Posts by Tim

is_array checkt of de gegeven parameter een array is.
    Indien je de resultaat van die functie even uitprint voor de foreach kun je zien of $array ook daadwerkelijk een array is. Want dit moet een array zijn. Zo niet, dan zit daar je fout.

Debuggen is dit.

Beginnen bij het begin.
    Waarom een interger(getal) opslaan als een string/char (string = array of chars)?

En simpel, maar een aparte array aan voor het geld bedrag en daaruit haal je dan het bedrag en update je de gebruiker?

Citaat van weide43

[offtopic]De 11 jarige loopt hier te dreigen[/offtopic]

Iedereen komt hier klagen van een source. Maar je betaalt er ook maar zo weinig voor. Een deftige source is toch minstens 50?

Je vergeet een paar nullen.

Citaat van Daan1987

@ iedereen
    Jongens hou het gezellig. Het is tog geen kleuter klas hier.:S

Dit is hoger niveau, hoe het echt hoort ;)

Citaat van sukel

Ik kreeg 2x de zelfde vraag en bij de ene keer was A goed en bij de tweede was B goed.

Verder is mijn engels niet zo dus kwam ik maar op 73%

De "final" statement kwam erbij. ;)

Citaat van gofie

Weet je wat ik altijd leuk vind ze kunnen altijd wel zeggen krijg aangifte en zo aan de broek maar voor copyright moet je dokken en veel mensen trappen er altijd in .Heeel veel mensen betalen er voor terwijl je ze gratis kan krijgen omdat ze zo genaamt dingen gemaakt hebben en de source op somige plekken te downloden is.En er geen copyright op zit.Ierdereen kan wel zeggen zit copyright op maar ga die copyright maar een betalen dan haal jr winst van de source er niet uit dus.

En ik kan het weten heb zelf al veel torrent scripts gebouwt en is zelfde gekloot.en ik heb nog steeds gewonnen dus allemaal gepraat.

Ik kan ook wel kladblok opstellen met je rechten er in maar veel kan je er niet mee.

Je hoeft geen copyright iets te betalen. De wet zorgt automatisch voor auteursrechten.

Succes Ajeti, ik hoop dat je er werk van maakt.

Echter, er zal hoogstwaarschijnlijk niks tegen gh3cker gebeuren. Dit omdat hij inderdaad minderjarig is. Ajeti zit waarschijnlijk ook niet fout aangezien ik vermoed dat deze niet wist dat hij minderjarig was. Het had opgelost kunnen worden doordat gh4cker zijn geld terug kon krijgen indien zijn ouders daar aanspraak op zouden maken omdat hij minderjarig was. MAAR, omdat hij nu met voorbedachte rade onwettelijk de source heeft vrijgegeven en daardoor rechten schend is het mis.

Nu zullen waarschijnlijk zijn ouders de boete moeten betalen voor de wandaden. Deze zullen waarschijnlijk worden doorberekend naar gh4cker neem ik aan :)

Nog nooit mee gewerkt, maar ik denk toch 1/5. Dit aangezien ik snel gekeken heb en gewoon erg lijkt op andere talen die ik ken, namelijk Java en PHP.

Java is wel een stuk fijner moet ik zeggen, op het eerste gezicht.

Citaat van R.Jipping

[offtopic]Raar genoeg heb ik een score van 93% terwijl ik dezelfde fout heb als KillingDevil?

Is hier een verklaring voor?[/offtopic]

Leuk gemaakt, maar zoals aangegeven zijn sommige vragen een beetje raar gesteld en is het niet voor iedereen leesbaar (engels).

Hoe dat met die procenten zit, geen idee. Mag je bij het bedrijf zijn die quizen mogelijk maakt :P

Alle (95% op zijn minst dan?) zijn in het Engels, waaronder PHP.
    Vind het niet meer dan logisch dat het in het Engels is.

Indien sommige vragen onduidelijk zijn, PM graag! Wil is een keer een echte PHP quiz hebben, lijkt me grappig om te zien wat daar d resultaten van zijn. Killing had al wat leuks opgestuurd.