Dit was FireFox.
Chrome:
http://puu.sh/bxqW
Komt nog steeds niet overeen met het plaatje.
Overigens, dat van % komt omdat ik andere resolutie gebruik (1920x1080)
Dit was FireFox.
Chrome:
http://puu.sh/bxqW
Komt nog steeds niet overeen met het plaatje.
Overigens, dat van % komt omdat ik andere resolutie gebruik (1920x1080)
http://puu.sh/bxq1
Werk minder met %
Dan krijg je namelijk dit soort dingen.
Verder mis ik wel wat dingen (zoals de inputs, background, middenstuk). Maar begin is er zeker!
Maak een functie die telkens een array creert met die rand functie. En vul elke stad met een array door de functie.
p = 0 + 1
Staat gelijk aan
p = 1
Wat wil je precies? Alle pagina nummers onderin? Verder ziet dit er niet echt zelf gemaakt uit Dus hoezo "heb jij dit gemaakt"?
Ikzelf zal vanavond eten met fammilie. Verder zullen morgen de cadeau's open gemaakt worden.
Van werk heb ik een monitor gekregen Moet nog enkel een DVI naar VGA aansluiting zoeken voor mijn laptop.
Overigens, leuk zo'n kerst CP logo, maar is het echt nodig om het in zulke lage kwaliteit aan te bieden?
Bedankt voor de tip. Handig tooltje. Enkel lijkt de verbinding te stoppen bij FF (zonder error, gewoon lege pagina, icoon van laden is weg, zonder output terwijl het bij Chrome normaal nog doorgaat) uit het niets.
Ik krijg wel headers maar niet iets waarvan je zegt "daar kan ik iets mee" neem ik aan, ivm dat ik geen error krijg.
Edit:
Ik ga kijken of het helpt als ik error_reporting op E_ALL zet en kijken of log_error in php.ini is aangevinkt.
Google, use it.
Vind het weer van den gekke, copy paste error @ Google = oplossing.
Citaat van dicola2lolled, ik hoef persoonlijk niks aan me game te verdienen, ik doe eht gewoon eens om te testen, want ik ben van plan heel die credit opties weg te halen, en alles met geld laten werken, dus ook familie opstarten enzo
Nouja, test mislukt
Op naar het volgende?
Verder aan je profiel te zien zou dit absoluut geen probleem moeten zijn...
Final cut pro
Adobe Premiere pro
Sony Vegas
In de apache logs kan ik niks vinden. (alhowel, niks, niks hierover).
Hoe kom ik te weten hoe het zit met de response/header in de browser? Ik enkel hoe dit moet via een ajax request.
Tutorial betekent nog niet meteen dat je het mag gebruiken tenzij het vermeld staat
Vraag het dus aan de artiest.
Indien je nog een cartoon zoekt, ik heb er nog één
Ben benieuwd of je rechten hebt op de stocks/renders
Verder is je site illegaal aangezien je geen linkback geeft naar CSSTemplates
Mooie bump :\
Niveau CP -1
Aan de hand van de structuur van een tabel moeten wij zien op welk kruisje je moet klikken?
Gaat niet echt
Je moet bij het verkennen van de tabel users op het kruisje klikken helemaal rechts bij de gebruiker die je wilt verwijderen.
Verder raad ik je ten zeerste aan om eerst de basis van PHP en SQL te kennen.
Dat zie je mooi
Maar wat wil je er mee zeggen?
Klik op het kruisje in de [users] table.
Dan wacht je gewoon toch geduldig tot iemand de oplossing heeft? Topic stond bovenaan de lijst...
Verder heb ik in dat topic iets belangerijks gezegt...
Bovendien ben je zo slim om te zeggen dat het registratie EN activatie is. Maar dit is enkel registratie...
Niveau van CP -1
Is het echt nodig om nog een topic te openen met dezelfde fout als in het andere topic?
Hij gaat op 2147483647 omdat dat de max van een integer is. Je gaat namelijk over het limiet heen.
Hij kan ook op 0 gaan omdat dan alle bits op 1 staan, en dus ook de signed bit. Je hoeft enkel het activatie getal te verlagen wil je een normaal getal krijgen.
Verder is de code natuurlijk crappy...