Dan klopt het nog steeds van wat ik zei?
Posts by Tim
-
-
Wat voor error krijg je dan?
Wat doen de SQLs? Doen ze het wel als je ze los invult? -
-
Citaat van MaffiaLords
Jammer dat er nogsteeds altijd gierige mensen zijn die er iets voor vragen, als het maar 1 klein l*llig dinngetje is.:slotje:
Ik doe het omdat hier alles gratis moet.
Dat gratis gedoe moet eens ophoudenIk moet er moeite voor doen om het te maken. Dan wil ik er geld voor.
Als het een kleine moeite is moet je het gewoon zelf maken. Want nu beschrijf je eigenlijk jezelf als lui.Niet voor iets kleins willen betalen, wel willen gratis willen ontvangen. Wordt er geld gevraagd? Dan maak je het zelf.
Verre van netjes
-
Hoeveel heb je er voor over?
-
-
Ik weet niet wat ze bij MM hebben...
-
-
Geprobeerd de DNS cache te legen van die personen?
-
DNS cache cleanen.
-
-
Citaat van sukel
Als de gebruiker de klikmissie uitvoert, komt er in de database 3600 seconden bij de stem tabel. Dit wordt zo gedaan:
Dit wordt gedaan zodat als de gebruiker nog geen uur gewacht heeft, hij geen toegang krijgt.
IK had al een beetje op google gekeken en kwam toen ook op die site terecht, maar ik volg het niet echt.
Oftewel.
Dat wat in de database zit is de tijd van de klikmissie plus 3600 seconden.
time() geeft het aantal seconden van nu (vanaf 1970 blabla).
Nu enkel nog beetje wiskunde gebruiken en je bent eruit...
$tho is een uur in de tijd van de klikmissie in secondes.
time() is nu in secondes.Bereken nu nog wat het aantal secondes is dat je moet wachten
arendjee,
Bedankt voor de hulp, maar ik wist al wat er in de database zat voordat ik het vroeg. Ik probeer iemand wat te leren -
Citaat van sukel
$tho haalt gegevens uit database.
Time heb ik niet zoveel verstand van.
Wat voor gegevens precies? Wat zijn die gegevens precies? Waar wordt dat gedaan? Waarom?Wat is de time functie precies? Waarom zou je die gebruiken? (zie link van arendjee)
-
Weet je wat time() precies is?
Weet je wat $tho precies is? -
[offtopic]Hoe kun je zoiets simpels niet weten wanneer je schijnbaar 4/5 van de php kennis hebt?[/offtopic]
Wat ik zelf altijd doe is maak een login form.
Controleer de waardes met de database (eerst beveilig ik de strings).
Komt het voor in de database, beide dingen bij een persoon. Dan log ik die persoon in met een IP (tegen session hijacking) en session hash samen met een random session id (utime bijv.).Dan is hij ingelogd.
Als session ID en session hash in de database voorkomen is hij ingelogd (beveilig het voor de check).
Apart van dat heb ik een anti session hijacking check.
Ook er voor zorgen, dmv session of IP, dat het na x pogingen tijdelijk niet meer kan.
-
L.Groot,
Ik hoop dat je begrijpt dat dit wel heel kinderachtig wordt?
Reclame maken is een. Maar wat is er mis mee om het te vergelijken? Om het te bespreken? Zo kun je zien wat CP mogelijk mist. Werkt enkel ten voordele dus.
Verder is je laatste zin in de eerste alinea niet correct Nederlands...
Een mening kan als kritiek gezien worden. Net zoals tips. Gaan we dus nu (weer?) de vrijheid beperken tot kinderlijk niveau?
Ik heb al eerder aangegeven als feedback dat dit tot in nogal hoge mate wordt doorgevoerd wat zover ik kan zien niet ten voordele werkt. Als ik mij niet vergis werd er gezegt dat het besproken en etc zou worden.
Tot zover heb ik nog niks gezien.
Dus, hier nog een voorstel. Zie het niet als iets negatiefs. Zie het als iemand die probeert te helpen.
Pas de regelgeving en de normen en waarden aan op CP.
-
Waarom troep gebruiken?
Maak zelf een login, zal veel beter zijn.
-
Citaat van K.Rens
Downloads, artikelen en scripts: ja, vraag me al lang af hoe we dit wat leven in kunnen blazen. Momenteel werken ze niet super goed en elke tip om dit succesvol te maken is welkom.
Niet werkende zaken moeten zeker weg, dus blijf deze aan ons rapporteren.
Vooral nieuwe content zouden we hierin moeten aantrekken.Ik bevestig dat de cijfers online correct zijn.
Oude leden verwijderen: bwa, heeft niet echt veel zin.
Dan krijg je reacties en topic's die bij niemand meer behoren, dan krijg je legen namen bij reacties... Staat niet netjes.Oude topic's en reacties verwijderen:
we zien dat google nog super veel nieuwe bezoekers stuurt naar zeer oude pagina's. Ben het dus super zwaar oneens met het verwijderen, want dit zorgt voor 50% van ons verkeer.Wat vooral voor mij een vraagteken is:
hoe krijgen we de huidige leden actiever en hoe krijgen we vooral de secties die wat stil zijn actief. Forum leeft, maar de rest niet echt...
Ik overweeg om als je een nieuw script toevoegt, dit bij links in het menu te zetten. Je kan immers reageren op scripts en downloads etc. Zo kunnen we wat activiteit naar deze secties lokken.K
Begin bij de kern. Zorg er voor dat je een goeie community hebt. Niet één die alles gratis voor mekaar wilt hebben. -
Ik zie niet hoe dit voor meer activiteit moet zorgen. Zorgt enkel voor minder aangezien er dan minder content is en dat ziet Google natuurlijk...
En ja, dat van online lijkt me een bug...
-
Citaat van JeroenH
Ik weet nu al dit hele project mislukt. En ik zal je vertellen waarom: Er is vastgesteld dat het een crime spel wordt. Prima natuurlijk, maar WAT voor spel? Het lijkt me niet meer dan normaal dat er EERST op papier wordt gezet wat het idee van de game is.
1. Waar speelt het spel zich eberhaupt af? (Fictieve wereld, Amerika, Rusland, Sicilie, etc.)
2. In welke tijd speelt de game zich af? (jaren '50, jaren '70, etc.)
3. Op welke manier gaat de speler de game spelen (Is hij zelf gangster, is hij baas van gangsters, etc.)Het is gewoon totaal niet handig om eerst een layout te maken. Ik zie nu al lay-outs voorbij komen met graffiti en wolkenkrabbers, maar er is nog helemaal niets over het thema (behalve crime/maffia) besloten.
Normaal gezien wordt er EERST een exact plan gemaakt, DAN dat plan besproken, aangepast en daarna kan er eventueel eens begonnen worden met de lay-out.
Zoals ik al eerder zei; een conceptBij ons op school kan je niet eens beginnen zonder alle documentatie te hebben gemaakt eigenlijk... Oftewel, uitwerken tot in redelijke details wat er gemaakt gaat worden. Hoe, in wat. Welke klasses of framework? etc etc
Ook ik denk dat dit niet goed zal gaan.
Zeker met zo'n team. Ik zie iedereen al productioneel programmeren en verschillende stijlen gebruiken...