Posts by Fitim

Ziet er goed uit, alleen de footer ziet er uit als een stuk plaatje dat uit elkaar is gerukt.

Bekijk het script is wat ik heb gepost.

Je kan namelijk ook je users backupen en een nieuwe tabel maken en die noem je: gebruikerss op die tabel stuur je de mails en laat je ze afmelden en wil je weer een nieuwsbrief versturen dan voer je de nieuwe users gewoon simpel weer in.

Citaat van Victini

ja, weet het... maar zoek nu hoe ik hem invoer

Zo te zien heb je me mail ontvangen. Volgens de OPTA moet je een afmeld link hebben.

Citaat van Victini

oke, wat moet ik nu doen?

Mijne die ik jou stuurde werkt op dimaffia -.-

Citaat van Sourceshop

Iemand die dit kan maken, van velen hulp gekregen, maar geen enkel script werkt op dimaffia jammer genoeg?

Beste,

Hoe zit het met de wetgeving in de VS over mailing? Is dat het zelfde als hier in Nederland of anders?

Groetjes,
    Fitim.

Heb nog een uitgebreid targetpay bel systeem ik kan die voor je inbouwen voor een klein bedrag in dimaffia?

Stuur me een privé bericht met wat ik moet doen en ik doe het voor u binnen 1 á 2 dagen.

Citaat van Sourceshop

Keuze is vrij, liefst 1 van die 2

Omg had hem hier op getikt zij ik toch had hem van me eigen site gepakt (xD)

Citaat van Malik

Fitim Heel slap van je. Je zegt 'Even snel getikt'

BBparser() <-- is een functie die zelf is gemaakt, dus dat heb je niet net verzonnen maar een code van een ander script gepakt en geplakt. Dus je ten 1e deugt niet. (geld ook voor getname) Daarnaast heb je $_POST['bericht'] niet beveiligd....

Daarnaast wat leert hij hiervan? Een code overnemen?

Ten eerste: als je een scripter bent moet je ook wel weten hoe je een massa bericht maakt 8-) (eigenlijk te simpel voor woorden een mysql_query en een post en een input en dan vraag jij aan ons of we het voor je kunnen maken?

Aan je woorden schat te zien verbaast het me dat ze jou als scripter hebben genomen? Maar goed ik help je we zijn hier om te leren.:)

Even snel getikt. Nu is het aan jou de taak Victini om de html er bij toe te voegen.

Ik had een deal met de eigenaar van de source ik gaf hem een mijnmaffia clone (niet idealgame maar een echte vanaf 0 gescripten, misschien herinner je me topic nog dat ik er naar vroeg voor te ruilen) en hij gaf mij de pokemon-area source inruil daarvoor hadden we de afspraak dat ieder hem 1x mocht gebruiken (dus op 1 domein) maar ik doe er niks meer mee en omdat ik graag javascript wil leren vond ik het een leuke uitdaging om zelf alles vanaf 0 te maken dus daarom verkoop ik het.

Toevoeging: Nadat alles verkocht is verwijder ik de source natuurlijk van me pc ;)

Toevoeging 2: Er is net 30 euro geboden via privé bericht maar omdat de buynow 25 euro is wacht ik eerst af op de bieder die de buynow bood laat die niks van zich horen is ie voor de andere.

Citaat van ZiraX

euh ik wil graag eerst antwoord op mn vraag als hij de rechten heeft bied ik namelijk de bin.

Is er geen programma voor?

Citaat van Dennii

(cpu) fan veranderen.
    Je hebt cpu fans met regelbare toeren, neem die en dan ben je van je geloei en geklaag af ! =) Ik had het zelfde in mijn oude gamepc met een amd phenom, die stock koelers van amd en/of intel zijn zowieso al bagger.