Posts by tigermaffia

    Sorry mensen ik heb het verkloot nu is alles weg
    echt ik snep er niet van ik ga wel een cloud huren
    misschien is dit beter


    of zijn er nog andere oplossingen dan nextcloud???

    Apart dat @tigermaffia nog niemand ingehuurd heeft sinds begin van deze maand? Of zouden ze tegenwoordig zomaar uit de lucht komen vallen?
    ik ben aan het kijken voor een persoon die het ook echt kan ik heb nu een persoon die melde dat hij het wel even ging oplossen maar nee hoor niet gelukt dit omdat hij het niet kon. mensen zeggen wel ik kan het maar als het er op aan komt is het toch nee ik kan het niet.


    Je ging een test account e.d. maken... Soooo idk man
    dit is er al
    ik ook gezegd als je wil en kan helpen hoor ik het graag van je


    wat betreft de prijs ik heb geen idee wat het kan kosten hoe lang zal je er mee aan het werk zijn??
    en wat kost een ict die via hier komt ???


    geef hier eens antwoord op

    Beste leden
    Ik zal donderdag een test account maken dan kunnen jullie zien wat ik voor problemen heb LETOP dit is een website niet niet gebruikt word dus hier hoe je niet aan te doen maar dan zien jullie de problemen die er zijn.
    Als er dan een persoon is die het kan oplossen zal ik aan die persoon doorgeven om welke website het gaat en op die website moet allen gedaan worden.
    Ik heb geen idee wat zo iets kost maar daar kunnen we wel uit komen.

    Daarom vraag ik het ook hier of er mensen zijn die dit kunnen voor mij dat alles goed werk.
    Ik zie nu ook dat een app die ik nodig heb only office niet lekker werk ik doe iets fout maat weet niet wat.
    Dus als er mensen zijn die mij kunnen helpen dan hoor ik het graag.

    wat ik al hierboven zeg ik ken dit script niet en ik snap er niets van dat is het probleem dus.


    misschien voor u en andere mensen zo opgelost maar voor mij niet echt snap er niets van!

    een goedenavond Ferhat.Remory
    er zijn wat meldingen zo als deze
    [*]PHP configuration option output_buffering must be disabled

    • De site is onveilig verbonden over HTTP. We adviseren je dringend om je server zo te configureren dat HTTPS wordt vereist, zoals beschreven in de


    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/webfinger" te vinden.
    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/nodeinfo" te vinden.
    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/caldav" te vinden.
    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/carddav" te vinden.
    • You have not set or verified your email server configuration, yet. Please head over to the Basic settings in order to set them. Afterwards, use the "Send email" button below the form to verify your settings.
    • Je installatie heeft geen standaard telefoonregio. Dit is nodig om telefoonnummers te valideren in de profielinstellingen zonder landcode. Om nummers zonder landcode toe te staan, voeg je "default_phone_region" met de respectieve ISO 3166-1-code ↗ van de regio toe aan je configuratiebestand.
    • Er is geen geheugencache geconfigureerd. Om de prestaties te verhogen kun je de memcache configureren als die beschikbaar is.
    • The PHP OPcache module is not properly configured.

      • The PHP OPcache module is not loaded. For better performance it is recommended to load it into your PHP installation.
    • Deze server mist een paar aanbevolen PHP-modules. Voor betere prestaties en compatibiliteit adviseren we om die te installeren.

      • imagick


    en de alle belangrijkste dat goed moet werken is Only Office de goede instelling.


    ik heb hem nu op een test website staan om te kijken of het gaat werken.
    Ik ga deze week ook op mijn website de setup neer zetten en daar moet hij goed werken.


    ik hoop dat u mij kan helpen.
    ik heb een testaccount er bij gezet als je wil kan ik je de info via pb doen.


    ik hoor het wel van je bij voorbaard dank.

    Een goedemorgen alle.


    ik ben op zoek naar een persoon die mij kan helpen met het instellen van de Nextcloud-server op mijn web site.
    ik he op mijn website netcloud geplaats nu loop ik tegen het volgende aan dat niet alles goed staat en ik niet de kennis heb om dit optelossen.
    als jij mij kan helpen hoor ik dit graag van u.
    dit mag via hier maar ook via de pb.
    voor meer info plaats hier een bericht en ik kom hier op terug.


