Posts by tigermaffia

Ga gewoon voor Google docs, waarom geld wasten voor servers e.d. als je het gewoon volledig gratis kan doen

het probleem is als je een stichting bent en of een bedrijf is het niet meer gratis.
    server heeft de stichting al en die is ergen dom van de stichting dus ja.
    verder zie ik niets wat betrekking heeft op de vraag jammer.

even een terug koppeling over dit toppie

ik zoek dus zo iets als dit filerun zie de link filerun en of zo iets als dit ownCloud zie ook deze link ownCloud
    ik zoek dit voor een stichting die geen geld meer over heeft voor een betaal verzie dus is de vraag wie weet een free verzie van een van deze cloud en of een gelijkwaardig cloud.
    het moet wel op eigen server geïnstalleerd kunnen worden verder is de vraag dat de besteden zo als docx online bewerkt kunnen worden zonder downloaden en dan weer uploaden.

ik weet het is niet makkelijk daarom zet ik het hier ook neer omdat er veel mensen zijn en veel mensen weten meer dan ik alleen.

namens de stichting bedankt en een goed en gezond 2022.

gebruik maken van azure?

azure bied aan stichtingen gratis een office 365 omgeving, hierin ook sharepoint/onedrive.
    Wij maken er met de stichting en vereniging al jaren gebruik van. Het is volledig beveiligd, plus je kan er ook mail adressen ect ect beheren.

Verder als je dat niet wilt en zelf de beveiliging wilt regelen kijk eens naar Free NAS i.c.m. met een VPN server.

ik ga dit zeker nakijken super bedankt Jeroen.

Beste leden van ICT Scripters,

Ik heb een vraagje voor een stichting waar ik gebouwbeheerder ben ben ik op zoek naar een script zo als BeDrive.
    Dit script hebben we en werkt ook wel goed alleen missen we een ding in het het script en dat is dat je niet online bestanden kan bewerken.
    Je moet eerst het bestand downloaden en dan bewerken en dan weer uploaden en dat is jammer.

Ik zoek dus een script waar dit alle maal wel in zit wie weet zo iets.
    we willen het op eigen server hebben staan dus Dropbox en zo dat is dus niet wat we zoeken.

ik hoor het graag van jullie
    Onze dank is groot :thumbup: :thumbup:

het moord probleem is opgelost er zat een fout in een regel die niet goed werkte met de db deze aangepast en nu werkt het goed en kan er via de Detectives vermoord worden dus dat is klaar.

nee die staat niet zo

het is nu zo je kan spellers aanvallen dat werkt goed en de % lopen dan ook af tot 5% dan hout het op!
    als ik dan een detectives inhuur en de detectives vind de speller kun je hem aanvallen / vermoorden dan moet de speller ook dood gaan als die zo 1% 2% 3% 4% of 5% is maar dat gaat niet goed!
    je krijgt wel het geld meer maar de speller bijft op doe % staan die hij heeft dat is nu nog wat er niet werkt.
    voor de rest werkt alles goed.
    het gehele spel draait op php 7.4 maar de action / attack loopt op php 7.0 merk ik nu als ik die op php 7.4 zet loopt het geheel niet daar moet ik nog iets mee doen merk ik.

als jullie willen kan ik de scriptjes wel door geven hoor misschien is dit makkelijke dan hoor i

Om eens en andere vraag te stellen dan in je oude topic? Staat je health veld in de database toevallig op unsigned? (Enkel positieve waarden)
    deze staat zo in de database
    Naam Type Collatie Attributen Leeg Standaardwaarde Opmerkingen Extra
    health int(10) Nee 100

Het heeft er wel wat mee te maken, hij geeft juist aan dat het niet slim is om die code nog te gebruiken...Wel in andere woorden, maar komt op hetzelfde uit.

@AarClay Zolang ze die downloads overal blijven aanbieden, dan zullen ze helaas nog vele jaren bestaan.

de code ja dat kan wel ja maar het gehele script nee is niet zo oud is naar php 7.4 gemaakt alleen deze code werkt nog niet goed en misschien is het beter om een andere code er voor te maken dat kan misschien wel beter zijn ja maar ik vond het jammer dat het zo er neer gezet werd maar dat is hoe je het leest SORRY AarClay als je het zo bedoelde snap ik je beter nog maals SORRY

wat heeft dit met dit topic te doen??? NIETS denk ik zo

Beste mensen,

Even een vraagje ik heb een probleem met de een stukje script in mijn maffia game waar ik niet uitkom.
    wat is het probleem.
    Als je een speller wil vermoorden dan moet ik een Detectives inhuren tot hier werkt het goed.
    De Detectives vind de speller en je gaat hem vermoorden dan gebuurt er niet voor beeld de speller staat op 1% leven en je valt hem aan gaat die 1% leven niet naar nu toe.
    Zo dat hij dood gaat dat is het probleem.
    Wie weet hier een oplossing voor dit hoor ik heel graag van jullie.

Ik zet hier de code neer.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij hier mee kunnen helpen.
    Bij voorbaard super dank.