Posts by tigermaffia

dat klopt alleen had ik de hoop dat het anders kon zo dat ik niet alles er af moes hallen en alle documenten en foto's en rapporten er weer op moes zetten dit kost veel tijd vandaar dat ik gehoopt dat het nog anders kon.

maar alles is opgelost top mensen bedankt

ja gedaan.

ik ben nu met een nieuwe verie aan het werk.

de oplossing wat / is nieuwe verie er opzetten dit omdat de oude verie te oud was en niet meer werkte.

Het gaat hier om Next Cloud die op mijn server loopt en mijn hosting bedrijf geeft geen ondersteuning hieraan dus dan houdt het al gouw op kwa dit op bij ze.

En zo als Jeffrey het ook al melde!

Als ik meer weet en of weet hoe dit opgelost moet en kan worden meld ik dit hier.

Aaron

Het draai op mijn eigen server achter mijn website zo is het niet zo makkelijk te vinden voor mensen die er niet mee te doen hebben

Maar of het in docker is of iets anders geen idee het wat een kant en klaar alleen op de server zetten en klaar wat het

Beste mensen

vraagje over Nextcloud

wie is hier bekent mee???

Ik heb een vraagje ik moet mijn Nextcloud naar een nieuwe versie uploaden ik heb nu 24.0.7 en die moet naar 24.0.7 toe nu probeer ik dit zo als Nextcloud dit aan geeft maar dit lukt niet wat doe ik fout??

Ik ben ik de cloud omgeving en ik ga naar overzicht daar staat De versie die je gebruikt, wordt niet langer ondersteund. Zorg ervoor om zo snel mogelijk bij te werken naar een ondersteunde versie. Als ik de stappen doe zo als er staat werkt dit niet.

Wat doe ik fout ik hoor het graag van jullie.

ik weet het niet mee

en hoor het dan ook graag van u.

oke bedankt top

dan gaan we dan doen is wel wat werk maar is niet anders

bedankt topers

PS even een andere vraag

weet iemand is van Nextcloud af ik moet een nieuwe versie er opzetten maar dit werkt niet ik door loop alle stappen maar er gebuurt niet wat doe ik fout ik werk nu met 24.0.7 en die moet 24.0.12 worden maar ik grijg het niet voor elkaar wie weet hier iets op???

Jeffrey bedankt voor de tip zal er op letten.

Ferhat ja ik heb de auteursrechten het zijn mijn foto's die ik maak tijdens mijn diensten met de honden.

Ik wil niet dat (collega) mijn foto's gebruiken op hun website en zo.

Dus zoek ik een script die alles blokt wat betreft rechtermuisknop / de F12 knop en zo.

Geheel geen afbeeldingen/ fotos van mijn website af te halen zijn zonder dat ik die weet.

Zo iets zoek ik nu.

Echter weet ik niet of dit bestaat ik heb al zo veel andere scripts geprobeerd maar niets werkte wat ik zoek dus vandaar de vraag hier.

Hoor het graag van jullie.

Beste mensen

Ik heb een vraagje

Ik heb een scriptje dan voorkomt dat je afbeeldingen van je website gehaald woord zo wel met slepen als met rechtermuisknop.

Dit werkt goed voor een PC

Echter werkt dit niet met een telefoon en tablet dan werkt het scriptje niet weet iemand of heeft iemand zo scriptje die dit allemaal wel doet??

Ik weet dat het scriptje wat ik heb wel oud is en daarom niet meer van deze tijd is dus ben op zoek naar iets nieuws.

Ik hoor het graag van jullie.

Bij voorbaard dank.

Jeffreyh dit klopt wel ja maar ik gebruik het om website tijdelijk te testen en dan het domeinnaam weer weg te doen van daar.

K.Rens Oke ik ga kijken hoe en wat gisteravond werkte het niet ik zie dat je nu een paar handelingen moet doen die ga ik doen en dan kijken of het weer werkt bedankt Rens

Dit wil ik vragen van jullie een alternatief voor deze website freenom.com weten

Op deze website kun je gratis domeinnamen verzamelen, maar de website werkt nu zelfs niet meer ik ben dus op zoek naar een nieuwe / alternatie

Ik hoor graag van jullie

Ferhat.Remory als eerste geen idee of die van jou is??

maar dan ook echt geen idee.

ik doe er niets mee ik werk zo nu en dan iets bij.

zo dat het blijft werken.

ik ga kijken van wie ik deze heb gehad.

en waarom moet ik hem offline hallen ik zie niet in waarom.

misschien dat we eens kunnen kijken naar een oplossing.

en dat is niet eigenwijs doen maar gewoon antwoord geven op de vragen meer niet.

ik hoor graag van je.