Wij gebruiken de iPad 2 hier in huis voor spelletjes en Spotify
Posts by Tim
-
-
Als je denkt dat Google die backlink checkers zo langzamerhand niet doorheeft, gewoon proberen
Vooral even via Google zoeken want daar vind je ze zo!
-
Wat is inzoemen?
-
Citaat van Dein
Graag een onderbouwde mening geven, wat is er niet juridisch correct?
Stel:
Ik heb een licentie verkregen en betaald.Probleem 1:
Stel dat ik het heb gekocht op voorwaarde dat ik het op al mijn domeins mocht gebruiken. Dan wijzig jij dit nu naar iets anders. Dat is volgens mij al juridisch correct.Probleem 2:
Je kan mij niet verplichten om oude bugs te gaan melden indien ik mij niet vergis. Je kan mij niet zomaar een taak opleggen zonder dat ik daarmee eens ben.Probleem 3:
Ik moet opeens persoonlijke gegevens afstaan, meer dan ik misschien zou willen? Dat is de ene helft. Andere helft is is dat volgens mij Fitim hier verantwoordelijk moet zijn, niet diegene die de source heeft. Stel dat ik namelijk niet meer op CP zat dan had ik hier geen weet over.Probleem 4:
Indien je licenties terugtrekt moet er volgens mij een schadevergoeding volgen.Probleem 5 één van de 2 grootste:
CP is geen officiele middel om voorwaardes te veranderen. Zoals ik had aangegeven, indien iemand hier niet meer komt maar wel de licentie heeft kan het zijn dat hij opeens fout bezig is.
Het is jouw verantwoordelijkheid dat ieder persoon akkooord gaat met de voorwaardes, niet die van de licentie houders.Probleem 6 en één van de andere grootste:
Je kan volgens mij niet zomaar voorwaardes veranderen. Ze zijn gekocht onder bepaalde voorwaardes. Deze kun je niet zomaar aanpassen als ik mij niet vergis tenzij expliciet vermeld bij de verkoop of in de voorwaardes van de verkoop. -
Ik wil niet veel zeggen, maar de voorwaardes die je stelt zijn volgens mij niet juridisch correct
-
Nee, niet echt leesbaar...
En ik denk dat het er niet zo uit hoort te zien, los van het feit dat ik het er bagger uit vind zien moet je niet zoveel met plaatjes werken...[offtopic]Mis ik hier wat berichten...?[/offtopic]
-
Chrome Coolnovo, waarschijnlijk ga ik naar gewone Chrome.
Aurora (FireFox maar dan net wat anders... wat precies ga ik niet uitleggen).
FireFox soms voor Firebug.Opera, Safari, IE en Maxthon voorhet testen.
Natuurlijk ook Android browser op mobiel samen met Dolphin HD.
-
-
-
Google gebruiken is ook zo moeilijk tegenwoordig...
-
-
Ik doe dit vaak door gebruik te maken van een echo.
Ik kijk hier of een echo wel plaatsvind binnen een bepaalde if, zo weet ik welke if uitgevoert wordt. Ook kijk ik naar de waardes van dingen, zoals voor jou bijv. welke query er uitgevoert zal worden. Die query voer ik dan uit in de database en bekijk het resultaat. -
Heb je al geprobeerd te debuggen?
-
Dit kan wel veiliger indien je het goed doet.
-
Yoichi, ik ook met XS4ALL. Dit komt omdat ze in hoger beroep zijn gegaan.
-
Verkeerde categorie?
-
http://www.nu.nl/internet/2725…pirate-bay-blokkeren.html
Ik ben heel blij om te zien dat de providers geen censuur accepteren op dit niveau!
-
Ik zou er dan eerder een span of div of p van maken @ Dein.
-
Haha.
<script> is niet iets waar je op kan klikken -
Gewoon via Google zoeken en downloaden
Zorg zoals gezegt is voor bewijzen. Enkel torrents zijn niet toegestaan aangezien je dan ook upload.