Posts by Tim

Hallo,

Ik zou gaan helpen, maar het lijkt er op dat er geen gebruik meer zal worden gemaakt (nog niet gebeurt zelfs) van Git/Bitbucket. Lijkt er dus op dat ik de code niet zal nakijken :)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zoals altijd bied ik me aan om code te controleren, door middel van pull requests (Git). Heb geen tijd om zelf te programmeren.
    Let wel op, HTML 5 is clientsided. Wil je een maffia spel maken, dan zal er veel server sided moeten gebeuren, anders is kans op valsspelen erg groot.

Mvg,
    Tim

Hallo,

De for loop is hetzelfde als in php. Alleen dan met de Java syntax.

Als je nog steeds niet weet hoe het moet dan:
    1. Mag je echt je PHP kennis onder de schop nemen want dat is ernstig.
    2. Moet je een voorbeeld opzoeken. Op deze manier leer je meer dan dat iemand het gewoon zegt.

Mvg,
    Tim

:) Ik had begrepen dat het een project is welke op github staat?

Zou het dan geen idee zijn om dit openbaar te maken, zodat anderen ook code kunnen forken en pull requests jullie kant op kunnen schieten?

Hallo,

Het project heb ik gister op Bitbucket geplaatst. Om voor meer en betere voortgang te zorgen ben ook ik van mening dat het project gewoon openbaar hoort. Echter willen Webmobiel en Reza dit voorlopig niet.
    Ikzelf beheer de pull requests die ook zij doen, om er voor te zorgen dat de kwaliteit van de toegeovegde of gewijzigde code goed is.

Mochten ze zich bedenken, dan zet ik maar al te graag het project op Github.

Momenteel ben ik ook een kleine handleiding aan het schrijven over hoe Git (dus Bitbucket en Github) te gebruiken.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Je weet dat afval die batterijen momenteel produceren waarschijnlijk veel schadelijker is dan die zeer organische batterijen?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Indien er gewerkt gaat worden met bitbucket of github ben ik bereid om alle code te beheren / reviewen.

Indien je er niet bekent mee bent:
    Git is een versiebeheer systeem. Jij werkt op een bepaalde versie. Heb je wat gemaakt, dan stuur je dit naar de server. Ik zal dan kijken of de code goed is en zonodig feedback erop geven. Als het niet goed is moet je even doorwerken voordat deze op de "master" komt. "Master" is zeg maar de hoofdversie. Is deze wel goed, dan sta ik je code toe en komt deze in het project.

Dit om de kwaliteit te waarborgen.
    Liefste beginnen we dan helemaal opnieuw, want code is grotendeels bagger. :)

Indien er voor Bitbucket gekozen wordt kunnen we ook nog gebruik maken van Hipchat.

Mvg,
    Tim

Beste leden,

De uitslag is bekend! We weten nu wie ICT'r van het jaar is op verschillende vlakken!

Hier de uitslag:

• Algemeen beste lid: WMDiensten
    • Gezelligste lid: J.Rijdes
    • Meest leergierige lid: ditismenno
    • Best adviserende lid: WMDiensten
    • Beste programmeur: Stefan.J
    • Beste designer: Thjeu
    • Beste webmaster/ondernemer; WMDiensten
    • Beste crewlid: Tim

Gefeliciteerd, winnaars! Draag deze titels met eer en trots!
    Nu kijken wat 2014 ons brengt. Wordt jij ICT'r van het jaar 2014? :)

Met vriendelijke groet,
    Tim, namens de ICT Scripters crew

Topic mag op slot, ik heb antwoord gekregen van DiMoWeb.
    Bedankt allemaal :)

Hallo,

Wij laten een topic altijd open voor andere reacties. Reacties waar misschien jij of andere leden baat mee kunnen hebben, je weet maar nooit.
    Wij sluiten daarom normaliter ook geen topics, enkel bij hoge uitzondering of bij de marktplaats.

Zo kan ik je de hosting van Deziweb aanraden. HIer heb ik zelf gezeten. Deze bied een goede service aan.

Mvg,
    Tim

Titel: Tomorrow
    Artiest: Tsunematsu Ayumi / 恒松 あゆみ
    Officieel nummer (dus anders), met lyrics: klikje

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Reden: Dit nummer komt uit de serie Gundam 00. Een serie die ik met grote enthosiasme heb gekeken. Dit nummer raakte me toen deze werd afgespeeld tijdens de serie. Beide versies zijn goed. Mijn voorkeur gaat uit naar de kinderen, maar een andere versie die ik niet meer kan vinden. Lyrics vind ik ook erg mooi, de betekenis althans :)

Hallo,

Besef je dat op de plaatjes van Dragonball ook rechten zitten. Waarschijnlijk dezelfde of zeer vergelijkbaar als met die van Pokemon.
    We willen je uiteraard helpen met ideeën, maar besef dus wel dat je niet zomaar dingen kan gebruiken M.B.T. Dragonball.

Alvast een waarschuwing voor je over dat onderwerp begint.

Mvg,
    Tim