Als je wilt oefenen en leren, dan gebruik je toch gewoon de outgame layout of een andere open source layout en bouw je die een klein beetje om?
Posts by Tim
-
-
Mensen, inches hebben hier niks mee te maken.
Ik zit achter een 15.6 inch laptop in HD resolutie (1920 x 1080) en zie nog met gemak nog wat ruimte.
Wat gedaan kan worden is dat de layout op basis van een 100% width layout werkt met als minimum een bepaalde breedte?
Zelf vind ik de layout te amateurisch ogen, al zou dat dus wel bij CP passen.
Edit:
Op mijn externe monitor die aan mijn laptop zit die 1280 x 1024 heeft past hij er precies op. -
Mijn teamgenoot op school heeft php geleerd met W3 schools
Hoe goed hij dit heeft geleerd weet ik niet...Beste methode van leren is stukje theorie en dan dat stukje meteen in de praktijk brengen.
-
Nogmaals zoiets?
Hoeveel van die tig keer dat dit is voorgesteld is ook echt gebeurd?Overigens heb ik binnekort iets open source...
-
Heel simpel, niks aan.
Gratis open source waarmee niks speciaals is gedaan en dus totaal niet uniek
-
Wachtwoord vergeten?
-
-
-
-
L.Groot, mijn fout, gebruik je change() ipv click().
Desnoods doe je live('change', function() {});
Nu verspil je processor gebruik voor niks...
-
-
-
Citaat van Yoichi
Niet gratis.... Lezen kan moeilijk zijn.
http://www.minecraft.net/classic/play
Onderzoeken is soms ook moeilijk.Het is gratis, enkel dan is het singleplayer
Overigens is de classic mode gratis speelbaar in multiplayer?
Of is dat inmiddels gewijzigt. -
Maak een click event voor de checkbox.
Kijk daarin of hij checked of niet checked is.
if checked, laat button showen... -
-
Ik zou eerder voor het groene gaan. Dit zorgt voor contrast en meer overzicht doordat je een duidelijkere scheiding ziet in de functionaliteit.
Echter, het groen is omlaag brengen, en dan bij een mouseover/focus mogelijk die kleur.
-
-
Waarom wilt iedereen de output buffer gebruiken?
Is enkel zwaarder voor de server. Indien goed gescript zul je het zelden nodig hebben...Bij systematisch en keurig programmeren krijg je zulke problemen niet waarbij je ob_start moet gebruiken.
Er zijn uitzonderingen, maar dit is er niet één.
-
In config.php is er output. Simple as that.
-