Dit is javascript, geen Java
Posts by Tim
-
-
Citaat van TrueCrime
Ik vind Dein volledig gelijk te hebben.
alles wat hij opsomt is wel nice.
en er kunnen altijd ng ideeen bij komen.
cp is niet junior mpaar gwn kinds aant worden.
vind wel dat de gemiddelde leeftijd +18 mag gaan worden, dan krijgen we idd wel een volwassenere groep waar iedereen nog van elkaar kan bij leren enzo.:cheer:
Vind daarbij net niet dat leeftijd moet uitmaken
Iemand van 17 kan ook zeer goed zijn. Iemand van 16 ook. Kans is minder, maar dan kan je net zo goed de leeftijd verhogen naar 65. -
Allemaal gezeur over betaal methodes
Zorg er gewoon voor dat je zoveel als mogelijk hebt. Betekent meer keuze voor de klant en dus gebruiksvriendelijker.
-
Google wil altijd helpen:
http://www.limesurvey.org/ -
-
Zowel beide bestanden als map(pen)?
-
1.
Goed, voorkomt onduidelijkheid van veel mensen.2.
Vind het ook een slecht systeem. Er wordt zelf al aangegeven dat dit voor kinderen is deze methode. Dat betekent dat de site nooit professioneel zal worden. Dus heb je x leeftijd (of x volwassenheid bereikt), wordt dat dan in pakken en wegwezen?Gewoon simpel straffen aan de hand van ernst en de regels.
3.
Goed, zie je wie er goed bezig is. En wie niet...
Gaat wel voor extra moderatie zorgen. Ik zie sommigen mensen er toe in staat om daarmee erg kinderachtig te zijn.4.
Maakt mij niet veel uit.5.
Ja. Zeer goed. Ook al je bewerkt en je hebt bijv. éé als tekst. Dan vervalt deze na bewerking. Is dus gewoon een bug.6. (eigen topic sluiten)
Ja, goed idee. Smoesje van nu is, daar wordt misbruik van gemaakt of slecht gebruik van. Dan is het aan de crew om daar wat van te zeggen. Er moet wel werk zijn7. (watchlist)
Kan altijd handig zijn.8. (alles gelezen knop)
Ik acht het zelf niet nodig, maar dat kan aan mij liggen. -
Het verschil zit em in de snelheid.
2133 MHz is sneller dan 1066 MHz.
Je moet kijken wat je processor/moederboord aan kan. -
Citaat van iSilverStarCitaat
The file link that you requested is not valid. Please contact link publisher or try to make a search.
-
Probeer is een login systeem in OO te maken.
Mogelijk met het MVC verhaal. -
Voor niks gaat de zon op:
Google: refresh page script
Eerste hit.
-
Voor de volgende keer.
Programma's als DreamWeaver hebben een optie om in alle bestanden te kijken die open zijn of in een folder.Maakt het makkelijker
-
Bel en win = kansspel.
Kans spellen zijn verboden in Nederland tenzij je toestemming verkregen hebt van de overheid. -
Werk je ook in OO?
-
Enkele dingen,
Waarom geef je meteen een waarde aan $connection en $queryResult?
Ik heb nog nooit met MYSQLI gewerkt, maar als daar de verbinding niet bij leuk, krijg je dan geen error?
Ik neem aan dat je het weet, maar voor de zekerheid. Roep de connect() functie aan in een try/catch.Verder zou het leuk zijn dat indien er iets fout gaat bij de query dat je ook de error ziet(of juist niet).
-
-
Recursion werkt in principe bij iedereen...
Recursion is namelijk overigens iets wat je bij het programmeren kan toepassen. Gaat erom dat iets de hele tijd herhaalt wordt tot op een zekere hoogte.Google geeft daarop ook hele tijd een spellingshervorming aan van recursion, ook al typ je het goed.
-
Op sitedeals wordt er vaak gezocht naar "studenten". Mensen die even wat producten kunnen toevoegen in een winkel. Of tekstschrijver, krijg je betaald per woord. Moet wel van goeie kwaliteit zijn.
Of het aantrekken van leden. Op sommige plekken zoeken ze mensen die een site kunnen beheren (als operator) waarbij je wat geld krijgt of een aandeel.
Of elke dag wat posts maken op een forum om voor wat activiteit te zorgen.
-
Citaat van Hood
Tilt en recursion werkt helaas niet bij mij.
Die barrel roll is wel grappig.
Recursion gebruikt geen CSS3/javascript dus die zou wel moeten werken. Ook als barrel roll werkt zou eigenlijk moeten werken. -