Posts by RDMNL2010
-
-
het ligt er ook aan wat het ingevoerde veld $naam is. misschien dat de ts dit ons kan uitleggen?;)
-
-
Wat vraag je ervoor ?en heb je bewijzen dat dit geen FAKE mails zijn ?
-
brush om het menu?? bedoel je de achtergrond??
die moet je gewoon als achtergrond slicen;)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.10 23:10:31:
vind alleen de achtergrond totaal niet passen bij de layout -
je kan het ook allemaal volgen @ twitter http://twitter.com/#search?q=%23payback
-
Zit er geen garantie meer op de xbox ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.12.10 18:19:26:
Anders eens kijken op de bekende Xbox forums , om te kijken of hier meer bekende gevallen van zijn. Zo ja kun je daar eens vragen of hun hier meer over kunnen vertellen -
........<zal maar niet zeggen wat ik op die puntjes wilde zetten...
Je hele zin klopt voor geen meter en ik zou maar eens nederlandse cursus volgen, voordat je hier iets vraagt.
Je moet het 10x lezen voordat je een KLEIN beetje begrijpt wat je wilt.
Ja wat je wilt is mogelijk.
Wil je dit voorgekauwt hebben??
-
Citaat
en dacht in crimes zitten het, maar ik kan die ding niet vinden of het is slecht gescript
als je zelf al niet weet hoe PHP werkt kun je moeilijk zeggen dat iets slecht of goed gescript is lijkt mij.
-
En het is ook gewoon gierig.. om een gratis template te gebruiken en niet de naam van de maker erop te zetten!
-
Ik ben op zoek naar iemand die goed met JavaScript en jQuery om kan gaan.
Budget is aanwezig en prijs is bespreekbaar!
pm me voor meer informatie.
Houd dit topic netjes en geen offtopic!
-
Citaat van K.Rens
Ik denk dat privéberichten iets is dat je misschien 1 of 2 krijgt per dag.
Om daar dan meteen zo iets voor te gaan inladen elke 5 seconden, lijkt me een beetje eroverWat ik eventueel kan maken is dat je eenmalig een waarschuwing pop-up krijgt als je een nieuw berichtje ontvangt?
Als jullie dat goed vinden?
Als je dan door de site aan het surfen bent, komt er een alert() met daarin bv: "Je hebt een nieuwe privébericht ontvangen. Klik links in het menu op Prive Berichten om je bericht te lezen."Verder overweeg ik om de smilies volgorde om te gooien.
Beginnen met de belangrijkste, bv...
Alle positieve samen, alle negatieve samen etc.Daar heb je ook wel weer gelijk in, en ik denk dat inderdaad een popupje wel handig is.
-
-
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook..
-
Heb je ook doorverkooprechten?
-
mocht je dit niet lukken je cronjobbestand zo'n gekke naam geven dat niemand hem direct kan opvragen
-
Citaat van mediazstudios
IA tkos is een goede emulator voor mac os x op een normale pc en werkt ook soepel heb het een keer geprobeert op een pc en kon instellen dat je met windows en met os x kon booten dus 2 besturingsystemen op een pc.
Het kan helemaal geen kwaad manHoop je geholpen te hebben met je vraag
er word ook niet gezegd dat het geen kwaad kan.. Het mag alleen niet.
-
dit is naar mijn idee inderdaad eenmalig verkocht.. Misschien handiger als je de verkoper(Buds) een pm stuurt;)
-
Denk dat signatures dus juist een optie is zoals je zegt voor een klein stukje reclame. De leden worden hier beter van maar CP ook.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.12.10 21:01:32:
is het overigens niet een idee om je priveberichten (in het linkermenu) ook te verversen net als het menu?Dus dat als je een nieuw bericht hebt dit gelijk zichtbaar is zonder steeds op f5 te drukken;)
-
ik zou dat weghalen en dat lijntje een andere kleur.. misschien lichtblauw ofzo