Posts by DanTheUnit

    Citaat van az

    T-mobile is handig als je het voor je BB gebruikt na dat je die 500mb hebt overschreden wordt je internet terug gezet naar 64kb/s maar dat is geen groot probleem als je wilt e-mailen/pingen:)


    als je toch bij kpn wil, kan je beter sim only nemen en dan het toestel los op marktplaats fixen... heb die van mij pas geleden voor 100 verkocht... is wel te doen toch?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.11 12:53:17:

    Citaat van davega82

    Ik heb een vraagje... ik ben op zoek naar een blackberry, maar ik wil m eigenlijk met blackberry prepaid, maar dan is t toestel onbetaalbaar, en met abo, zijn de jaarlasten weer zo hoog. iemand een rekensommetje met wanneer je break-even komt? groet


    az: was voor davega82 bedoeld...

    Citaat van BobbieJ

    @ larsisgoed9.


    je eisen zijn vrij doorsnee. heb net via een kpn-site een pagina gevonden met de best verkochte (meest doorsnee) gsm aanbiedingen gevonden, miss dat je daar wat vindt van jouw gaarding... en over de HTC, ik zou de desire nemen ipv de smart... vollediger! succes!


    Je mist op deze site alleen de Iphones... Ik denk dat de Iphone 3, nu de Iphone 4 uit is, zeker goedkoper gaat worden en dus misschien meer binnen het budget van lars past!