dan moet je dus die tekst gewoon in photoshop typen en kleuren
Posts by RDMNL2010
-
-
gewoon je schrijft een stukje code in een php editor.. je maakt een screen ervan en verwerkt dat in je psd
-
gewoon met photoshop
-
indeling ziet er mooi uit. Enkel de kleur zoals iedereen hier beschrijft is eentonig. Probeer wat meer web 2.0 kleuren te gebruiken.
cijfer 6/10 (met andere kleuren zou dit hoger zijn)
-
Citaat van Georgo
Ik denk dat je nog even moet oefenen, want dit is heel simpel te maken, en is niet echt mooi
wel leuk dat je een beetje schaduw gebruikt hebt, maar de letters moeten iets lager in je content box, en er moet iets meer in komen, want ik zou zo niet op je website willen komen
Als je buttons maakt, hou dan ook wat ruimte over aan de zijkanten van de button, nu lijkt het net als of de text eruit geperst wordt...
Probeer ook iets meer kleur, dat maakt het al een stuk leuker om naar je portfolio te kijken...
Veel suc6 met je design,
Je cijfer: 1/10
Gr Georgo
dat dus en je lettertype is ook niet bepaald mooi
-
-
-
dit is het script dat robin laatst verkocht?
-
ligt er dus ook wel degelijk aan waar je dan vandaan download..
als ik jou was zou ik in dat geval toch een account bij bijv lightningusenet nemen kost je 2,50 per maand
-
kzou gewoon de mediamarkt bellen i.p.v. hier te vragen..
-
Bij deze bied ik me aan als slicer.
Een layout slicen doe ik voor 15 euro. Dit zijn dan de simpelere layouts. Voor echt uitgebreide layouts zal de prijs tussen de 20 en 30 euro liggen.
hier enkele voorbeelden van slices die ik gedaan heb.
Maffia Layout
Webhosting layoutUiteraard alles W3C xhtml Valid!
Betaling: Via overschrijvingVoor meer voorbeelden kun je me altijd een pb sturen.
-
de adminfunctie uitschakelen.. kun je genoeg over vinden op google
-
kzou zeggen avg:p
-
en wat voor virusscanner heb je erop staan?
-
Wat voor bestanden download je dan ??
-
FrankY je hebt het nieuws zeker niet gevolgd ?
-
-
-
hoe wil je het dan doen .. jij vraagt hoe zet je dat naast elkaar? maar wat ik persoonlijk zou doen is dat de mensen gewoon zelf een datum kunnen invullen dus gewoon dd-mm-yyyy
-
Heb je een gewoon html formulier nodig?