    hoor het graag van jullie

    dit staat er in.
    Fair use policy (FUP) gebruik dataverkeer
    en schijfruimte.
    22 september 2020
    Vimexx hanteert voor alle hosting-pakketten een Fair Use Policy (afgekort tot FUP) voor zowel het
    gebruik van de hoeveelheid dataverkeer als voor het gebruik van de hoeveelheid schijfruimte.
    Dataverkeer.
    De FUP is bedoeld om de hoeveelheid dataverkeer van onze pakketten te kunnen toetsen om
    overbelasting van ons netwerk te voorkomen. Doel is om overlast voor gebruikers te beperken wanneer
    andere gebruikers via hun verbinding veel grotere hoeveelheden dataverkeer gebruiken dan andere
    gebruikers via eenzelfde verbinding. Het dataverkeer wordt door Vimexx 24/7 gemonitord.
    Vimexx neemt contact op met de gebruiker indien wij constateren dat het gebruikte dataverkeer,
    gemeten over een periode van 1 maand, meer is dan 4 maal de limiet op ons Startpakket.
    Schijfruimte.
    Deze FUP is tevens van toepassing op de beperkte- en onbeperkte schijfruimte welke wij aanbieden bij
    al onze hosting-pakketten. De aangeboden schijfruimte bij alle pakketten is uitdrukkelijk alleen bedoeld
    voor website-gerelateerde opslag en niet voor opslag van grote hoeveelheden film- of fotomateriaal dan
    wel andere opslagbestanden. De opslagcapaciteit wordt door Vimexx 24/7 gemonitord.
    Vimexx neemt contact op met de gebruiker indien wij constateren dat de opslagcapaciteit, gemeten
    over een periode van 1 maand;
    bij een Start-, Medium of Plus-pakket meer is dan 2 maal de bij het pakket behorende limiet.
    bij een Compleet-, Maximaal of Extreme-pakket meer is dan 4 maal de limiet op ons Plus-pakket.
    Gevolgen bij overschrijding van de limieten.
    Samen met de gebruiker zullen we bekijken of er opties zijn die beter zullen aansluiten bij de behoefte
    van de gebruiker. Als de gebruiker een dergelijk advies niet opvolgt dan kan Vimexx de toegang (tijdelijk)
    blokkeren of kosten in rekening brengen. Uiteraard zal Vimexx pas in laatste instantie dergelijke
    middelen toepassen.

    beste AarClay


    het gaat indedaat om een Resllerserver en die heeft geen VPS nee klopt
    het gaat er nu om dat ik geen cloud mag draaien op deze server dit staat in de Fair-Use-Policy-v2 van hun
    echter heb ik twee jaar geleden de server gekocht bij ze en het volgenden aan gegeven dat ik op website een Bedrive heb staan dit was geen probleem volgen hun
    Bedrive is net zo iets als cloud
    [WEG EDIT]


    inmiddels ben ik opzoek naar een andere oplossing die dit alles kan verhelpen en die zijn er gelukkig wel dus kijk ik daar liever naar.

    IK BEN NET DOOR DE SERVER VIMEXX op mijn vingers getikt dat wat wij aan het doen zijn met onze Resellers server.
    het blijkt dat er geen cloudserver op deze server mag komen.
    en dit na twee jaar en vier manden komen ze er nog niet eens zelf achter dat ik al vanaf het beging dat ik klant ben geworden een Bedrive website heb dat dit niet mag.
    nu maar kijken naar een ander Hoster waar het wel mag.


    dus voor nu is dit klaar en over.
    ben er alleen maar achteruit op gegaan :evil: :cursing: :wacko: :wacko: :wacko:
    twee website weg in een keer :thumbdown: ;( ;( ;(
    en moet ik op zoek naar een nieuwe hoster


    mensen bedankt voor de tips en hulp voor al :thumbup: Jeroen.G :thumbup: super bedankt voor de uitleg en hulp die je geboden heb via de PB. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

    Ik heb hem draaien op mijn server met de install van nextcloud.
    En de documentatie die er bij zit klopt / werkt niet en of ik doe iets fout
    Google heeft niets met de nieuwe nextcloud
    Nextcloud draait op de server van Linux
    Het programma nextcloud draait wel alleen ik krijg onllyoffice niet werkend ik moet een lijk / pab maken waar de documentatie staat die link werkt niet

    super ik heb en nu een paar lopen en ben ik even aan het testen voor als nog werkt deze nextcloud het beste bedankt

    AarClay bedank voor het mee kijken en zoek.
    ik er vier getest en bij twee wat ik al snel kaar die kost meer geld dan wat we nu hebben dit komt door de apps die je nodig heb.
    en twee zijn zo .............. dat ik bijna mijn pc en laptop door het raam gooide dit omdat bij het het zo niet werkt steeds maar vast lopen en niet goed kunnen installeren dus ben ik bang dat het niet gaat werken wat wij zoeken.
    en wel jammer maar goed we gaan kijken of we iets anders is wat hier op lijkt.


    PS nextcloud en owncloud zijn een en de zelfde helaas en deze leek mooi en leek te werken maar niets is minde waar echt jammer..



    maar wel bedankt voor het mee kijken. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

    Ga gewoon voor Google docs, waarom geld wasten voor servers e.d. als je het gewoon volledig gratis kan doen

    het probleem is als je een stichting bent en of een bedrijf is het niet meer gratis.
    server heeft de stichting al en die is ergen dom van de stichting dus ja.
    verder zie ik niets wat betrekking heeft op de vraag jammer.

    even een terug koppeling over dit toppie


    ik zoek dus zo iets als dit filerun zie de link filerun en of zo iets als dit ownCloud zie ook deze link ownCloud
    ik zoek dit voor een stichting die geen geld meer over heeft voor een betaal verzie dus is de vraag wie weet een free verzie van een van deze cloud en of een gelijkwaardig cloud.
    het moet wel op eigen server geïnstalleerd kunnen worden verder is de vraag dat de besteden zo als docx online bewerkt kunnen worden zonder downloaden en dan weer uploaden.


    ik weet het is niet makkelijk daarom zet ik het hier ook neer omdat er veel mensen zijn en veel mensen weten meer dan ik alleen.


    namens de stichting bedankt en een goed en gezond 2022.