Posts by Tim

Vraag achter vraag... wanneer probeer je iets is zelf? ;)

Verder heeft dit niet veel met php te maken... Niks eigenlijk...

Raad je DOM (rare naam, ik verwar het met javascript etc, heb van dat gedeelte geen verstand) ook aan voor puur en alleen het parsen van XML documenten?

En voor het maken van XML documenten?

Interessant iets. Enkel denk ik dat het niveau van CP te laag is voor dit, althans, voor een groot deel van CP.

Zelf zou ik het fijn vinden als je ook code voorbeelden had laten zien van elke LIB.

Citaat van Lodewijk

De layout is inderdaad al wat ouder.. we doen ons best hem nog wat bij te pimpen.
    En zoals in het bericht te lezen is, is het dus de bedoeling dat deze nieuwe stijl over de hele site wordt uitgestrooid. Dit is slechts een voorproefje, waar hopelijk goed op gereageerd wordt. En dan bedoel ik voornamelijk goed in de zin van 'goed onderbouwd' ;)

Dank voor de feedback tot nu toe.

Dan heel simpel om goeie feedback te geven voor de tijd van nu:
    Less is more.
    Maak het voor de gast zo makkelijk mogelijk. Dit d.m.v. jQuery, geen overwelmende pagina met iformatie en positioneringen en goeie overgangen.

CP:
    Veel informatie en dingen op de pagina, je wordt aan alle kanten bestormd.
    Mooie overgangen vind ik niet echt. Er is van alles wat waarbij het allemaal vooral los is. Het vormt niet zozeer één geheel.

Vind de hele layout oud :)
    Mouseover is het toppunt poging om "met de tijd mee te gaan".
    Die ajax requests zijn mooi met de tijd. Maar de layout vind ik zelf nog steeds ouderwets. En dat los je niet op door even de homepagina de content beetje van aan te passen.

Citaat van sukel

Dus dat moet maar betekenen voor faff dat hij alles kan oplossen en 100% alles weet van SQL? Beetje flauw hoor brokentrack, iedereen kan toch is even wat vergeten of over het hoofd zien?

Tuurlijk, maar niet de pure basis ;)

Dat is SQL, waar je 5/5 van hebt.

Sinds wanneer zijn torrents illegaal?

Torrents kunnen harstikke legaal zijn... Hoe komen jullie erbij dat dit illegaal is?

Als torrents illegaal zijn dan kan ik nu developers aanklagen voor het verspreiden van hun games via torrents?

Nee ;)

Het is zo dat downloaden voor persoonlijk gebruik in sommige gevallen legaal is. Zoals muziek en weet niet wat. Echter, het uploaden is illegaal. Dat maakt torrents fout, bij illegale bestanden.

Een torrent kan ook legale bestanden bevatten en dan zal het uploaden ook legaal zijn.