik met iets anders, indien ik deze open source maak of licenties verkoop; dan ga ik niet de cartoon erbij leveren en domein.
Hoeveel denken jullie dat deze waard is?Willem: Zwartmaken van mensen mag niet publiekelijk heb de naam gecensureerd zodat het bericht kan blijven staan.
-
Citaat van Tux
Leuk hoor. Ik ben bijna onder de indruk.
Jammer dat je nog niet van de clear property wist overigens"Verder hebben we onze CSS geminified. Concreet wil dit zeggen dat onze site nog sneller zal laden."
CSS wordt gecached. Valt me van je tegen
(H)
Ik wil hier graag wat over zeggen want zoveel negativiteit in een post zetten zonder eigenlijk enige waarde vind ik een beetje raar.Allereerst met die clear property. Er is een verschil tussen het niet weten wat het doet en niet weten waar ergens exact het probleem is. Als ik ergens een ; vergeet bij php ga je dan ook zeggen dat ik deze niet kende? Je trekt te snel een conclusie zonder te weten of deze klopt.
Verder is het natuurlijk fijn dat deze geminified wordt. Allereerst betekent dit minder dataverkeer en de pagina wordt minder groot om te laden. Dat dit gecached wordt speelt maar een kleine rol. Want na verloopt van tijd verloopt deze en nieuwe bezoekers zullen deze echter wel moeten downloaden. Ook kunnen sommige mensen deze hebben uitgeschakeld, bijvoorbeeld op een mobiel.
Ook javascript wordt ge-cached. Wil je daarom nu ook zegen dat je jQuery vind tegen vallen aangezien ze deze ook minified aanbieden?
-
Er kunnen geen twee mensen tegelijk zijn ingelogt op één account. Dat is voor 99% het probleem.
-
Bedankt, deze is terug veranderd.
Indien de crew het IP wilt van deze persoon kunnen ze een PB sturen.
(Ja, er zit een log systeem ingebouwt :)) -
Bedankt voor de reacties tot dusver, het zet me echt aan het nadenken!
Betreft de layout, dit wil ik even ophelderen. Bij verkoop wordt de layout natuurlijk meegeleverd tenzij ik licensies verkoop. Dus bij zowel licensies en open source wordt deze dan aangepast.
-
Kan je ook meteen ff je javascript minifien.
-
Citaat van Cas
Als alles uniek is, kun je hier makkelijk ?1000,- per licentie voor vragen. Echter betwijfel ik of dit wel het geval is.
Laat ik het een beetje aanpassen in dat geval. Uniek kan ik niet weten aangezien er miljarden websites zijn. Maar sommige opties zijn uniek en zul je nergens anders vinden. Verder is het allemaal zelf gemaakt.Wat ik wel vermoed moet ik eerlijkheidshalve zeggen is dat ik denk dat mensen hier vergeten dat er ook een cartoon bij zit als .ai. Plus het domein.
Maar dit geeft wel al een betere prijsindicatie, bedankt tot dusver!
-