Posts by RDMNL2010

Citaat van -Maikel

Nou ik ga er niet om heen draaien.. Het is een gedrocht. Ga vooral verder zou ik zeggen maar volg nog wat lessen online.

Willem: Waarschuwing voor het quote en er verder niks bij zeggen!

Citaat van Yoichi

Lezen is ook een vak "Will only install on Intel Hardware"
    Je hebt geen Intel Hardware, klaar, hij weigerd.

Gewoon een serieuze vraag, is het echt werkelijk zo moeilijk ?

lol .. Er staat toch degelijk dat hij een intel processor heeft.. Dus blijkbaar kun jij niet zo goed lezen ?:P

brush om het menu?? bedoel je de achtergrond??

die moet je gewoon als achtergrond slicen;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.10 23:10:31:
    vind alleen de achtergrond totaal niet passen bij de layout

Zit er geen garantie meer op de xbox ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.12.10 18:19:26:
    Anders eens kijken op de bekende Xbox forums , om te kijken of hier meer bekende gevallen van zijn. Zo ja kun je daar eens vragen of hun hier meer over kunnen vertellen

........<zal maar niet zeggen wat ik op die puntjes wilde zetten...

Je hele zin klopt voor geen meter en ik zou maar eens nederlandse cursus volgen, voordat je hier iets vraagt.

Je moet het 10x lezen voordat je een KLEIN beetje begrijpt wat je wilt.

Ja wat je wilt is mogelijk.

Wil je dit voorgekauwt hebben??

Citaat

en dacht in crimes zitten het, maar ik kan die ding niet vinden of het is slecht gescript

als je zelf al niet weet hoe PHP werkt kun je moeilijk zeggen dat iets slecht of goed gescript is lijkt mij.

Daar heb je ook wel weer gelijk in, en ik denk dat inderdaad een popupje wel handig is.

Citaat van mediazstudios

IA tkos is een goede emulator voor mac os x op een normale pc en werkt ook soepel heb het een keer geprobeert op een pc en kon instellen dat je met windows en met os x kon booten dus 2 besturingsystemen op een pc.
    Het kan helemaal geen kwaad man

Hoop je geholpen te hebben met je vraag

er word ook niet gezegd dat het geen kwaad kan.. Het mag alleen niet.

Denk dat signatures dus juist een optie is zoals je zegt voor een klein stukje reclame. De leden worden hier beter van maar CP ook.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.12.10 21:01:32:
    is het overigens niet een idee om je priveberichten (in het linkermenu) ook te verversen net als het menu?

Dus dat als je een nieuw bericht hebt dit gelijk zichtbaar is zonder steeds op f5 te drukken;)