Posts by Tim

Dit is hoe het er nu bij mij uitziet ;)
    Is dus niet heel erg mooi de onderkant en "Harder Music" logo of iets dergelijks heeft geen transperante background?

Om een liedje te luisteren moet je maar net dat kleine dingetje klikken ;)

Cijfer: 6.3
    Plus: simpel en strak
    Rest al verteld.

AndroIRC(Ga ik waarschijnlijk wijzigen), Msn, SoundHound, Skype, SoundTrack, Remember the Milk, Messenger (Facebook), Whatsapp, Spotify, Facebook, 9292ov pro, ING Bankieren, PhoneUsage, NS Reisplanner, Speedtest, Where's my droid.

Verplaats setcookie boven de output...?

Eigenlijk, verplaats alle functionele dingen voor de output? :\ Tenzij je dingen echt als laatste wilt doen of dingen die nooit echt van belang zijn.

PHP
    $connection_database1 = mysql_connect($host, $userdb, $passdb) or die(mysql_error());
    mysql_select_db($database1,$connection_database1) or die(mysql_error()); 
    mysql_query();
    $connection_database2 = mysql_connect($host, $userdb, $passdb) or die(mysql_error());
    mysql_select_db($database2,$connection_database2) or die(mysql_error()); 
    mysql_query();

Een backlink programma is niet zo bruikbaar, dit zijn geen waardevolle backlinks.

Er is één belangerijke vraag.

Twee verschillende databases EN twee verschillende gebruikers? Of één gebruiker en twee databases? ;)

Citaat van buffy

Niet doen, ik heb een Engelse mac (Hackintosh) en aangezien die browser daar automatisch Engels neemt. Inderdaad gewoon GeoIP.

GeoIP blijft werken op IP basis. Wat niet betrouwbaar is. Als je browser daar automatisch engels neemt zet je deze om naar het Nederlands indien gewenst? ;)

Het is .tk
    Wat doen wij en wie zijn wij zijn hetzelfde.
    Jullie bieden dingen aan die je simpel met de rekenmachine kan doen.

Sorry, maar ik verwacht niet veel ;) Ik zie namelijk niet iets waarvan ik zou zeggen "goh, dat ziet er goed en veelbelovend uit". Dit door het allemaal simpele en gratis gedoe is die ieder ander kan met een beetje logisch nadenken ;) Net zoals een gratis layout en forum. (althans, layout oogt zeer gratis)

In principe heb je geen bron nodig voor cheats...

Dit omdat het een feit is en vastgelegd door de developers. Iedereen heeft het van iedereen gekopieerd?

Één query meer is toch niet zo zwaar? :)

Verder, zouden we dan naar de code mogen kijken of dit ook daadwerkelijk zo is?