Posts by eqaz

    Citaat van L.Groot

    Yoichi,
    Inderdaad hij verklaart mij voor gek en noob terwijl hij waarschijnlijk zelf een MySQLi dunk is, verder nergens iets van af weet, nieuw is op CP en nog geen succesvolle projecten heeft...



    Dan blijf jij daar maar lekker bij, ik denk dat ik toch heel wat succesvoller ben, en ik kan je echt garanderen dat MySQLi toch echt sneller is als PDO.. heb genoeg sites gemaakt met MySQLi en zelfs sites met PDO, ik beheers het allebei, alleen PDO is ten 1e onoverzichtelijk, het is veilig, maar MySQLi is ook ontzettend veilig, daarin kan je ook alles escapen dmv. STMT gebruiken


    PHP
    <?php
        $stmt = $mysqli->prepare("INSERT INTO tabel (veld1, veld2) VALUES (?, ?)");
        $stmt->bind_param('ss', $veld1, $veld2);
        $veld1 = 'iks';
        $veld2 = 'dee';
        $stmt->execute();
        $stmt->close();
    ?>


    BIJVOORBEELD! :)


    En kom nu niet zeggen dat ik niet succesvol ben en als dat wel zo is dat ik dan maar projecten moet laten zien, ik zou het graag willen, alleen de projecten die ik heb gemaakt waren voor Grote bedrijven.. die liever anoniem blijven wegens redenen..

    SkyNet,


    Klopt, maar youtube heeft voor de komende 5 of 10 jaar ( las ik namelijk laatst ) een contract gesloten met buma/stemra over het verspreiden van de filmpjes, want youtube staat nu ook een gedeelte van de inkomsten af aan buma/stemra, genoeg om de auteurs te betalen.

    Citaat van Sp1d3r

    Maar die smsjes bij mollie kosten de eigenaar toch geld, als ik mij niet vergis.


    Mollie is alleen maar een gateway , en bied de api aan om het te realiseren, verder dien je zelf natuurlijk smsjes te kopen, anders kon natuurlijk iedereen in de wereld gratis smsen,


    WOW, doe je het serieus op die manier ?


    ik zou het op de volgende manier doen:




    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.10 02:35:23:

    Citaat van stan

    We werken met pdo lijkt me ? en dan $db->quote() daar komt geen injection doorheen!


    KUCH, PDO is KUT en onoverzichtelijk, mysqli is een stuk sneller, en je kan met mysqli ook filteren zie hieronder:


    Je hebt gewoon een geel driehoekje staan met een uitroepteken ofniet ? dan moet je even alles wat met het netwerk te maken heeft verwijderen,zoals opgeslagen draadloze apparaten enz.


    daarna ga je naar apparaatbeheer verwijder je je draadloze adaptersoftware en dan laat je hem zoeken naar gewijzigde hardware, dan vind hij je wlan weer, en dan verbinding maken met desbetreffende netwerk! :)
    als het goed is heb je dan weer internet.


    Groet,
    Kevin

    Beste CriminalsPointers,


    Ik heb op dit moment een nieuw idee in mijn hoofd zitten alleen nu heb ik 2 kleine problemen.


    1 ) Ik kan totaal niet designen / basen.
    2 ) Het project is nogal groot, vooral het onderhouden ervan


    Bij deze wil ik dan dus ook ieder vragen die ervaring heeft met Designen, deze persoon zal ook meteen bij puntje 2 ) ingedeeld worden.


    Alleen echte geintresseerden kunnen mij een PM sturen.


    Met vriendelijke groet,
    Kevin