Posts by tigermaffia

beste mensen

ik ben op zoek naar een leuke maar goed werkend web-game
    zo iets als dit Gladiatus of bitefight of zo iets (veel gevonden op het net maar werken niet goed)
    wie heeft er nog een game die er niets mee doet en of weet een game.
    ik hoor het graag van jullie

bedankt namens de kinderen van ons dorp.

voor de verandering weten de kinderen weer eens niet wat ze willen dus voor nu heb ik alles even in de koelkast gezet zo dat ze maar eerst even gaan denken wat ze willen

alle mensen bedankt voor de hulp!!!

oke super bedankt

ik ben nog aan het uit zoeken of ik het wel of niet ga doen
    er zijn best wel veel -punten dus ben nu aan het kijken wat het gaat worden.

jullie horen het van mijn.

AarCLay
    bedankt weer voor de goede info
    maar mijn kinderen hebben niet zoveel geld nee klopt maar goed daar is pappa ook voor haha
    mijn kinderen willen dit graag hebben voor school zo dat ze na school dit kunnen spellen onder elkaar is wel een dure hobby mee eens
    ze hebben al veel uren bij deze website gespeeld maar ze zien mij ook met games aan het spellen en verbouwen en dan willen ze dat ook ja.
    het hoeft niet een script te zijn die al geheel af is ik kan zelf ook wel iets (denk ik zo)
    maar goed ik heb het even gevraagd hier of er mensen zij die zo script hebben en er niets mee doen en of ze het verkopen
    ik vind niet veel op het net van scripts zo als dit en zeker niet die te koop zijn

maar als nog bedankt

jullie horen het als het gelukt is.

een goedemiddag

even een vraagje
    voor mijn dochter ben ik op zoek naar een van deze website's
    https://equino.be/inloggen
    http://www.horsetemptation.com
    https://www.myhorsez.com

en voor mijn zoon ben ik op zoek naar een rage en of een script zo als deze
    https://www.meldkamerspel.com
    https://112simulator.nl/
    http://dial-911.com/

ze hoeven niet het zelfde te zijn maar wel zo iets wie heeft zo script en of weet waar ik die kan vinden / kopen en wat kost zo script klaar??

ik hoor het graag van jullie bedankt

ja klopt het word is Kürzel snel de vertaling gedaan
    ja klopt ook weer is wel wat oud maar wel weer even iets anders dan maffia /_\ is dat voetbalsysteem van origine Duits toevallig?
    oke ja dom van mij || :wacko: /_\ sorry Bijvoorbeeld CL voor Champions League en EC voor Europa Cup
    bij Kürzel kan je alles invullen wat je maar wil haha

wel bedankt voor deze hulp.

toppie

goedemorgen mensen

even een vraagje ik heb hier nog een voetbal script.
    maar de de db is geheel leeg nu hab ik als weer wat terug ingevuld maar ik kom niet verder hier mee wie kan mij hier mee helpen
    er is een een liga die ingevuld moet worden maar ik snap deze niet samentrekking
    het ziet er zo uit
    naam Name (Ajax)
    samentrekking Kürzel ??????
    land Land (Nederland)
    Door. Bezetting sta-ruimte 15%
    Door. Bezetting zitplaatsen 25 %
    Door. Bezetting sta-ruimte (tribune) 15 %
    Door. Bezit zitplaatsen (tribune) 15 %
    Door. Bezetting VIP-box 35%
    Door. Prijs voor sta-kamer 15 euro
    Door. Prijs voor stoelen 25 euro
    Door. Prijs voor VIP-boxen 125 euro
    wat moet er op de ???? komen te staan ik hoor het graag van jullie
    deze zin samentrekking Kürzel ?????? komt best wel veel terug
    ik hoor dit graag van jullie
    als ik dat goed heb kan ik verder met invullen van de db en kan het spel getest worden
    misschien wel leuk voor de mensen die mij helpen om het spel ook te testen

heb je nu zo iets van he dat lijkt me wel leuk en ik heb nog wat tijd over om het script testen dan hoor ik dit graag via een bp

mensen bedankt als jullie mij hier ook mee kunnen helpen :thumbup: :thumbup: :D

een goede avond / nacht

cakemasher
    bedankt voor je goede en meer dan duidelijke uit leg
    ik ga er nog eens goed over nadenken wat en hoe ik het graag wil hebben
    voor als nog is het te druk op mijn werk (eigen baas)
    en ben ik nog voor twee vrienden met website aan het werk pzzzzzzz werk werk en nog eens werk
    maar goed een website is zo goed als af die staat in test stand dus dat is een minder
    als ik er over uit ben wat ik wil horen jullie dit maar wat ik net al melden dit kan echt wel even duren denk in maand 1 en of 2 van het jaar 2019
    bedankt alles maal

bedankt mensen ik ben nu even aan het rond kijken
    maar ben ook aan het denken of het wel een goed idee is
    ik ben nu wat dingen aan het lezen in boeken
    voor mij is het nog niet zeker of ik een thuisserver ga doen

maan wel bedankt mensen

Ferhat.Remory
    ik vind het jammer dat jij een uitspraak doet over de server waar ik nu ben terwijl dat het daar niet over gaat

ik bedankt je wel voor de link en zal ook zeker kijken wat deze te bieden heeft. (en dat was ook alleen de vraag en niet of de serveer wel goedkoop is en niet goed dat is de vraag niet)

kijk weer een goede tip die ik even niet voor zien heb en of wist

het lijkt mij dan ook beter dat ik op zoek ga naar een goede webserver

heeft iemand ideeën en of tips voor een goede server???

wat heb ik nu

dit

Used Max
    Disk Space MB
    2500
    Bandwidth GB 24.414
    E-Mails 100
    Ftp Accounts 100
    Databases 100

ik zoek ik dus

hoor het graag let wel dit heb ik voor een domeinnaam ik heb er dus twee en wil graag twee van deze parketen inkopen

gaat hoor ik wat goede webserver is en de een link naar hun website

Servertjee
    ik laat dit doen door een persoon die hier meer van weet maar niet alles. echter wil ik zelf ook er wat van leren dus van daar de vraag.

