Citaat van larsisgoed9Toon Meer[offtopic] Rahl,
Je bent een nieuw persoon hier, dat hoeft nog niet te betekenen dat je ook het beste lid bent, integendeel +o(. En je bent ook geen woudloper, voor het geval je dat dacht(xD).
Tevens is dat niet "nerd", het is gewoon zo.[/offtopic]
Het kan gewoon niet, want dan zijn veel sites offline die de date functie gebruiken, totdat de PHP versie is geupdate.
Ook I-Pod's, telefoons krijgen problemen dus het is geen doen.
PVV is toch al een slechte partij, dus ja..
[offtopic]Nu krijgen we weer de discussie dat ze veel zetels hebben, dus wel goed zijn: nee. Ze hebben slechte ideeën, en waarom zit hun fractieleider anders in de rechtszaal?[/offtopic]
Dus nee, niet handig en zelfs uitermate irritant.
Lars
Ik ben geen 'nieuw persoon hier', ik was er al in de tijd van Anton en Mitch, toen ik Banditi vrijgaf, maar ik ben nu aan mijn 9e account toe. En als jij ooit gehoord had van boeken, zou je weten dat dat een citaat is uit 'De wetten van de Magie', waar de hoofdpersoon Richard Rahl opziet tegen zijn functie als leider van het D'Haraanse rijk. En het is wel nerd, want het lijkt gewoon of je alles wilt vergelijken met een computer.
Omdat computers ingesteld zijn op de zomer en wintertijd hoeft niet te betekenen dat dat niet uitgeschakeld kan worden. Zou raar zijn als je niet zowel in Windows als in Linux kon instellen dat je niet met de winter- en zomertijd wilt werken.