Posts by Tim

Hallo,

Zelf ben ik niet heel actief online op Steam, maar mijn naam:
    TimvandenBelt

Verder tot nu toe de volgende spellen via de sales:

Mvg,
    Tim

Hallo,

In php.ini kan je output standaard naar gzip toveren als ik het mij goed herinner. Vergeet ook niet in de header mee te sturen (htaccess?) dat het gzip is.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Let op met HTMLEntitities dat je dit wel goed doet. Standaard geberuik is niet voldoende tegen XSS over het algemeen.
    Performance wise heeft Stefan zeker een punt, daar valt zeker wat uit te halen. Ook als je gaat kijke naar de onderhoudbaarheid.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Stefan, exacte reden heb ik niet meer onthouden. Was dacht ik iets dat je alsnog wat met backslash of anders de gewone slash kon doen.

Heb niet onthouden waarom niet veilig. Enkel hoe je het wel veilig doet, namelijk prepared statements. Dat is voor bijna elke taal ook beschikbaar.

Mvg,
    Tim

Ja maar het probleem is.
    Op je KVK/BTW moet je ook nog eens elk jaar je belastingen gaan betalen...
    Ik betaal al elk jaar bijna een dubbele maandloon aan de belastingen, als ik dan voor die BTW ook nog eens moet gaan dokken. leef ik binnen de kortste keren op straat...

Hallo,

Hier klopt iets niet.

Je betaalt enkel belasting over wat je verkoopt of aanbied. Dit kan nooit meer zijn dan je omzet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het is net wat je prima vind :)
    Ikzelf acht DDR2 niet meer van deze tijd.

Als jouw videokaart niet of bijna nooit op 90% of hoger qua activiteit zit dan heb je geen nieuwe CPU nodig.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Je hebt drie mogelijkheden;

1. Een helper schrijven
    2. Een library schrijven (voorkeur is 1. aangezien het om een kleine functie gaat)
    3. Een Controller maken welke alle andere controllers van jou gaan over erfen. Waardoor deze automnatisch de functie meenemen.

Ik raad 3. aan, architectuurtechnisch.

Edit: 1. bedoelde ik! Niet 3.!

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zoals ik al via Skype aangaf, ervaring is hier zeker aanwezig.

Tot nu toe heb ik vooral dingen voor school gemaakt. Een kassa systeem. Een E-learning systeem. Verder allemaal kleine opdrachtjes.
    Tot slot heb ik voor mezelf een kleine onderhouds checker gemaakt en een IRC bot.
    Momenteel bezig voor school om via Java een online rooster programma te maken (onder andere het plannen van een rooster).

Uitwegen:
    Android
    Enterprise web applicaties (vaak icm SPRING)
    Vele apparaten die Java gebruiken
    Overige applicaties maken met Java.

Mvg,
    Tim

Weet niet of er heel veel mensen mee willen doen of het aan iets anders ligt maar https://timvandenbelt.com/assets/ICTS.pdf is de hele tijd aan het laden en hij komt maar niet.

Hallo,

Dit kwam door iets ongeuluks, ziehet volgende berichtje van mijn provider:

Mvg,
    Tim