Ferhat.Remor
    Ik vraag me af hoe je er in eerste instantie op komt dat je thuis je server zou willen hebben? wij willen het geheel in eigen beheer en dit heeft zo zijn rede. waar ik verder niet over uitwijk hoop op begrip.
    Ook weet ik niet of jouw Internet Service Provider hier regels voor heeft. nee die hebben ze niet dit heb ik vandaag de mail binnen gehad van onze Internet Service Provider.

AarClay
    kijk hier kan ik zeker iets mee.
    Dat ben ik ook met je eens zo als je het hier vermeld gaan ik ook zeker doen voor dat ik alles verhuis naar onze server.
    Ik denk dat ze een datacentrum te duur vinden. Nee dat is het niet wij willen het geheel in eigen beheer en dit heeft zo zijn rede. waar ik verder niet over uitwijk hoop op begrip.
    Klinkt misschien een beetje als een (natte) droom en ook nee meer dat ik geen vertrouwen heb door wat er de laatste 2 a 3 jaar gedaan is door twee serverholster van daar.

even terug te komen op mijn vraagjes
    vraag 1 opgelost
    Processor AMD A10
    Quad core (4) 3500 MHz
    Turbo Frequency 3800 MHz
    RAM-geheugen 16 GB Geheugen DDR4
    Harde schijf Opslagcapaciteit 1,12 TB,
    Opslagtype SSD + HDD,
    Videokaart AMD Radeon R7 Graphics

vraag 2
    Linux Ubuntu hebben we nu.

Vraag 3

onze domeinnamen weer terug op onze naam was even niet zo laten we zegen foutje van onze huidige serverholster.
    dus voor als nog heb ik nog veel te doen maar heb nu wel een goede kijken op en wat er nodig is voor een thuisserver.
    nu kijken of ik er iets van snap en kan gaan snappen.
    dan kijken hoe lang het nodig is voor dat alles klaar is.
    dan kijken of het goed gaat.
    na dit alles ga ik kijken of ik alles door zet ja of nee.
    ik hoof niet veel te doen maar wil er wel genoeg van weten zo dat ik er ook mee overweg kan.
    voor als nog super bedankt mensen als ik meer weet horen jullie hier van.

een goedenacht

ben ik wel
    graag zou ik een thuisserver willen maken waarop ik twee domeinnamen / website's op kan zetten

nu heb ik een paar vraagjes er over
    Vraag 1
    wat voor pc heb ik hier voor nodig (op google kom ik van alles tegen maar weet nog niet echt wet nu goed is)
    de website zijn niet super groot en of zwaar een is een html website en de ander woord een wordpress website.
    Vraag 2
    wat is nu beter wat betreft software linux en of windows
    en welke van deze twee ??
    Vraag 3
    hoe zet ik de domeinnamen op mijn naam en wie heeft er goede ervaring met bedrijven die dat doen.
    en de laatste vraag
    waar kan ik goed info / uitleg vinden om een server te bouwen

wat wil ik graag op op de server hebben een directadmin en of zo iets gelijke
    als het mogelijk is in het Nederlands

ik hoor het graag van jullie

bedankt mensen. :thumbup:

bedankt voor de info ik ga er zeker na kijken met een maatje
    ik ben nu aan het rond kijken wat ik graag wil
    voor mij leek een de beste optie maar nu twijfel ik wel iets
    het gaat er om dat ik en ik alleen mensen op het (FORUM) toe kan laten die ook echt iets met het vak waar ik in werk te maken hebben
    ook om dat ik graag het netwerk van mij wil uitbreiden met met goede mensen die het vak ook goed snappen
    ik heb nu een forum voor de test van phpbb en dat snap ik meer dan goed
    ik ga nog even rond kijken wat er nog meer is en ik neem oke meet wat jullie hier gemeld hebben

bedankt

groet

een goedenavond alle,

Ik heb twee vraagjes

Vraag
    Wie kan mij helpen met een makkelijk en mooi forum voor op mijn website.
    Graag een forum met daar in een admin paneel
    het hoeft die zo heel uitgebreid forum te zijn het gaan er om dat er op het forum PDF, Word, jpg, ping, en exel bestanden geupload en gedownload kunnen worden door de leden.
    verder is het niet zo van belang wat er bij zit als het maar goed werkt.

Ik heb al wat dingen en forums gebruikt maar of ze werken niet meer te oud dus en of ik snap ze niet goed waardoor het ook niet goed kaat.
    dus we weet waar ik een goed en makkelijk forum script kan vinden.

Ik hoor het graag van jullie

met vriendelijke Groet Willem