haha
denk je nu echt dat deze script hier weg komen haha
dat is dus al een denk fout van jou
maar ja kan ook niet anders he
maar goed laat ik maar de wijste zijn hier anders gaat het geheel nergens meer over
Farhat.Remory van af nu laat ik alles links gaan wat jij ook doet suc6 met alles wat je dan ook maar aan het doen bent
Posts by tigermaffia
-
-
ik ge u wel het script toe doen misschien heeft u er zelf ook iets aan
-
raar ik heb de scripts gekocht en gemeld dat ik het ook door geef toe was het allemaal oke
maar nu iets meer om dat Farhat.Remory er niet mee eens is haha dat is dan peg voor hem
ik geef het gratis weg de twee maffia script gratis en voor niet!!! -
misschien ben ik niet zo goed al jij dat kan maar goed
ook hier zijn de meningen over verdeeld
maar goed je doet maar je laat alleen maar zien welk niveau jij zit
klaar met jou suc6 met de rest dag Ferhat.Remory. -
AarClay Heb je al op de HTML-code gezocht in de codebase? Anderzijds kan het ook mogelijk in de database staan.
nee staat niet in de codebase / database.
maar wel bedankt.Ferhat.Remory
weet je ik laat me hier niet over uit op deze website over jou maar ik kan je wel zegen let op je worden ik woord je wel echt super zat!!!
wat wat jij doet is allemaal goed. meer zeg ik hier niet over denk wel dat je weet wat ik bedoel.
klaar met jou. heeft ook geen meerwaarden voor de website.
Ts geeft niets van informatie, wij moeten rieken wat er allemaal moet aangepast worden.
alleen hier op meld ik dit nog even ik ga er van uit dat het duidelijk is zo niet kun je het ook vragen of niet dan nee we gaan maar gelijk zeiken...Aaron het script ken ik heel goed door en door maar ik kan het even niet vinden waar het staat en veder is het geheel aanpasbaar alleen die buten krijg ik niet weg.
ja er staat een demo onlino
Welkom bij het inlog systeem
log in met
[email protected]
en de ww is demo2019ik ga aan het einde van de week alles veranderen dit omdat dan hopelijk klaar ben met alles hoop dat die butem dan er uit is ander is het jammer en moet ik veder zoeken maar het moet Woensdag 07-08-2019 onlino staan voor de mensen dan moet het werken.
hoor het graag van jullie die helpen super bedankt
-
Laat maar zitten dit
-
twan025 leuk dat je iets wil melden maar jammer dat het niet veel inhoud heeft haha
en dat je maar een stukje er uit haalt.
deze twee scripts heb ik gekocht
xracepro-10_0
en
vCity – Create Your Own Browser Game misschien dat ze nu voor niets op het net staan dat kan weet ik niet.
twee Ik geeft het door aan mensen die het willen hebben niets meer
ik vraag alleen of mensen een script hebben die ik zoek.
en of mensen dan willen ruilen met mij maar weet je laat maar.ik heb nu al iets en dat werkt goed en alle kinderen in de duurt zijn er blij mee dus is klaar.
suc6 mensen.
-
haha die ik heb alle bij lekker wel jaja
deze van thetigermaffia.ga draait op 7.2 haha -
ja dat kan wel ja Ferhat.Remory
alleen is het niet af en werkt ook niet goed net als die andere game van jou die ik van je gekocht heb ook die werkt niet goed en is niet af.
misschien zet ik ze wel hier op de website neer zo dat alle mensen er iets aan hebben. -
TKZONE haha deze werken die op het net werken niet
maar geeft niet hoor
ik heb al iets voor de kinderen het is maffia game geworden kijk maar op The-Tigermaffiadeze werkt voor 85% nu en de rest ga ik afmaken na mijn vakantie voor de kinderen
maar bedankt
-
Laat maar zitten dit
-
oke super bedankt
ga hier mee aan het werk
bedankt slotje
-
super ga ik op kijken bedankt Aaron.
het werkt niet bij mij raar ik laat het wel doen door een maatje van mij.
ik doe iets fout maar wat geen idee foto staan er wel en gaat ook groot worden maar dan kan je niet terug naar de website.
en ook de foto kan men nog opslaan en dat is niet de bedoeling. -
goedemorgen alle.
ik heb een vraagje ik heb een website met daar in / op wat afbeeldingen dit staat zo in het script.
<!--==========================
Porfolio Section
============================-->
<section id="portfolio">
<div class="container wow fadeInUp">
<div class="row">
<div class="col-md-12">
<h3 class="section-title">Gallery</h3>
<div class="section-title-divider"></div>
<p class="section-description">Welkom bij het fotoboek.</p>
</div>
</div><div class="row">
<div class="col-md-3">
<a class="portfolio-item" style="background-image: url(img/portfolio-1.jpg);" href="">
<div class="details">
<h4>Portfolio 1</h4>
<span>Op Dienst met de diensthond</span> </div>
</a> </div></div>
</div>
</section>nu wil ik graag dat als men op de foto klikt dat de foto groter woord maar dit lukt mij niet.
wie heeft hier een oplossing voor.
dan heb ik nog een vraag de foto's kan men nog opslaan en van de website af hallen kan ik dit ook blokkeren zo ja hoe ???
ik hoor het graag van jullie
bij deze super bedankt. -
voor nu hou ik het even voor me zelf als het af is en werk zet ik het script wel hier neer voor de mensen die het willen hebben.
maar dit duur wel even dit omdat ik het nu even heel druk heb deze manden met mijn bedrijf (beveiliging)
dus het zal zo in de maand sep hier komen te staan. -
AarClay dit weet ik wel en ja je heb ook gelijk maar het kan ook zo als iemand zo script al heeft en wil rullen voor de scripts die ik heb waarom niet
het is dan toch ook oke
dus ja
anders zal ik het zelf wel aanpassen en over zetten naar 7.1 en alle foutjes er uit hallen is alleen veel werk en mijn drukken tijden voor mijn komen er weer aan dus van daar dacht ik ik doe het zogroetjes
-
ja het is af en het systeem staat nu is de test
wat ik al eerder heb gemeld het is geen forum geworden maar een inlog systeem
het is zo als ik het wil hebben je kan niet Register alleen ik kan mensen aan melden
verder als je een account op de website heb en je logt in kom je gelijk in je eigen map / mappen en dat is een eis van mij
voor de rest kan ik alles uploaden zo als pdf/rar/word/exel/ping en maar bestanden dus ook deze eis zit er in
nu zijn we aan het testen en kijken of alles werkt voor als nog werkt alles super goedals het geheel af is horen jullie het van mij
-
ik heb nu een super script
en is een inlog systeem geworden
het is bedrive scriptsuper script en werkt super goed
dit toppie kan gesloten worden.
bedankt mensen.
-
Beste mensen
Ik ben op zoek naar een web game script zo als een maffia game / BiteFight en of GladClone dat goed werkt en met minimaal php 7.1 suphp draait.
Ik heb er zelf nu zo een stuk of 15 script hier van maar deze werken niet goed en heb je dus niets aan.
Wij kan mij helpen hier mee.
Ik heb voor de mensen die mij helpen met een goed script twee andere script terug.
Het zijn
xracepro-10_0
en
vCity – Create Your Own Browser GameEn als bonus
netrisk_2.0
en
GamePanelX-V3-masterIk hoop dat er mensen zijn die kunnen helpen met deze vraag.
Bedankt mensen.
-
AarClay super bedankt man goed werk ga er na kijken toppie bedankt.