Posts by Tim
-
-
-
Met GIMP als je de achtergrond doorzichtig wilt maken.
Photoshop heeft natuurlijk mijn voorkeur.
-
-
Ik zie nergens dat de regelgeving is aangepast? Deze is van maart als ik deze moet geloven.
-
Ik heb begrepen dat http://www.000webhost.com/ een goeie gratis is.
Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik betaalde host heb waarbij je zonder problemen een forum kan runnen.
-
http://www.gametrailers.com/us…-to-record-gameplay/59014
2de hit in Google. Lijkt erop dat je hardware nodig hebt. -
Bedankt iedereen!
MyBB it is:cheer:
-
Hallo iedereen,
Op het moment wil ik een keuze maken tussen drie verschillende community fora. Ze zien er alledrie goed uit naar mijn mening. Daarom zou ik graag jullie mening willen weten.
Welke van de 3 vinden jullie het beste en waarom?
[offtopic]Aub geen reacties zoals, phpBB omdat die community het grootste is.[/offtopic] -
Ik zou beter je tijd besteden aan belangerijkere dingen...
-
phpbb, SMF, Vbulletin, IPboard...
Gebruik eens google... Zijn er genoeg van.
-
-
Sorry, maar wat is nu precies het doel van de topic?
-
-
Citaat van Dein
Uh.. Voor de persoon die stemt op "Werken met een bepaald programma" laat ook eens weten welk programma? Of moet ik een glazen bol kopen?
jQuery en PHP steken er bovenuit momenteel dus daar ga ik mijn artikelen op baseren, en een gedetailleerd artikel over beveiliging als dat nog op de 3e plaats blijft natuurlijk :p.
@Malik:
Het artikel dat ik over jQuery ga schrijven zal vooral gaan over methodes gebruiken, dus geen beginner tutorial of iets dergelijks.
Wel raar dat er maar 2 stemmen zijn op criminals :s als ik naar mijn inbox zie dan krijg ik niets anders dan vragen daarover had het wel wat hoger verwacht.
Voor methodes heb je geen jQuery nodig -
Citaat van gofie
Het is zo muziek link dat je in je profiel kan luisteren en andere mensen kan luisteren.
Maar ik heb in mijn script wel zitten maar de werkt helaas tot heden niet
Blijkbaar is meer sarcasme nodig om het duidelijk te maken.
Ik ben helderziend en weet nu precies over welk script je het hebt, wat je precies wilt en wat de oplossing is.
-
-
Citaat van Maviose
Oke, zal ze nu uploaden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.12.11 11:44:19:
http://www.2shared.com/file/01qpmD8s/scriptbezigheden.html
Zo te zien is dat een (zeer klein) deel van wat ik uploade? (aan map naam te zien en overeenkomst)[offtopic] R-Mijnten, ik mis een beetje professionaliteit. Jij reageerd op wat ik zeg. Dan mag ik ook reageren op wat jij zegt, met een fatsoenijk gesprek. Blijkbaar kan dat niet met jou aangezien je meteen zegt, erover praten mag niet meer. Dus ik ben geforceerd om jou publieke reactie over de PM te doen. Dat is natuurlijk onprofessioneel, wederom op CP.
Een correcte manier zou zijn geweest door mij via PM te benaderen en dan in het topic zetten dat OT niet meer mag. Maar nee, dat gebeurd niet.
Ik denk dat je nog is goed moet leren hoe goed modereren in zijn werking gaat
Verder denk ik dat ik maar stop met helpen hiero en de afkraak richting opga aangezien dat nog het enige leuke is hiero
Geluisterd wordt er toch niet.[/offtopic] -
-
Ik verspreid niet de verzameling tot CP mij een backlink toestaat bij de download.
Ik had op zijn minst een beetje degenlijkheid verwacht voor hulp. Maar niet dus, dan zie ik ook af van de "donatie".