Posts by arie

    Ruimte op host is 2GB
    Er staat op dit moment geen source op dit domein.
    Ik heb wel diversen scripts maar deze komen niet op dit domein.

    http://www.rpgcrime.nl


    Mensen ik ga deze domein vermoedelijk in de verkoop gooien.
    Ik heb alleen totaal geen idee wat het ongeveer zou moeten opbrengen.
    Domein is geregistreerd bij Mijndomein en kost mij €58,- op jaar basis.Ik heb extra ruimte vandaar hogere hostingkosten.
    Deze zijn net betaald en gelden tot 1-09-2011.


    Dus eigenlijk mijn vraag wat ik zou kunnen vragen voor dezedomein+hosting of alleen de domeinnaam.(xD)

    Ik heb script nu compleet draaien op 1 van mijn hostings.Script ziet er zeker goed uit en bevat geen noemenswaardige fouten.Wel zijn er erg veel taal fouten maar die zijn gemakkelijk op te lossen.
    Wel nog 1 fout gevonden bij de gevangenis het "dealen" werkt niet.
    Maar is ook opgelost.


    Mijn bedoeling met het script is om verder het vip gedeelte uit te gaan breiden en de layout te wijzigen.
    In het script zelf zitten nog extra optie's die niet geplaatst zijn dus deze zal ik gaan uitpluizen en plaatsen.


    voor de rest toppie script om als een basis mee te beginnen.(xD)

    :S Mensen hoe bevalt dit script? is het netjes en werkt het allemaal? heb topic ff doorgelezen maar ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat.Ik heb misschien ook wel intressein het script maar wil weten hoe hij eigenlijk echt draait en of er bugs enz enz in zitten.:O

    Jij hoeft mij niks voor te kauwen hoor.


    Banditi is compleet ander script dan ik gebruik ik heb er dus eigenlijk niets aan.Ik moet dat compleet ombouwen vandaar de vraag of er misschien nog ergens 1 is.

    Beste leden


    Wie weet waar een vacantie script is te vinden of wie heeft hem misschien voor mij ben al dagen aan het zoeken maar helaas.


    Ik bedoel dus een script waarmee je leden zich op vacantie kunnen zetten.Dus zeg maar ff op pause.


    Thanxx bij voorbaat.8-|

    Citaat van alexruter

    Als je genoeg sources hebt moet je even rondkijken;)


    Weet je niets beters te melden meld dan gewoon niets.:p

    hallo


    Ik ben op zoek naar een refferal script.
    De leden kunnen dan de game promoten waardoor zij leden kunnen werven voor de game.
    Voor elk nieuw lid krijgen zij dan bv belcredits en krijgen zij te zien op de game hoeveel refferals ze hebben.


    Wie o wie heeft zoiets.


    Ik heb helaas niets kunnen vinden via google ja wel complete site's maar niet alleen dit scriptje.

    Mensen wie heeft er een script dat als je ben vermoord en 0% leven overhebt je wordt verwijderd van de game.....
    of dat je echt jezelf eerst moet genezen.+o(