Posts by d_men

    Even een vraagje aan de gene de er toevallig verstand van hebben ik wil graag een forum hebben op mijn website ik heb een betaalde host


    Mvg,
    D_men(a)

    Zou u misschien ook weten hoe ik zou kunnen oplossen??


    Mvg,
    D_men(a)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.10 21:04:14:
    Zou u misschien ook weten hoe ik het zou kunnen oplossen??


    Mvg,
    D_men(a)


    Hallo,


    Ik zou graag willen weten of er fouten zitten in de script hierboven de reden daarvan is omdat als ik het upload en probeer te openen dan krijg ik deze foutmelding:



    Citaat


    Warning: include_once(/var/www/landencriminals.zijn-server-thuis.nl/web/inc/_include-config.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/clients/client3/web32/web/ingame/blackjack.php on line 2


    Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/var/www/landencriminals.zijn-server-thuis.nl/web/inc/_include-config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/clients/client3/web32/web/ingame/blackjack.php on line 2


    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/clients/client3/web32/web/ingame/blackjack.php on line 8


    (a)

    Hey,


    Wie weet hoe ik dit massa mail script kan integreren in mijn criminolz systeem

    (a)

    Kan iemand mij een uitleg geven hoe ik de scripts kan vinden en hoe ik ze invoeg(a)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.10 18:11:18:


    script gevonden voor massa prive bericht
    hoe kan ik hem nu werkend maken?(a)

    Kan iemand mij misschien gratis verwijzings scripts geven voor admin panel? en ook een uitleg erbij doen


    Mvg,
    D_men(a)

    oke dan niet hoeft ook niet meer zak maar lekker diep in de stront.....(a)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.10 16:31:15:
    en daarmee bedoel ik sukel zak er maar in
    (a)

    Skynet als ik op leden bewerken klik gebeurt er niks?(a)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.10 16:09:08:
    het adminpaneel is nu wel zichtbaar maar als ik op 1 van de opties klik gaat ie naar de startpagina
    (a)