Posts by tigermaffia

goedemorgen

ik speel niet meer maar heb er wel genoeg op de plank staan.
    een maatje van mij werkt nu aan een nieuwe script ik kan vragen wat hij er voor wil hebben.

hoor wel of je dat wil.
    een ding kan ik je wel zeggen het is niet goedkoop.

hoor het wel

alle gaat opnieuw gedaan worden.
    nee dat wist ik een maatje van mij doe het ik snap er niets van haha
    hij gaat ook voor mij aan het werk voor mij
    hij moet nog een school werkstuk maken en nu is hij het aan het vragen op school of dit wel goed is en mag

ik hoop het maar

je hoort van mij maar wel bedankt

AarClay

de Blackjack woord aan gewerkt en ik kijk ook zeker naar Criminals-like code van 2008 bedankt.
    de kraak de kluis heb ik even in de koelkast gezet dit om dat ik dit evengoed na ga kijken bedankt voor de tip.!!!!

AarCLay
    het is zo goed als klaar
    hoop werk maar dan heb je ook wel weer iets
    ik wilde het graag aan jullie laten zien maar dit kan echter niet
    dit komt door dat er veel bedrijf informatie in en op staan hoop voor jullie begrip

bedankt mensen voor de goede hulp alweer..

FangorN
    je heb gelijk dat weet ik maar voor nu is het even goed.
    ik ben nu een nieuw script aan het makken dat draait op php 7+.
    als dat af is kan het oude script weg en is het opgelost.
    maar omdat ik nog al veel op het oude script werkte van uit het bedrijf is het wel lekker dat het door loopt voor nu dan even als het nieuwe script af is kan ik het omzetten en klaar is het.
    maar wel bedankt.

crimos script heb je verkocht aan mij zo jaar of 3 terug haha
    maar gaat het verder niet om gaat er om dat je nu alleen maar commentaar geeft en niet helpt.

dus als je niet wil helpen plaats dan ook niets.

PS en weer geen antwoord op de vraag en waarom zal ik deze code niet gebruiken?? leg uit.

Ferhat Remory
    wel leuk dat je het over je eigen script zegt haha.
    maar je heb geen oplossing zie ik al.
    en nee dit is geen standaard melding maar goed.
    ga wel verder met zoeken.
    en waarom zal ik deze code niet gebruiken?? leg uit.

als er mensen zijn die wel willen helpen hoor ik het graag van jullie.

BEDANKT.

een goedemorgen alle

ik heb een vraagje
    wie kan mij helpen met een goed werkende Blackjack en een Kraak de kluis
    Blackjack de gene die ik heb werkt niet goed wat doet jij wel
    je kan wel het speelgeld invullen maar als je dal op spellen klikt zegt jij dat je niet genoeg geld heb maar dat is niet zo er is genoeg geld zo wel op de bank als cash.
    wie kan mij met dit helpen??
    zie ook het script dat ik hier heb geplaatst

dan nog Kraak de kluis
    het werkt net als bij Blackjack meer dan zegt hij Je hebt geen 3 belcredits maar ook daar van heb ik genoeg
    ook van dit spel heb ik het scriptje er bij gedaan.

hallo AarClay

bedankt voor de info.
    het inlogsysteem heb ik zo goed als klaar.
    nu ben ik aan het kijken hoe de beveiliging is. dus nu testen en testen.
    dan kijken hoe ik de rest ga inbouwen.

jullie horen van mij.

nee dit script gaat het niet worden R.I.P

oke ik heb gelijk een vraagje ik ben nu op zoek naar een script waar ik dit mee kan doen.
    1= admin moet bestanden zo als word, excel, pdf, jpg kunnen uploaden!

2= leden moeten inloggen met GB en WW en dan komen ze gelijk in hun eigen map / gebruikers paneel.

3= het moet een DB hebben.

4= Admin kan alleen gebruikers makken met kan niet zelf aanmelden.

ik ben hier naar op zoek wie weet waar ik dit kan vinden en of wie heeft zo iets nog voor mij?

ik hoor het graag van jullie.

goedemiddag

goed Nederland ja op een telefoon is het niet zo makkelijk haha
    maar goed bedankt AarClay.

voor de rest ben ik nu lekker aan het werk met dit script en ik ben wat eigenwijs maar goed ben nu dingen aan het ombouwen en aan het vervangen zo dat het nu wel werkt en nog een tijd mee gaat

als het af is horen en zien jullie het oke.

bedankt mensen

een goedemiddag mensen

bedankt voor jullie hulp

ik ben nu druk aan het zoeken naar foutjes in het script

er zitten best wel wat foutjes in het script dus ben ik deze er aan het uit hallen en ook gelijk het ombouwen naar php 7.2

als het dan goed is werkt het script volgende week weer en dan is het testen en kijken of alles werkt

als ik meer nieuws heb horen jullie het van mij

ps ik ben op zoek naar een goede en snelle manier om PHP om te bouwen van 5.6 maar 7.2 wie weet er een oplossing

ik ben nu bestand voor bestand aan het nakijken en ombouwen ik hoor het graag van jullie..

