Zoals Wouter zegt, als je je code wat netter schrijft, heb ik misschien iets voor je. Ik wil alleen niet in de classes zelf markup code vinden (weet ook niet precies wat dat voor scripts zijn), maar ik kan je het concept nog wel goed uitleggen als je interesse hebt. Lijkt het je wat een ZF project om te bouwen naar het Kohana framework? Stuur maar een privé bericht dan!
Posts by Rahl
-
-
-
-
Aangezien ik inmiddels al 3 keer opnieuw begonnen ben met een project, omdat het gewoon elke keer nóg mooier, nóg beter en nóg sneller kan, vind ik een beetje hulp niet verkeerd. Je topic en vooral je signature spraken me erg aan.
Ik ben bezig met een criminals die ik nu vanuit het Zend Framework om wil bouwen naar het Kohana Framework en van daaruit verder wil programmeren. Misschien kun je me helpen hem zover af te krijgen als ik momenteel ben met de ZF versie. Ik kan je die toesturen om als voorbeeld te dienen zodat je een beeld krijgt hoe het eruit moet komen te zien. Dan kan deze versie onder een versiebeheersysteem komen.Het is een erg uitdagend project, ik ben van plan verder te denken in de criminals waar de visie van anderen ophoudt. Dat vind je terug in zowel het spel zelf als in de manier van werken.
Als het je interessant lijkt tegen een onderhandelde vergoeding CrimeShot (aanklikbare link) om te bouwen naar het Kohana Framework, ben je van harte welkom contact met me op te nemen! -
Citaat
dat is enkel de inschrijving zonder evt. medewerkers
Onzin. Werknemers betaal je al loon. Bovendien was er een optie bij met 'ZZP', oftewel zelfstandig zonder personeel. Waarschijnlijk kost dat wel minder, maar ik heb bewust voor VOF gekozen aangezien dat vaak voorkomt. -
Citaat van K.Rens
En de kosten zijn dacht ik ook iets lager bij ons.
Zeker 350 euro, maar is beter dan de 660 in NL.
Vond die reactie een beetje raar, vandaar dat ik het even op KvK.nl heb laten berekenen, waaruit gebleken is dat 660 euro waarschijnlijk complete kletskoek is. De waarheid:CitaatResultaten
Kamer van Koophandel: Noord Nederland
Rechtsvorm: VOF of Overige privaatrechtelijke rechtspersonen
Opbouw bijdrage
Registreren: ? 26.14
Informeren: ? 29.44
Stimuleren: ? 23.60
Seropslag: ? 6.60
Totaal: ? 85.78De plannen van die partijen interesseren me eigenlijk vrij weinig. Ik hoop ooit zelf wel een bedrijfje te kunnen runnen, maar ik kan me niet voorstellen dat hier zo veel door gaat veranderen.
-
-
Wat is er mis met het achterhalen van je server name, poort en het pad, en de volledige URL in je links zetten? Doe ik ook, en heb er aanzienlijk minder problemen mee gehad dan toen ik jullie omslachtige oplossingen gebruikte...
-
Citaat
Opensource bestaat zoiets niet
Bronnen, bronnen, bronnen! Oh, en heb ik al gezegd dat je bronnen moet geven? -
Ik ben ook bezig met een CMS. Als die klaar is, mogen jullie hem allemaal downloaden en gebruiken, het liefst ook je eigen plugins te herverdelen!
-
Als ze onbereikbaar is, kan ik haar niet kennen, en kan ik haar ook niet 'als vriendin willen'. Niets dus
Wat zou je doen als er andere leefbare planeten binnen het menselijk bereik waren en de vluchten naar die planeten voor iedereen betaalbaar waren?
-
-
-
Bedoel je dit misschien?
-
Dan moet je de volledige naam gebruiken. Dan kun je er iets mee doen.
Lijkt me alleen een beetje een raar idee maar goed... -
Daar heb ik ook niet om gevraagd...
Ik vroeg om tips om het functioneler te maken, niet dat je alles gaat opdreunen wat al goed is. -
Zoals ik al gezegd heb: het is een professioneel kleurenschema. Ik begin hier een beetje geïrriteerd door te raken, aangezien niemand überhaupt serieus neemt waar ik naar vraag. Volgens mij heeft niemand die hier ooit op gereageerd heeft, zelfs maar gelezen wat mijn vraag is.
-
Vragen wat ik fout gedaan heb.
Wat zou je doen als je blind was?
-
:O Je wilt toch niet spammen?
-
Zijn gummiknuppel uit zijn handen grissen en hem de les lezen.
Wat zou je doen als je in een donker steegje een groepje jongens een kind met een mes ziet bedreigen en hem/haar een portemonnee, mobiel en dat soort dingen afhandig maakt?