Aahzo, dan kan je simpel hier kijken, staat het goed uitgelegd:
http://api.jquery.com/jQuery.ajax/
Posts by Tim
-
-
Nieuw account maken...
moet je beter op je acc lettenJe kan proberen een mail te sturen, je weet maar nooit.
-
-
Dit is hoe het er nu bij mij uitziet
Is dus niet heel erg mooi de onderkant en "Harder Music" logo of iets dergelijks heeft geen transperante background?Om een liedje te luisteren moet je maar net dat kleine dingetje klikken
Cijfer: 6.3
Plus: simpel en strak
Rest al verteld. -
Citaat van Maviose
Weet ik, sinds oktober, heb je het op de Google Nexus ?
Ja. -
AndroIRC(Ga ik waarschijnlijk wijzigen), Msn, SoundHound, Skype, SoundTrack, Remember the Milk, Messenger (Facebook), Whatsapp, Spotify, Facebook, 9292ov pro, ING Bankieren, PhoneUsage, NS Reisplanner, Speedtest, Where's my droid.
-
Verplaats setcookie boven de output...?
Eigenlijk, verplaats alle functionele dingen voor de output? :\ Tenzij je dingen echt als laatste wilt doen of dingen die nooit echt van belang zijn.
-
Is al tijdje uit
Heb hem overigens zelf. -
Heb zelf gister de Samsung Galaxy Nexus ontvangen, werkt erg lekker. Zeker een aanrader.
-
-
PHP
$connection_database1 = mysql_connect($host, $userdb, $passdb) or die(mysql_error()); mysql_select_db($database1,$connection_database1) or die(mysql_error()); mysql_query(); $connection_database2 = mysql_connect($host, $userdb, $passdb) or die(mysql_error()); mysql_select_db($database2,$connection_database2) or die(mysql_error()); mysql_query();
-
-
Wordt er Java gebruikt als "app"taal?
-
-
Backlinks is een zeer effectieve manier
-
-
Het is .tk
Wat doen wij en wie zijn wij zijn hetzelfde.
Jullie bieden dingen aan die je simpel met de rekenmachine kan doen.Sorry, maar ik verwacht niet veel
Ik zie namelijk niet iets waarvan ik zou zeggen "goh, dat ziet er goed en veelbelovend uit". Dit door het allemaal simpele en gratis gedoe is die ieder ander kan met een beetje logisch nadenken
Net zoals een gratis layout en forum. (althans, layout oogt zeer gratis)
-
Cookies mogen nu enkel gebruikt worden voor systeem functionele gedeeltes tenzij de bezoeker toestemming geeft.
-
In principe heb je geen bron nodig voor cheats...
Dit omdat het een feit is en vastgelegd door de developers. Iedereen heeft het van iedereen gekopieerd?
-