bedankt mensen

een goedenavond mensen.

ik heb een vraag ik heb een script dat niet zo jong is en nog draait op php 5.6 nu is mijn server ge upload naar php 7.2 en nu snappen jullie al dat het script niet meer werkt!!

wat kan en moet ik doen om dit script wel weer werkend te krijgen???

alle hulp is welkom ik hoor graag van jullie!!

bedankt al vast.

beste FangorN

bedankt je heb gelijk even niet goed gekeken bedankt.

reden dat ik een cms wil is omdat ik het achter mijn website wil hebben en ik het wat netter vind.

mijn idee voor de rest niets.

mensen bedankt en opgelost!!!

een goedemorgen

FangorN dat heb ik wel maar dat is wat ik niet wil.
    Graag wil ik dit hebben omdat de mensen die kunnen en mogen inloggen voor mij werken.

Het is alleen niet de bedoeling dat de mensen in elkaars mappen gaan zitten kijken en of bewerken.

Wij hebben verschil in leiding ik als eigenaar dan hebben wij nog hooft dienst en dan de mensen die het werk uitvoeren.
    Ik en de hooft dienst moeten overal en alles kunnen en de uitvoerende dienst alleen maar kijken en aanvullen / bewerken in eigen map.

Dus van daar dat ik zo iets zoek en ja ik weet het zeker dat joomla dat niet heb ik heb alles nagezocht maar alleen maar jpg en zo maar geen word en of pdf wel jammer maar is niet anders.

misschien zijn er nog mensen die hier meer over kunnen en willen melden dan hoor ik het graag van die mensen.

met vriendelijke groet.

PS ik heb hier een lijst met de meeste CMS Systemen maar ik ke er niet veel van hoor graag wie hier kennis van heeft en hier mee mijn vraag kan beaadtwoorden.
    Open Real Estate PHP-Fusion Concrete5 MODX e107 CMS Made Simple Xoops Zikula Composr Drupal Website Baker PHP-Nuke Mambo Subrion sNews Kliqqi jCore PyroCMS Contao GRAV Silex SilverStripe Tiki Wiki CMS Groupware Geeklog Bolt Fork ProcessWire Kirby Koken Pluck ImpressPages Sitemagic CMS Quick.CMS Redaxscript ImpressCMS Open Business Card Monstra Mahara phpwcms PopojiCMS Bludit Microweber SiteCake Croogo Jamroom Pimcore Anchor Saurus PluXml WonderCMS Fiyo CMS razorCMS Typesetter Pagekit OctoberCMS SeoToaster CMS liveSite Cotonti Zenario Hotaru CMS TYPO3 Kopage SCHLIX CMS CMSimple Precurio appRain ClipperCMS CSZ CMS Wolf CMS GeniXCMS Zsite

Beste mensen,

ik ben op zoek naar het volgende.

Een CMS systeem in het Nederlands en waar ik word bestanden, PDF bestanden kan uploaden.

Dan het alle moeilijkste denk ik.
    ik maak zelf de leden aan in de database dus aan melden kan niet.
    Als dat gedaan is moet er een map met de gebruiker die ik aan maak zo als dit
    Jan Smid is de gebruiker dan moet de map JanSmid zijn.
    en alleen Jan Smid kan in die map komen op de admin en de super admin na dan die kunnen in elke map komen.

Wie weet een goed CMS Systeem ????
    ik heb nu joomla maar die kan dat niet ik hoor graag van jullie de mogelijkheden!!

BEDANKT al VAST :thumbup:

AarClay ik ben er zeker mee aan het werk en ik ben al wat opgeschoten
    en wat betreft de excessief aantal uitroeptekens zullen er ook niet bij helpen voor mij wel even maar goed.
    bedankt voor het voorbeeld die u mij liet zien.

FangorN je voorstel ben ik al aan het uit werken hahaha maar wel bedankt.

Jesse ik de link die je hier ga zeker bekijken deze kennen ik nog niet bedankt.

Twen025
    1 het spel beheren gaat mijn Dochter doen en ik met ze tweetjes.

2 en nee ze gaat het niet alleen spellen anders koop je een paarde game in de winkel het gaat er om dat de school, haar paarde club, vriendjes en zo ook op het net kunnen gamen.

hoop dat ik jullie zo wat mee antwoord heb gegeven ik dank jullie wel voor de ideeën.

als het zo ver is laat ik het jullie gelijk horen en kunnen jullie testen en kijken wat ik en een maatje van mij er van gemaakt hebben.

tot later.