Posts by Fitim

Beste,

Omdat ik geen zin meer heb om er verder mee te gaan verkoop ik alles.

Wat krijg je?

Het domein: Maffiapoint.nl
    En een webmaster layout waar over ik alle rechten heb gekocht.

Bieden is vanaf:
    20 euro.

Interesse? Stuur me een privé bericht dan laat ik de layout zien.

Groetjes,
    Fitim.

Citaat van potloodjes

ik ben hier ook op naar zoek, graag mij ook een prive-bericht sturen indien fitim dit toestaat.

Heb nu phplist gevonden ik ga die zaterdag uitproberen

Citaat van jopitan

Hebben die gebruikers zichzelf aangemeld?

Omg wat een vage vraag is dit. Moet ik hier normaal op reageren?
    Ja natuurlijk!:}

Beste,

Ik ben op zoek naar het liefst gratis mailing software waarbij ik een lijst moet invoeren (bijv 20k emails) en wanneer ik een mailing start er elke dag maar max 1000 mails worden verstuurd.

Bestaat zo iets en het liefst gratis?

Groetjes,
    Fitim.

Je kan je eigen game aanpassen en je kan een mollie account aanmaken en die invullen op de site wanneer je dit hebt gedaan ontvang je al het geld van je game.

Vragen moet je even naar mij sturen.

Citaat van twistedcake

Chrome book is zowat een zware fail

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt er komen namelijk geen virussen op.

Citaat van r-mulder

Wanneer de database geleverd word zal ik de source op mijn domein zetten en tussen de downloads plaatsen.
    Die zal uiteraard life-time online blijven staan op mijn server :)

Ja mis de sql:}

Het gaat zo:

Jij koopt bied credits deze bied credits kosten geld wanneer jij bied word je de hele tijd over geboden (door echte mensen of bots van de site) wanneer de eigenaren genoeg geld hebben verdiend met de credits die zijn uitgegeven door de bieders worden de bots stop gezet en is het wachten tot dat niemand meer bied (mensen) wanneer het product weggaat voor 20 dollar/euro hebben de eigenaren er allang 1 tot 2 duizend euro mee verdiend!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.04.12 19:42:03:
    Bidrivals zegt dit weekend gratis bieden maar je moet de bied credits kopen bijv. jij gebruikt er 100 vandaag dan krijg je er 100 maandag weer terug.

Citaat van L.Groot

Niemand heeft het nog geraden, ik zal een hint geven.
    Kijk niet naar de stijl / muziek maar kijk naar de tekst en cultuur. Meer zeg ik niet.

Fransen op de Sahara?