Posts by Tim
-
-
-
-
Mooie FAQ
-
Allereerst, haal het uit de HTML?
Ten tweede, verkeerde categorie en onduidelijke titel?
-
IRC server is in orde
Die is extern en altijd draaiend.Hoe kan ik een foutmelding loggen als hij het niet aan de browser doorgeeft?
-
Niemand?
-
-
Citaat van Dein
Je moet er wel rekening mee houden dat Bulletstar wereldwijd is dus hun verdiensten liggen heus wel hoger dan 200 euro per dag, en hun betalen ook de werknemers dus daar zit al wel een klein fortuin in anders zouden ze al failliet zijn ;).
In Ruby on Rails een maffia spel schrijven is best wel een goed idee, Ruby is ook een volwasse taal en zie je ook niet veel spellen in, meer PHP of ASP.
Als je een opleiding hebt gehad in marketing dan gaat het je zeker wel lukken om tieners zover te krijgen om te registreren en te betalen.
Ben wel benieuwd waarop je dat baseerd. -
-
Citaat van Killingdevil
Daarbij zal de Google Translate API binnenkort verdwijnen, en dan zit je natuurlijk met de gebakken peren. Vind het sowieso niet echt een mooie manier om dit op te lossen.
Vraag je eens af waarom je graag je applicatie multi-language wilt maken. Is het wel echt nodig?
Voor mezelf:
Als je bezoekers uit Italie / Duitsland / Turkije / Spanje etc ontvangt dan zou je dat wel willen denk ik. Zeker als er specifieke acties uitgevoerd moeten worden. Dit is natuurlijk goed voor de gebruiksvriendelijkheid. -
Citaat van iSilverStar
Rick, nee. Mijn oude antivirus is verlopen. Ik wou AVG erop zetten. Maar mn RAM is te laag. Moet minimaal 512 erop zetten. Ik heb het tog geprobeerrt maar hij start veelste traag op.
@broken, ik heb 2 slots voor ram. zie ik. Dus ik kan dan 2x 2GB?
Ja, maar let dan nog wel op de snelheid. -
Citaat van iSilverStar
Broken, waar kan ik zien hoeveel RAM me moederbord aankan?
Hoeveel hangt af van hoeveel slots je hebt. Heb je 2 slots dan kan je 2x 2GB of 1x1 en 1x4 of 2x8...Maar je bedoelt denk ik de snelheid van je RAM. Want die wil je natuurlijk laten matchen met je moederboord. Moet je dus bij je moederboord specifiecaties kijken. Vergeet ook niet te kijken of je DDR2 of DDR3 wilt.
Citaat van rickvbeekwil je virtueel geheugen verhogen soms ?
http://www.microsoft.com/nethe…trucs_windowsxp_12.aspx#1
Heb net uitgelegd waarom je dat eigenlijk nou net niet wilt... -
Citaat van Hood
@BrokenTrack: Via een criminal source krijg je wel meer verstand over bepaalde functie's.
95% van de sources gebruiken php hoe het nou juist NIET moet.Leren van code die niet goed gescript is, juistem.
Als je leerst, leer het dan goed. -
Hoe leer ik php op de verkeerde manier; deel 1.
-
Citaat van iSilverStar
Broken, volgens mij begrijp je me niet. Ik wil het met een usb proberen omdat er op youtube 1001 tuts staan hoe je het kan doen. Ik kan nu even geen nieuwe onderdelen kopen. Ik stap over een tijdje over naar een geheel nieuwe pc.
Je zei net dat het ging over solderen en dat je niet handig was...Ik zou geen USB gebruiken of etc. Simpel alleen omdat dit zoveel trager is dan gewoon RAM. Zelfs trager dan je eige harde schijf.
En als je het al doet, ik hoefte enkel gewoon bij eigenschappen van de USB bij readyboost ofzo te klikken en ik had het eigenlijk al...
Werkt enkel met flash geheugen iirc.
-
Nou, zodra je de ouder eruit hebt gehaald dan kan je de nieuwe er zo in vast"klikken".
Zorg er wel voor dat het geheugen bij je moederboord past.
-
RAM en solderen? Nee, je trekt ze heel simpel uit hun slot (aan de zijnkanten even iets aandrukken ofzo en hup eruit) en de nieuwe erin vastklikken.
5 minuten werk. -
Nee. Tenzij je Google Translate API gebruikt. En dan krijg je crappy vertalingen.
Of je moet de gebruiker een post laten schrijven voor meer dan één taal.
-
Zelf ben ik zojuist begonnen met een project in meerdere talen.
Ikzelf heb een klasse genaamd L. Daarin zet ik constants zoals:
Dit bestand heet dan en.php of iets anders, hangt af van de taal.In een andere klasse haal ik de cookie op en via daar haal ik het juiste bestand op voor de juiste taal.
Enige wat ik dan hoef te doen is L::LOGIN en done