Servertjee
ik laat dit doen door een persoon die hier meer van weet maar niet alles. echter wil ik zelf ook er wat van leren dus van daar de vraag.
Ferhat.Remor
Ik vraag me af hoe je er in eerste instantie op komt dat je thuis je server zou willen hebben? wij willen het geheel in eigen beheer en dit heeft zo zijn rede. waar ik verder niet over uitwijk hoop op begrip.
Ook weet ik niet of jouw Internet Service Provider hier regels voor heeft. nee die hebben ze niet dit heb ik vandaag de mail binnen gehad van onze Internet Service Provider.
AarClay
kijk hier kan ik zeker iets mee.
Dat ben ik ook met je eens zo als je het hier vermeld gaan ik ook zeker doen voor dat ik alles verhuis naar onze server.
Ik denk dat ze een datacentrum te duur vinden. Nee dat is het niet wij willen het geheel in eigen beheer en dit heeft zo zijn rede. waar ik verder niet over uitwijk hoop op begrip.
Klinkt misschien een beetje als een (natte) droom en ook nee meer dat ik geen vertrouwen heb door wat er de laatste 2 a 3 jaar gedaan is door twee serverholster van daar.
even terug te komen op mijn vraagjes
vraag 1 opgelost
Processor AMD A10
Quad core (4) 3500 MHz
Turbo Frequency 3800 MHz
RAM-geheugen 16 GB Geheugen DDR4
Harde schijf Opslagcapaciteit 1,12 TB,
Opslagtype SSD + HDD,
Videokaart AMD Radeon R7 Graphics
vraag 2
Linux Ubuntu hebben we nu.
Vraag 3
onze domeinnamen weer terug op onze naam was even niet zo laten we zegen foutje van onze huidige serverholster.
dus voor als nog heb ik nog veel te doen maar heb nu wel een goede kijken op en wat er nodig is voor een thuisserver.
nu kijken of ik er iets van snap en kan gaan snappen.
dan kijken hoe lang het nodig is voor dat alles klaar is.
dan kijken of het goed gaat.
na dit alles ga ik kijken of ik alles door zet ja of nee.
ik hoof niet veel te doen maar wil er wel genoeg van weten zo dat ik er ook mee overweg kan.
voor als nog super bedankt mensen als ik meer weet horen jullie hier van.